Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa suoraan, onko teistä tämä mies liian innokas?

Vierailija
28.08.2019 |

Erosin helmikuussa 10v suhteesta. Minulle miesten tapailu ei ole ollut mitään tuttua puuhaa enkä ole ollut käynyt esim koskaan ennen treffeillä kenenkään kanssa. Olen 29v nainen.

Mutta kesällä ystävän "painostamana" liityin sitten Tinderiini. Parin päivän selailun jälkeen aloin jutustella erään mukavanoloisen ja näköisen 34v miehen kanssa joka sattui asumaan 2km päässä minusta. Juttu luisti niin hyvin että siirryttiin juttelemaan whatsappiin. Mies olisi halunnut tavata minut heti kasvokkain, pyyteli kotiinsa syömään kinkkukiusausta kun oli juuri laittanut ison satsin ruokaa, kävelylle p
Läheiseen puistoon ym spontaania ja pyysi esimerkiksi pitsalle ym. Itse ahdistuin miehen innokkuudedta tavata heti kasvokkain ilman että juuri olimme ehtineet tutustua toisiimme viestein joten kieltäydyin tapaamisehdotuksista ja kerroin suoraan että haluaisin ensin viestein tutustua jonkinverran ennen live tapaamista ja kerroin etten ole ennen käynyt treffeillä enkä tavannut ketään netin kautta. Miehelle tämä oli ok mutta sitten aloin saamaan mieheltä päivittäin monta viestiä. Joka aamu kun mies heräsi hän laittoi minulle oikopäätä "Hyvää huomenta!". Pitkin päivää pisteli viestiä mitä itse puuhaa ja kyseli mun kuulumisia sekä joka ilta toivotti hyvää yötä. Aluksi imartelikin innokkuus ja etenkin miehen oma-aloitteisuus viestittelyssä.

3viikon päivittäisen viestin jälkeen päädyttiin extempore tapaamaan läheiseen puistoon. Mies odotti jo minua ja heti kun näki halasi. Itse olin jännittynyt, mies ei niinkään. Kun kävimme puistonpenkille istuun, mies toiseen reunaan ja minä sitten toiseen, mies siirtyikin heti istumaan "kylki kylkeen kiinni" ja siitä tuli vaivaantunut olo. Yritin olla silti tilanteessa ja niitä näitä juteltiin,. Kesken keskustelun mies yhtäkkiä nojautui lähemmäs, suuteli suulle minua. Peräännyin nolona ja vaivaantuneena. Mies pahoitteli innokkuuttaan ja pyysi sanomaan jos se ahdistaa. Sanoin suoraan että hiukan ja haluaisin edetä hitaammin
Mies vaikutti ymmärtäväiseltä ja kyseli huolestuneena ettenkai tämän vuoksi aio lopettaa yhteydenpitoa häneen koska hän haluaisi tavata jatkossakin.
Lupasin etten kunhan edetään hitaammin. Mies pahoitteli ja selitti että on ollut ennen niin arka naisten suhteen että "mistään ei ole tullut mitään" niin on yrittänyt siksi itse olla oma aloitteisempi.

Tämän kohtaamisen vuoksi meni 3vk ennenkuin suostuin varsinaisille treffeille. Halusin antaa miehelle tilaisuuden. Menimme teatteriin ja siellä taas mies tuli istumaan ihan reiai reiteeni kiinni ilman hajurakoa, otti kädestäni kiinni kesken esityksen ym. Esityksen jälkeen saattoi kotiini ja kotiovella kesken keskustelun kun minulla oli lause kesken kumartui suutelemaan minua suulle ja yritti kieltä suuhunkin. Peräännyin ja totesin että olen väsynyt ja menen varmaan nyt nukkumaan jolloim mies huikkasi että toivottavasti ei mene 3vk ennen kuin taas nähdään.

Tuosta on nyt viikko aikaa ja mies joka päivä lähettelee huomenta ja joka iltaa hyvää yötä ja pitkin päivää viestittää missä on ja mitä tekee ja mitä tänään söi ja montako kuppia kahvia joi ja montako elokuvaa katsoi tai monessako vaateliikkeessä kierteli. Itseäni on alkanut todenteolöa ahdistaa miehen liiallinen innolluus mistä jo kerran keskusteltiin. Miten toimin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua että ei ymmärretä vaikka todella selvästi kertoo haluavansa tutustua rauhassa. Itse kerron aina treffeillä että olen nyt asunut yli viisi vuotta yksin ja tottunut aika itsenäiseen elämään ja että pidän vapaudestani mennä ja tulla oman aikatauluni mukaan. Enkä ole koskaan ollut sellainen kylki kyljessä nyhvääjä vaan minusta molemmilla pitää olla myös omia harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita. Olen myös kertonut että minulla on harrastuksia ja työ jota on tehtävä myös iltaisin kotona joten en ehdi viestitellä tuntitolkulla joka ilta. Ihan suoraan ja rehellisesti olen nämä kertonut mutta ei mene jakeluun. Tai ainakaan tähän mennessä ei ole mennyt. Heti treffien jälkeen alkaa viesteillä pommittaminen eikä meinaa loppua vaikka kerron että nyt on huono hetki, teen töitä. Lopulta olen vaan ghostannut kun eivät ymmärrä lukemaansa. Älyttömiä takertujia tinder täynnä. En enää edes halua mennä treffeille kun sama kuvio toistuu joka kerta.

Vierailija
22/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi miinusta saman tien väkisin suutelu, inhottavaa! Todella omituista jos ollaan jo lääppimässä ja suuta tyrkyttämässä ensitapaamisella jos kyseessä ei olleet seksitreffit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla