Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Louis Vuittonin sivuilta tilaaminen

Vierailija
28.08.2019 |

Heips!

Olen ensimmäistä kertaa tilaamassa Louis Vuittonin sivuilta, tilaan tyttärelleni 18-vuotis syntymäpäivälahjan. En mitään älyttömän kallista, pienen lompakon ja yhden kirjan. En tiedä oikein mitään tuosta merkistä, niin tietäisikö täällä joku, että jos tilaan useamman tuotteen samalla kertaa, tuleeko jokaiselle tuotteelle oma Louis Vuitton -boksi? Eli vaikka tulisivatkin samassa tilauksessa samassa paketissa, niin onko niille jokaiselle tuotteelle omat boksinsa vaikka tilaakin ne samalla kertaa. Äh, onpa kovin hankala selittää. Nimittäin jos ko. tuotteet ei tule omissa LV-bokseissaan, niin pitänee käydä ostamassa jostain jonkunnäköinen lahjapaketti noille tuotteille. Tosiaan pikkulompakkoa ja Louis Vuittonin kirjaa tilaamassa tuolta.

Kiitos kovasti jo etukäteen. T. Mamma joka ei varsinaisesti liidä muodin aallonharjalla...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, eikö kukaan tiedä :/

Vierailija
2/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että vauva.fi -mammoilla on varaa johonkin Louis Vuittoniin. Ei kukaan täällä tiedä, pahoitteluni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Kaikki tuotteet tulevat omissa laatikoissa, vaikka tilaisi samalla kerralla :) Paketti tulee kotiinkuljetuksella.

Terkuin: Useasti sieltä tilannut.

Vierailija
4/8 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Minua kiinnostaa tietää kun olet tilannut, että tuleeko tuotteista tullimaksuja? Mitä pitää ottaa huomioon kun tilaa sivustolta? Ensimmäistä tilausta harkitsen.

- Kiitos!! -

Vierailija
5/8 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään tullimaksuja kun tilaa. Eikä myöskään perustoimitus maksa mitään. Itse tilasin juuri tiistaina klo 12 ja paketti tuli kotiin seuraavana päivänä klo 13 vaikka tulikin Ranskasta.

Vierailija
6/8 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tuo tilaaminen.

Vierailija
7/8 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että vauva.fi -mammoilla on varaa johonkin Louis Vuittoniin. Ei kukaan täällä tiedä, pahoitteluni.

Siksi ei kukaan vastaa koska miksi kukaan tilaa mitään niin rumaa kuin ne tavarat ovat, kissanpaskanruskeeta jonkun nimikirjaimilla. Sori.

AP. Osta kauniimpaa!

Vierailija
8/8 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ostaisin mieluummin lapselleni kyseisen firman osakkeita niiden susirumien veskojen sijaan. Eiku,hei, niin mä itseasiassa teikin. Osake ei vie kaappitilaa ja LVMH maksaa lapselleni rahaa joka vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi