Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin puolelta peritty järkyttävä kalpeus

Vierailija
29.08.2019 |

Olen aivan kamalan harmaankalpea ja silmänympäryksissä vielä tummuutta, sellaista sinertävän harmaata. Posket sentään vähän punoittaa joskus, mutta sekin näyttää tämän harmaankalpeuden kanssa vain sairaalta. Äidin ja hänen äitinsä kuvia kun katsoo niin huomaa mistä tämä on periytynyt.

En myöskään rusketu luonnostaan, kuin korkeintaan puoli tummuusastetta ja saan muutaman harmaanruskean pisaman päälle.

Geeneille ei mitään voi, mutta miten muuten tätä voisi häivyttää? Itseruskettavaa ja fillerit silmänympäryksille? Tietenkin meikki auttaa vähän, mutta en jaksaisi aina olla meikit naamassa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle sopivilla vaatteiden värisävyillä.

Vierailija
2/12 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ulkomaille, niin minäkin tein. Pysyy terve päivetys ympäri vuoden vaikkei aurinkoa ottaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rauta-arvot mitattu? Ferritiini ja hemoglobiini?

Periytyä voi myös ne huonot arvot äidiltä raskauden aikana. "Vauva ottaa omansa" on myytti, joka ei toteudu, jos ei ole, mitä ottaa äidiltä.

Olen myös itse hyvin vaalea iholtani. Oikeiden värisävyjen valitseminen on tärkeää ja sitten tietysti sopivat korostusvärit ja voit kokeilla itseruskettavia tuotteita.

Lähtisin nyt liikkeelle siitä, että onko terveys ok.

Vierailija
4/12 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös "räikeän valkoinen". 

Kasvisten lisääminen ruokavalioon parantaa jonkin verran ihon sävyä.

Muutkin kasvikset toimii kuin vain porkkana. 

Vierailija
5/12 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama sukuvika, kaikki kalpeita tai ihanan kuulaita valkeakuulasomenalajikkeen näköisiä, isomummosta lapsenlapseen. Syykin paljastui vuosi sitten: Kaikilla synnynnäisen huono ferritiiniarvo, hb kyllä hyvä, mutta ferritiinit alle 10 kaikilla. Nyt ollaan syöty rautaa koko suku, ja kalpeus hellittää.

Oikeasti kannattaa mitata. Meillä auttoi. Tosin itse olen ylpeä kauniista kalvakasta ihostani, sitähän on maapallolla häviävän pieni promille!

Vierailija
6/12 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mitä ei voi peittää, pitää korostaa.  Eli ala olemaan ylpeä vaaleasta ihostasi ja meikkaa ihoa ja kasvoja korostavasti sekä valitse oikean sävyisiä vaatteita. 

Vierailija
7/12 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat silmäpussit lähtee kun lisäät vedenjuontia, ellei ole sairaudesta kyse. Kannattaa kokeilla kuitenkin. 

Mulla taas naama punottaa (on korkea verenpaine). Tuo punoitus vasta kauhea on, ei sellaista pakkelia ole keksittykään, mikä sen poistaisi. Kesällä ajattelen, että okei, porukka luulee, että olen polttanut auringossa naamani. Mutta talvella punoitukseen ei ole edes mitään "järjellistä" syytä. 

Vierailija
8/12 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eräs mies sanoi kerran: Sinulla on ihana iho. Kuin valkeakuulas! (yllä joku kertoi samaa)

Olen todella vaalea, en rusketu koskaan, en edes yritä. Meikkaan huuleni kirkkaanpunaisiksi ja pidän paljon kirkkaita värikkäitä vaatteita, punaista, pinkkiä, turkoosia. Mustaa ei koskaan. Värivoidetta en käytä, vain aurinkosuojakertoimista kosteusvoidtta.  Olen ylpeä ihostani.

Vierailija
9/12 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Eikä ole siis mikään sairaus, raudanpuutos tai vedenjuonnin puutetta esim. silmänalusten tummuus, vaan ihan sitä kun on äärimmäisen ohut, kalpea iho, niin että laskimosuonet näkyy sinisenä siitä läpi.

Mulla seuraavan näköinen naama: perusihonväri: sinertävän / harmahtavan valkoinen. Huulet: sinertävän kalpeat. Poskilla pinkkiä couperosaa. Sinertäväntummat silmänaluset, ja paksuja sinisiä suonia kuultaa läpi.

Joo en kyllä ilman meikkiä ole missään ihmisten ilmoilla... Onneksi olen nainen joten pakkeli pelastaa asian.

Vierailija
10/12 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tummat silmäpussit lähtee kun lisäät vedenjuontia, ellei ole sairaudesta kyse. Kannattaa kokeilla kuitenkin. 

Mulla taas naama punottaa (on korkea verenpaine). Tuo punoitus vasta kauhea on, ei sellaista pakkelia ole keksittykään, mikä sen poistaisi. Kesällä ajattelen, että okei, porukka luulee, että olen polttanut auringossa naamani. Mutta talvella punoitukseen ei ole edes mitään "järjellistä" syytä. 

Ei veden juonti auta mitään jos vaan on tietynlainen rakenne ja ohut iho silmien ympärillä. Minä juon pääasiassa vain vettä ja pari litraa päivässä, paljon hikoilleena vähän enemmän. Muutenkin syön hyvin terveellisesti.

Yksi minkä olen huomannut edes aavistuksen auttavan tummuuteen on witch hazel -kasvovesi, mikä lie suomeksi olikaan.

Ferritiiniä multa ei varmaan ole koskaan mitattu. Hemoglobiini oli viimeksi ihan hyvä.

Vierailija
11/12 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei veden juonti auta mitään jos vaan on tietynlainen rakenne ja ohut iho silmien ympärillä. Minä juon pääasiassa vain vettä ja pari litraa päivässä, paljon hikoilleena vähän enemmän. Muutenkin syön hyvin terveellisesti.

Yksi minkä olen huomannut edes aavistuksen auttavan tummuuteen on witch hazel -kasvovesi, mikä lie suomeksi olikaan.

Ferritiiniä multa ei varmaan ole koskaan mitattu. Hemoglobiini oli viimeksi ihan hyvä.

Mulla oli hb 152, mutta ferritiini 8! Ne ei ole keskenään yhteismitallisia. Samoin äidilläni oli hb 144, ferritiini 7. Muitten arvoja en tarkkaan muista.  Tv Se sukurasitekalpeankaunis

Vierailija
12/12 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet trendin harjalla.Yli puolet maapallon naisista vaalentaa ihoaan erilaisilla myrkyillä. Suosittelen aurinkosuojaa SK 50 ympärivuotiseen käyttöön, että saat nauttia kalvakkuudesta mahdollisimman pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme