Aion käräyttää ”yyhoon” joka asuu lastensa isän kanssa
Hah, siinä saa maksella ”köyhä” asumistukensa takaisin kun puoliso on koko ajan tienannut keskituloisesti.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Oletpa kakkiainen.
Sinä puolustat verovarojen väärinkäyttäjää, eli varasta.
Mitä jos minä varastaisin sinun omaisuuttasi? Arvojesi mukaan sinun tulisi vain tyytyä asiaan, koska vain kakkiainen kantelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa kakkiainen.
Mitä jos minä varastaisin sinun omaisuuttasi? Arvojesi mukaan sinun tulisi vain tyytyä asiaan, koska vain kakkiainen kantelee.
En tietenkään tyytyisi vaan hoitaisin asian itse, hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa kakkiainen.
Niinkauan kuin käsittämättömän (ja julkaisemattoman) suuri osa budjetista kuluu ma.mu.jen hoitamiseen, kotouttamiseen, tur.ha.paikan yhä uudelleen hakemiseen, niiden rikosten selvittämiseen ja siihen päälle vielä miljardi ke.hitys.apuun, katson että verotus on varkautta joka tapauksessa.
AP nyt vaan jatkaa uneksimista. Jos henkilö on kirjoilla, niin on kirjoilla ja silloin kyseessä ei ole huijaus, ja jos ei ole kirjoilla vaan on kirjoilla jossakin muualla, on silloin kirjoilla jossakin muualla eikä KELA voi mitenkään todistaa toisin.
Vierailija kirjoitti:
AP nyt vaan jatkaa uneksimista. Jos henkilö on kirjoilla, niin on kirjoilla ja silloin kyseessä ei ole huijaus, ja jos ei ole kirjoilla vaan on kirjoilla jossakin muualla, on silloin kirjoilla jossakin muualla eikä KELA voi mitenkään todistaa toisin.
Aikoinaan oli tv-lupatarkastajat ja nyt on vakuutushuijari kyttääjät.
Mites näitä ei saa kiikkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan oli tv-lupatarkastajat ja nyt on vakuutushuijari kyttääjät.
Mites näitä ei saa kiikkiin?
Koska sellaisen kyttäyssysteemin rakentaminen maksaisi he le ve tin paljon enemmän kuin sillä saavutettaisiin hyötyä. Ihmiset ovat pääosin aika rehellisiä, ja nämä muutamat köyhät jotka sitten huijaavat jonkun satasen itselleen kyllä työntävät sen rahan kotimaiseen kulutukseen.
Siitä valtio saa ALV:t sun muut, eli on aika samantekevää isossa kuvassa tarkasteltuna.
Enemmän olisin huolissaan niistä jotka jemmaavat miljoonia ja miljardeja ulkomaille.
Kelassa kyllä tiedetään asia jo. Jokainen käsittelijä näkee, että lasten isän osoite on joku Poste restante ja kaikkihan tietää, että siellä samassa asunnossa se asuu. Näin on joka toisella "yksinhuoltajalla". Tälle ei voi mitään tehdä, vaikka kuinka ilmiantaa, jos asiakas itse kiistää kaiken. T. Kelassa töissä
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri onkin aivan älytöntä. Perhe voi kikkailla ylimääräisiä tukia muka asumalla erillään, kun taas kämppisten Kela olettaa lähtökohtaisesti olevan pariskunta ja elatusvelvollisia toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kelassa kyllä tiedetään asia jo. Jokainen käsittelijä näkee, että lasten isän osoite on joku Poste restante ja kaikkihan tietää, että siellä samassa asunnossa se asuu. Näin on joka toisella "yksinhuoltajalla". Tälle ei voi mitään tehdä, vaikka kuinka ilmiantaa, jos asiakas itse kiistää kaiken. T. Kelassa töissä
Mistä ne Kelassa näkee sen postiosoitteen? Kela näkee maistraattiin ilmoitetun osoitteen.
Antaa mennä van, kaikki irti mitä Suomi-neidon raadosta lähtee. Piilottelevathan ministeritkin varojaan vakuutuskuorissa ym. järjestelyissä verottajan ulottumattomissa, sekä järjestelevät valtion diilejä tutuilleen ja sukulaisilleen. Mitä isot edellä sitä pienet perässä, siinä valtiovallan tärkein opetus kansalle.