Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oli laitettu 10v jo nuoriksi,

Vierailija
28.08.2019 |

kun tuli kutsu murkkuiltaan. Meillä tuon ikäinen on kyllä ihan lapsi. Ja nuorisotiloissa pitäisi alkaa käydä. Lapsuutta taas lyhennetään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on. Lapsihan se vielä. Kaikkea kanssa.

Vierailija
2/15 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tervetuloa kaikki 10-18v vanhemmat keskustelemaan murrosiästä. Ihan hulppea ikäjakauma mielestäni. Enkä tykkää yhtään kun nuorisotiloihin pääsevät, siellä saa ties mitä vaikutteita. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria ovat 10–35-vuotiaat. 35v eteenpäin ollaan aikuisia ja alle 10v taas lapsia.

Vierailija
4/15 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tankotanssiopetusta lapsille...

Vierailija
5/15 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mistä keskiajalta teidän seksuaalikasvatus on, meidän lapsille kerrottiin jutut kun olivat 6v ja ollaan yhdessä katsottu sellaisia opetuskäyttöön suunnattuja seksivideoita. Ollaan miehen kanssa rohkeasti kannustettu kysymään ja paljon kysymyksiä onkin tullut esim juurikin murrosiästä ja seksistä.

N40, lapset T11 ja P14

Vierailija
6/15 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoria ovat 10–35-vuotiaat. 35v eteenpäin ollaan aikuisia ja alle 10v taas lapsia.

Mitäköhän mun 13-vuotias sanoisi jos tunkisin sen mukana nuorisotapahtumiin? Kun olen vasta 35v joten samaa ikäluokkaa ollaan :)

Vierailija
7/15 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/15 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
9/15 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä tuntuu hullulta kun kyse on 10v ja täytetään kaavakkeita joilla hän saa kulkuluvan nuorisotiloihin. Ja joka lauseessa on sana nuori. Liittäkää kuva nuoresta tähön korttiin ym. Ap

Vierailija
10/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osaan nuorisotiloista on ikäraja 9v. Ap

Vierailija
11/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se alkaaa olemaan, kun raamatun viereen on tullu eräs toinen kirja missä se llanen nuoruus on sallittua. Eiköhän tossaki ajatella tulokkaita vaan.

Vierailija
13/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan kielsin mun nuoreltani nuorisotiloissa käynnin. Silloin sinne menivät nuoret,joilla ei ollut kotiin mitään asiaa.

En antanut mennä "opiskelemaan" alaa.

Onneksi hän ei ollut kiinnostunut.

Mä näen vieläkin ne elämälle vieraina paikkoina. MUTTA hyvä jos niitten ansiosta yksikin nuor pelastuu huonolta elämältä. En antais 10v mennä sinne.

Ja joo,lapsuus loppuu nykyään lyhyeen,pari pvää sitten joku proffa kertoi.

Jos löydän artikkelin niin linkitän.

Vierailija
14/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän mun 13-vuotias sanoisi jos tunkisin sen mukana nuorisotapahtumiin? Kun olen vasta 35v joten samaa ikäluokkaa ollaan :)

Ei ole kolmevitoseksi asti. Nuoreksi aikuiseksi lasketaan ikävuodet 18-29 tai 20-29. Nuorisotaloilla päivät on jaettu ikäryhmittäin. Eli ei kolmekymppisiä ja 13-vuotiaita sekaisin

Vierailija
15/15 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Mistä keskiajalta teidän seksuaalikasvatus on, meidän lapsille kerrottiin jutut kun olivat 6v ja ollaan yhdessä katsottu sellaisia opetuskäyttöön suunnattuja seksivideoita. Ollaan miehen kanssa rohkeasti kannustettu kysymään ja paljon kysymyksiä onkin tullut esim juurikin murrosiästä ja seksistä.

N40, lapset T11 ja P14

Kasvoin lapsuuteni Porvoossa (ihan oikeasti) ja meillekin aloitettiin seksuaalikasvatus varhain ja kaunistelematta - suoraan asiaan. Eka luokan keväällä 2003 kerrottiin, että siksi on p ippeli ja p imppi kun on siittiö ja munasolu, joista tulee vauva. Ja sitten laitettiin video pyörimään, jolla eräs hörhöpariskunta oli tieteen vuoksi valmis esittämään paritteluaktinsa - näin se vauva tehdään käytännössä. Jäi traumat ja oma suhteeni seksuaalisuuteen olikin varsin kielteinen, samalla tuli siis ehkäisyvalistus enkä uskaltanut harrastaa seksiä ekan poikakaverini kanssa. Kiitos vaan hörhöt, erohan siinä tuli 2 v seurustelun jälkeen. Ei näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan