Olen kehtaaja - mua ei nolota mikään!
Mikä suomalaisia vaivaa, kun kaikki häpeää jotain normaaleja asioita?! Ihme häpeäkulttuuri. Ei ihme, että täällä on niin paljon masentuneita ja yksinäisiä. Ihan oikeesti! Olen sählännyt ja mokaillut koko elämäni, mulle on naurettu, olen ollut koulukiusattu, mutta silti jatkan asioiden tekemistä, enkä välitä, mitä muut ajattelevat. Esim. mulla ei ole mitään koordinaatiokykyä, mutta silti meen tanssitunneille, vaikka kaikki muut siellä näyttää olevan ammattitanssijoita ja oppivat askeleet ensiyrittämällä. Mä v...u näytän esimerkkiä muille, jotta muutkin epätäydelliset ihmiset uskaltaisivat. Olen matkustellut yksin ulkomailla, vaikka mulla ei ole lainkaan suuntavaistoa. Opetellut käyttämään sujuvasti julkisia liikennevälineitä (hsl.fi ja reittiopas! katsokaa sieltä ohjeet!). Pukeudun oman makuni mukaan värikkäisiin vaatteisiin ja ihmettelen, miksi kaikki muut on samaa harmaata massaa käyttäen slim farkkuja, All Stareja ja Kånken reppuja. Käyn uimassa, vaikka olen ylipainoinen. Olen silti seksikäs leopardibikineissäni kjähkjäh!! :D Olen mennyt alasti uimaan muslimimaassa jne. Lyhyesti sanottuna - minä elän ja annan muidenkin elää!
Kommentit (29)
Mä häpeisin jos kirjottaisin kjähkjäh
Ihan kiva kirjoitus. Sen verran voisit vielä kehdata, että jos oikeasti haluat antaa muiden elää, niin älä arvostele heidän (meidän) pukeutumista, tanssitaitoa tai rantakuntoa. Mut ehkä nää oli vaan vahinkoja.
Mäkin olen kehtaaja. Mua ei kiinnosta mitä joku muu ajattelee minusta tai meistä suomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla räväkkä kouvolatukka?
Ja kankkuun tatuoitu "paras perse"?
Kovasti arvostelet muiden pukeutumista.
Mitä jos antaisit muidenkin vaan olla?
Kehtaatko mennä yksin pikkulasten vapaapudotukseen? :D
Kehtaaminen on hyvä juttu, mutta täytyy osata myös käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla. Esim. tuo alasti uiminen muslimimaassa on loukkaavaa paikallisia ja paikallista kulttuuria kohtaan. Kohteliaisuuden tai käytöstapojen puute ei ole mitään ihailtavaa kehtaamista, se on yksinkertaisesti huonoa käytöstä. Ja jos kerran elät ja annat muidenkin elää, niin miksi sitten arvostelet Kånkeneissa ja AllStarseissa kulkevia harmaaksi massaksi?
En kaikkea tajunnut?
Mitä häpeämistä on HSL:n reittioppaan käyttämisessä?
Ihan kuin jotenkin olisi erityisen uniikki tehdessään ihan tavallisia asioita. Kyllä tanssitunneilla on monen tasoisia aina, jos ei mikään ammattilasille suunnattu ole.
Ja niihin ei tietysti pääsisikään ilman taustaa.
Vierailija kirjoitti:
En kaikkea tajunnut?
Mitä häpeämistä on HSL:n reittioppaan käyttämisessä?
Ihan kuin jotenkin olisi erityisen uniikki tehdessään ihan tavallisia asioita. Kyllä tanssitunneilla on monen tasoisia aina, jos ei mikään ammattilasille suunnattu ole.
Ja niihin ei tietysti pääsisikään ilman taustaa.
Hän varmaan tarkoittikin, että reittioppaastahan ne neuvot löytyy, eikä sitä että sen käyttäminen olisi häpeämisen aihe. Ainakin toivon, että hän tarkoitti sitä.
1
Mikä anarkismin huipentuma :D
Käy uimassa, vaikka on ylipainoinen...
En kannusta ketää kiusaamiseen, mutta tässä tapauksessa se on ollut ymmärrettävää. Ei mitään tajua elämästä ja käyttäytyy kuin seinähullu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä anarkismin huipentuma :D
Käy uimassa, vaikka on ylipainoinen...
En kannusta ketää kiusaamiseen, mutta tässä tapauksessa se on ollut ymmärrettävää. Ei mitään tajua elämästä ja käyttäytyy kuin seinähullu.
Mutta tuntuu kuitenkin olevan itseensä nykyisellään tyytyväinen, se on ihan hyvä asia sekin.
Samaa mieltä että suomalaiset häpeävät liikaa mutta tuo alasti uimaan meno muslimimaassa on yksinomaan idioottimaista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä että suomalaiset häpeävät liikaa mutta tuo alasti uimaan meno muslimimaassa on yksinomaan idioottimaista.
ja paljasti koko jutun provoksi
Uiminen on kyllä aika -
huhhuh!
Hyvä että kukaan ei soittanut poliisia!
Vierailija kirjoitti:
Kehtaaminen on hyvä juttu, mutta täytyy osata myös käyttäytyä tilanteen vaatimalla tavalla. Esim. tuo alasti uiminen muslimimaassa on loukkaavaa paikallisia ja paikallista kulttuuria kohtaan. Kohteliaisuuden tai käytöstapojen puute ei ole mitään ihailtavaa kehtaamista, se on yksinkertaisesti huonoa käytöstä. Ja jos kerran elät ja annat muidenkin elää, niin miksi sitten arvostelet Kånkeneissa ja AllStarseissa kulkevia harmaaksi massaksi?
Tajuaispa m u s limit tuon kun väkisin tunkevat valesyillä meidän kulttuuriin.
M u s limi on äärimmäinen kehtaa ja!
Kyllä tämä on 100 % totta eikä provo. Alasti uimaan menemisestä ei tullut mitään seurauksia. Oli onneksi turisteja täynnä oleva saari niin meno oli vapaamielisempää.
Ei ole yhtään tatuointia eikä minkään alakulttuurin hiusmallia. Mä olen yksilöllinen enkä matki ketään.
Tuota en ymmärrä, että minkä takia niin moni oli sitä mieltä, että on ihan oikein, että olen joutunut kiusatuksi. Kiusaaminen on aiheuttanut suurta kärsimystä ja yksinäisyyttä elämässäni enkä voi lainkaan ymmärtää, miten kukaan voi olla tuota mieltä. Olen itse ehdottomasti kaikkea kiusaamista vastaan ja puolustan aina sellaisia, joista puhutaan pahaa selän takana tai kiusataan avoimesti. Mikä viestissäni siis oli sellaista, että on ihan oikein, että jouduin kiusatuksi?!!!
Ap
Ap vaikutat siltä, että olet hyvin karismaattinen persoona. Sellainen aiheuttaa kateutta monissa. Suomessa ei saisi olla yksilöllinen, pitää sulautua joukkoon eikä ainakaan herättää mitään huomiota.
Tuo uimaa meno alasti muslimimaassa nyt on kyllä aika typerää, ellei jopa kohtalokasta. Mutta muuten vaikutat ihan mahtavalta persoonalta. Minä en niin kovin paljon kehtaa, mutta se on tavallaan osaksi myös sitä, etten viitsi nähdä vaivaa tehdäkseni asioita. Mieluummin pidän matalaa profiilia, tosin silloin jää moni hauska asia ehkä kokematta. Tyhmänrohkeaksi en ala.