Kun nyt viestit poistuu, niin kirjoitan uudestaan. Vaateasiaa liian tiukoista housuista
Nyt, kun töissä joudumme joskus silmien tasalla olevia työkamujen takamuksia näkemään, olen ihmetellyt yhtä asiaa. Eikö ihmistä itseään häiritse, että housut painuvat sinne pyllyvakoon, niin että takamus on periaatteessa kokonaan näytillä? Ei mitenkään kivan näköistä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"silmien tasalla olevia takamuksia"
Mitä ihmettä? Oletko sinä kää.piö vai onko työkamuilla perceet silmien välissä?
Kääpiöitä on vain saduissa. Työ on sellaista, että joskus täytyy kontata, pyllistellä ja mitä milloinkin lattiatasossa. Itse suosin töissä löysiä college- housuja.
ap
No eipä ole sinulla tyylitajua sen enempää kuin liian pieniin persvakohousuihin ahtautuvilla kollegoillasi. Colleget on koti- tai treenihousut. Ei niitä kukaan normaali tarhaiän ylittänyt pidä julkisilla paikoilla, saati töissä.
Pitää, jos työssä joutuu konttaamaan ja muutenkin liikkumaan paljon erilaisissa tilanteissa. Ei oikeen jakkupuku sovellu eikä mielestäni myöskään ne persuusvaon esiin tuovat tiukat housut,
ap
Ai collegeihinko raksallakin pukeudutaan eikä varta vasten konttailuun ja polvilla oloon tarkoitettuihin vahvistettuihin työhousuihin?
En ole töissä raksalla,
ap
Oletko ns. töissä jossain erityisihmisten pajalla?
Työhousut on työhousut. Farkut on työhousut. Colleget ei ole aikuisen ihmisen työhousut.[/quote
Esim. Päiväkodissa college housuja voi hyvin käyttää työntekijätkin.
Kai aika monenlaiset housut voivat mennä pyllyvakoon konttaillessa tai pyllistellessä.
On se kieltämättä jotenkin härskin näköistä, kun housut uppoaa syvälle taka- ja etuvakoon. Mutta se on tämän päivän pukeutumistyyliä, ja tyylit vaihtuu, ja uudet "kujeet" ja kuteet on tulossa.
If you don´t like it, don´t look at it. Ne on kuule tarkoituksella sellaiset.
mun perC näyttää ainaki parhaimmalta legginsseissä, ja enää en viihdy sillee et mult näkyy läpi kaikki ku niistä näkyy aina läpi, mieluummin peittävämpää.... en ite farkuissa vviihtyis, en varsinkaa paksuissa ja kireissä, tuntuis ahistavilta.... :D
eri asia sit jos hakee seuraa tai jos on vaikka kotona mies jollon elämästä yleisestikki tulee enemmän seksuaalista. :DDD sillon ehk on se mielessä kaiken aikaa, myös ulkosesti.......
Näin tällä viikolla kaupassa lihavahkon nuoren miehen, jolla näkyi karvaperce melkein puoleen väliin liian pienten verkkareiden vyötärönauhan yli. Olisi näkynyt kymmenisen senttiä paljasta percevakoa, jollei verkkareiden pesulappu olisi kääntynyt vähän sitä peittämään.
Meinasi tulla vähän oksennusta suuhun siitä näystä.
Vierailija kirjoitti:
mun perC näyttää ainaki parhaimmalta legginsseissä, ja enää en viihdy sillee et mult näkyy läpi kaikki ku niistä näkyy aina läpi, mieluummin peittävämpää.... en ite farkuissa vviihtyis, en varsinkaa paksuissa ja kireissä, tuntuis ahistavilta.... :D
Se juna meni jo, missä perseen pitää näyttää mahdollisimman hyvältä.
Hyi s**tana,mä todellakin ihmettelen miten laki ei kiellä tällaista "pukeutumista" Mä en halua kulkea tavis bordellissa. Mä haluan ne ajat takaisin milloin ei tarvinnut katsella kenenkään p*llupullotuksia ja paljaita perseposkia roikkumassa alkkareista julkisella paikalla.