Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerroin miehelleni, ettei työsuhdettani jatketa ja

Vierailija
28.08.2019 |

hän alkoi kertomaan kovaan ääneen juttuja omasta työpäivästään.

Olen sanaton.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahaa, sulla on tyhmä mies, mitäs otit jän-nik-sen

Vierailija
2/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole teillä ihan normaali tilanne, tuskinpa yllätti ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä oli, eikä edes tajua typeryyttään. Mikään jännätyyppi ei ole kuitenkaan, jos tarkoitat jotain puolikriminaalia wt-jannua.

Vierailija
4/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali tilanne? Hohhoijaa, toivottavasti sulla on nyt hyvä mieli.

Vierailija
5/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sitten loisimaan, mies varmaan tykkää

Vierailija
6/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pääasia ole että sentään miehellä on töitä nyt, ajattele jos mieskin jäisi työttömäksi? Kuuntele kiinnostuneena hänen työkuulumisia ja hae rauhassa itsekin mieleistä työtä.

Vierailija
7/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osannut suhtautua asiaan, oli hämmentynyt.

Vierailija
8/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitten tykkää, kun ei mitenkään pahoitellut tai lohduttanut. Mua hatuttaa nyt ihan kaikki.

Vierailija
9/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika useinhan määräaikaista työsuhdetta EI jatketa, joten en mä nyt näe, että tämä on mikään major drama. Ja turha siitä sellaista on tehdäkään.

Vierailija
10/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😮

Onpa nyt nuivia kommentteja.

Pahoittelut ensinnäkin ap työpaikan menetyksestä. Toiseksikin miehesi on pönttöpää. Joo olen kääkkä ja käytän vanhoja termejä.

Jos miehesi on yleensäkin noin empaattinen kannattaa miettiä suhteen jatkoa. Toisaalta miehet nyt yleensä kaipaavat vähän lisävinkkiä miten suhtautua esim. näin:

1. Sain tänään tietää ettei mun työsuhdetta jatketa. Mies: aijaa. No ei kai sit muuta kuin uutta matoa koukkuun ja jatkaa sepustusta omasta päivästään

2. Sain tänään tietää ettei mun työsuhdetta jatketa, ketuttaa ihan sikana ja jännittää löydänkö miten uutta. Mies: harmi juttu, hei mä olen varma että kyllä sä uuden paikan löydät, oot tosi hyvä tyyppi.

Ja sitten kakkosvaihtoehdolla jatketaan helposti yhdessä keskustelua siitä työpaikan menetyksestä.

Jos kerroit vain tavalla yksi se saattoi miehestä kuulostaa pelkältä informatiiviselta ilmoitukselta johon ei odotettu mitään sen ihmeempää reaktiota. Miehet kun harvemmin rupeavat päivittelemään tapahtumia kuten naiset tuosta vaan.

Vierailija
11/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä reagoit miehen pälätykseen?

Vierailija
12/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö pääasia ole että sentään miehellä on töitä nyt, ajattele jos mieskin jäisi työttömäksi? Kuuntele kiinnostuneena hänen työkuulumisia ja hae rauhassa itsekin mieleistä työtä.

Niin varmaan, osaisipa sitä ajatella toltakin kannalta. En vain osaa, ainakaan just nyt. Tuntui, että oikein hieroi paremmuuden tunnettaan vasten mun naamaa. Tuskin niin ajatteli tai tarkoitti, mutta siltä se TUNTUI.

Vierailija
13/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. Ei minulla ole idioottia hölöäijää.

En voisi edes kuvitella meillä tuollaista tilannetta, sillä mieheni ei ikinä alkaisi hölöttää omia asioitaan minun asioiden päälle. Mieheni on hyvä kuuntelija ja keskustelija, joka välittää minusta aidosti.

Vierailija
14/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hermostuin, kihisin ja olin todella vihainen. Joten aloin täyttämään tiskikonetta ja mies lähti kuljettamaan lasta harrastukseen. Joo,  en saanut ulos sanaakaan. 

En halua, että lapset saavat tästä osansa, kun eivät mitään tilanteelle voi. Ei voi kyllä kukaan muukaan. 

Vierailija
15/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi edes kuvitella meillä tuollaista tilannetta, sillä mieheni ei ikinä alkaisi hölöttää omia asioitaan minun asioiden päälle. Mieheni on hyvä kuuntelija ja keskustelija, joka välittää minusta aidosti.

Ja siksi hierot sun paremmuuden tunnettasi vasten mun naamaa????? Olet ihan samanlainen kuin mun mies.

Vierailija
16/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittaako hän myös harppua? Ja on elävä ihminen eikä mikään kurhiskuminukke? Tai naapurin pellolta varastettu variksenpelätin. Keskusteletteko te normaalilla äänellä vai laulatteko repliikkinne musikaalin tyyliin?

Vierailija
17/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli pettynyt ja hämmentynyt.

Hänellä ei ollut keinoa suhtautua asiaan, kuin jutella omasta työpäivästään. Hän oli mielessään varmaan toivonut, että työsi jatkuu. Miehillä on oma tapansa suhtautua pettymyksiin.

Vierailija
18/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hermostuin, kihisin ja olin todella vihainen. Joten aloin täyttämään tiskikonetta ja mies lähti kuljettamaan lasta harrastukseen. Joo,  en saanut ulos sanaakaan. 

En halua, että lapset saavat tästä osansa, kun eivät mitään tilanteelle voi. Ei voi kyllä kukaan muukaan. 

Äläpä paljoa puhele tänään niin onhan se hauskaa seurata hoksaako mies mitään. Joillakin se kestää vähän kauan olla edes minimaalisen empaattinen. Voisi olla hauskaa seurata sivusilmällä kun mies on ensin normaali, sitten vähän epäröivä onko tässä jotain pielessä, sitten vähän syyllisen näköinen ja lopuksi epämukavuusalueellaan kuin äkkiseltään joutuisi käyttämään stringejä boksereiden asemasta.

Vierailija
19/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli pettynyt ja hämmentynyt.

Hänellä ei ollut keinoa suhtautua asiaan, kuin jutella omasta työpäivästään. Hän oli mielessään varmaan toivonut, että työsi jatkuu. Miehillä on oma tapansa suhtautua pettymyksiin.

Kiitos empaattisesta kommentistasi. Niin varmaan, tai yritän ainakin ajatella niin huomenna. Mutta juuri nyt en pysty, pää on ihan tyhjä.  Pettynyt olo, eikä voi kenellekään näyttää. 

Vierailija
20/39 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä opettelin puhumaan näin: "Tiedätkö, työsuhdettani ei jatkettu. Olen ihan romuna, voitko halia?" Sitten mies halii ja sanoo että pärjätään kyllä, varmasti löytyy pian uusi työ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan