Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys n. 170cm pitkille naisille: minkä painoinen olet suunnilleen, kun käytät S/36-koon vaatteita?

Vierailija
29.08.2019 |

Ei muuta syytä, kun vaan vähän vertailen, että olenko normaali :D

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

54 kg. 

Tänään aamulla puntarissa. Heittelee pari kiloa suuntaan jos toiseen viikottain. 

Vähän ihmettelen tätä "alle 65-kiloista", joka näihin muka mahtuisi. 

Ja olen siis ihan timmi enkä mikään laihaläski. 

No NYT on kerrankin huippulaadukas nainen! Olisipa tuollaisia naisia enemmänkin : (

Vierailija
82/87 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 172cm ja painan 97kg eli ihan ok

No ei todellakaan ole OK! 72kg MAX. siis ihan ehdoton max., eikä sekään vielä ok ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167 cm ja max 60 kiloon asti olen S. Ihannepaino mulle on omasta mielestäni 57-58. Sen alle jos laskee, tulee liian ruipelo olo. Nyt 62-kiloisena perse vaatii jo M-kokoa, mutta paidat edelleen S. Okei, olen myös raskaana, toki sekin vaikuttaa.

Vierailija
84/87 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän riippuu myös kehonkoostumuksesta eikä pelkästään painosta. Lihas on tiiviimpää kuin läski.

Vierailija
85/87 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi S kokoa missään painossa. En edes silloin kun painoin 52 kiloa. Kireät vaatteet eivät näytä hyvältä päälläni, enkä tykkää niistä muutenkaan. 

Vierailija
86/87 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 167 cm ja max 60 kiloon asti olen S. Ihannepaino mulle on omasta mielestäni 57-58. Sen alle jos laskee, tulee liian ruipelo olo. Nyt 62-kiloisena perse vaatii jo M-kokoa, mutta paidat edelleen S. Okei, olen myös raskaana, toki sekin vaikuttaa.

Riippuu myös kehon rakenteesta. 168 cm 60 kiloa mulla rinnanympärys M kokoa, vyötärönympärys L ja lantio S, jos katson kokotaulukkoa. 

Vierailija
87/87 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 176 ja 63 kg. En mahdu enää 38 vaatteisiin. Olin alle 60 kg kun mahduin. Hyvästi malliajat, mutta näytän nyt paremmalta, kun olen 4 lasta myöhemmin yli 60 kg.

Miten voi muka olla ette mahdu kokoon 38? Olen myös 176 ja painan 72 eli n. 10 kiloa sinua enemmän ja mahdun kyseiseen kokoon.

Vartalonmalli vaikuttaa niin paljon tässä. Olen itse 170 cm pitkä ja painan noin 74 kiloa, treenaan paljon. Vaatteet on kokoa S-M ja 38-40. Nykymuoti on sitä, että vaatteet ovat hirvittävän väljiä, joten hyvin minunkin mitoille menee s-koon vaatteet. Ei kaikissa vaatteissa, mutta hyvin monessa kyllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä