Tein siskonmakkarakeittoa ja mies haukkui sitä.
Kuulemma ei tehdä lihaliemeen eikä siskonmakkaroita paisteta.
En saanut vastausta mihin liemeen olis pitänyt tehdä ennen kun häipyi ulos jättäen ruoan syömättä.
Aina teen kaiken väärin.
Kommentit (37)
Koulukuntia on niin monta kuin on kokkiakin.
Töissä kun on siskonmakkarakeittopäivä, jos kaveri on pääkokki vuorossa hän paistaa siskonmakkarat ensin ja tekee maitoliemen.
Jos mä olen pääkokkina, niin mä puristelen suoraan ne sinne itsemaustettuun liemeen. En käytä maitoa. Koen, että tämä on nopeempi ja "turvallisempi" tapa tehdä. Oikasen mielelläni ruuanlaitossa ja maito palaa liian usein pohjaan.
Aina on syöjiä ollut ja sopat saaneet kiitosta.
Miksi annat miehen käyttäytyä noin sua kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Siskonmakkarakeitto ah! miten ihanan nykyaiseen sukupuoliseen sekamelskaan sopiva ruoka kun siskoillakin voi olla makkara...
Siskoilta löytyy makkarat vyötäröltä kymmeniä vuosia ennen sukupuolista sekamelskaa.
No olkoot syömättä sitten tai tehköön omat safkat. Ei sen vaikeampaa.
Kuka juntti syö jotain jauhoisia nakkimakkaroita, tehkää kunnon lihasta tai kalasta kunnon ruokaa!
Kukkakaalia,perunoita,porkkanaa,herneitä,papuja pienessä määrässä kasvislientä kysennetään sitten sekaan kevytmaitoa ja tilliä ja lopuksi paistetut siskonmakkarat ihan parasta💕
Vierailija kirjoitti:
Kuka juntti syö jotain jauhoisia nakkimakkaroita, tehkää kunnon lihasta tai kalasta kunnon ruokaa!
Kuka juntti tulee makkarakeittoketjuun haukkumaan makkaroita. Tee itse aloitus makkaravihastasi.
Tein juuri siskonmakkarakastiketta. Sitä vois vedellä ämpärillisen.
Onko tämä vitsi vai miksi en ole ikinä kuullut, että siskonmakkarakeittoon laitettaisiin maitoa? Laitatteko tavalliseenkin makkarakeittoon maitoa?
Oikeesti... sä teit ruuan ja toinen vetää herneet nenään kun ei ole mieleistä? 😯
Mun mies ei ikinä olisi noin ilkeä.
Mä ainakin saksilla leikkaan ne löllöt pötköt paloiksi suoraan sinne kattilaan.
Ja meillä se on napakeittoa 😀
Kuutioista tehty lihaliemi pilaa ruoan kuin ruoan! MOT
Meillä sanotaan sitä siskonpippelisopaksi, lapsetkin.