Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa suoraan, onko teistä tämä mies liian innokas?

Vierailija
28.08.2019 |

Erosin helmikuussa 10v suhteesta. Minulle miesten tapailu ei ole ollut mitään tuttua puuhaa enkä ole ollut käynyt esim koskaan ennen treffeillä kenenkään kanssa. Olen 29v nainen.

Mutta kesällä ystävän "painostamana" liityin sitten Tinderiini. Parin päivän selailun jälkeen aloin jutustella erään mukavanoloisen ja näköisen 34v miehen kanssa joka sattui asumaan 2km päässä minusta. Juttu luisti niin hyvin että siirryttiin juttelemaan whatsappiin. Mies olisi halunnut tavata minut heti kasvokkain, pyyteli kotiinsa syömään kinkkukiusausta kun oli juuri laittanut ison satsin ruokaa, kävelylle p
Läheiseen puistoon ym spontaania ja pyysi esimerkiksi pitsalle ym. Itse ahdistuin miehen innokkuudedta tavata heti kasvokkain ilman että juuri olimme ehtineet tutustua toisiimme viestein joten kieltäydyin tapaamisehdotuksista ja kerroin suoraan että haluaisin ensin viestein tutustua jonkinverran ennen live tapaamista ja kerroin etten ole ennen käynyt treffeillä enkä tavannut ketään netin kautta. Miehelle tämä oli ok mutta sitten aloin saamaan mieheltä päivittäin monta viestiä. Joka aamu kun mies heräsi hän laittoi minulle oikopäätä "Hyvää huomenta!". Pitkin päivää pisteli viestiä mitä itse puuhaa ja kyseli mun kuulumisia sekä joka ilta toivotti hyvää yötä. Aluksi imartelikin innokkuus ja etenkin miehen oma-aloitteisuus viestittelyssä.

3viikon päivittäisen viestin jälkeen päädyttiin extempore tapaamaan läheiseen puistoon. Mies odotti jo minua ja heti kun näki halasi. Itse olin jännittynyt, mies ei niinkään. Kun kävimme puistonpenkille istuun, mies toiseen reunaan ja minä sitten toiseen, mies siirtyikin heti istumaan "kylki kylkeen kiinni" ja siitä tuli vaivaantunut olo. Yritin olla silti tilanteessa ja niitä näitä juteltiin,. Kesken keskustelun mies yhtäkkiä nojautui lähemmäs, suuteli suulle minua. Peräännyin nolona ja vaivaantuneena. Mies pahoitteli innokkuuttaan ja pyysi sanomaan jos se ahdistaa. Sanoin suoraan että hiukan ja haluaisin edetä hitaammin
Mies vaikutti ymmärtäväiseltä ja kyseli huolestuneena ettenkai tämän vuoksi aio lopettaa yhteydenpitoa häneen koska hän haluaisi tavata jatkossakin.
Lupasin etten kunhan edetään hitaammin. Mies pahoitteli ja selitti että on ollut ennen niin arka naisten suhteen että "mistään ei ole tullut mitään" niin on yrittänyt siksi itse olla oma aloitteisempi.

Tämän kohtaamisen vuoksi meni 3vk ennenkuin suostuin varsinaisille treffeille. Halusin antaa miehelle tilaisuuden. Menimme teatteriin ja siellä taas mies tuli istumaan ihan reiai reiteeni kiinni ilman hajurakoa, otti kädestäni kiinni kesken esityksen ym. Esityksen jälkeen saattoi kotiini ja kotiovella kesken keskustelun kun minulla oli lause kesken kumartui suutelemaan minua suulle ja yritti kieltä suuhunkin. Peräännyin ja totesin että olen väsynyt ja menen varmaan nyt nukkumaan jolloim mies huikkasi että toivottavasti ei mene 3vk ennen kuin taas nähdään.

Tuosta on nyt viikko aikaa ja mies joka päivä lähettelee huomenta ja joka iltaa hyvää yötä ja pitkin päivää viestittää missä on ja mitä tekee ja mitä tänään söi ja montako kuppia kahvia joi ja montako elokuvaa katsoi tai monessako vaateliikkeessä kierteli. Itseäni on alkanut todenteolöa ahdistaa miehen liiallinen innolluus mistä jo kerran keskusteltiin. Miten toimin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvä takertuja.

Pelkää jo nyt menettävänsä sinut!

Ei jatkoon.

Vierailija
2/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aika innokkaalta kuulostaa. Kivempi olis ensin tutustua paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP tietenkin, mitä hassuja kyseletkään!

Vierailija
4/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin menee fiilikset liiallisesta innokkuudesta. Mutta en osaa sanoa miten olisi siinä tapauksessa, jos todella kiinnostava mies toimisi niin. Ongelma on ollut enemmänkin siinä, että ne kaikista innokkaimmat eivät ole olleet kovin kiinnostavia alunperinkään.

Vierailija
5/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli enemmänkin mieleen että toi mies on epätoivoinen kuin vain innokas

Vierailija
6/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt ymmärrät, että miehellä  on oletuksena seksi kolmansilla treffeillä, joka on kirjoitettu sanattomaan treffi-etikettiin...

Vierailija
7/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit analysoida, mikä sinua ahdistaa niin kovasti. Mitä pelkäät?

Vaikuttaa innokkaalta mutta ei friikiltä kuitenkaan. Minun korviin kuulostaa, että sinulla on käsittelemättömiä asioita edellisestä suhteesta.

Vierailija
8/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ahdistavalta. En jaksaisi tuollaista pitkin päivää viestittelyä ja takertuvuutta ilman että menisi itseltäni fiilikset.

Vierailija
9/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ainakin menee fiilikset liiallisesta innokkuudesta. Mutta en osaa sanoa miten olisi siinä tapauksessa, jos todella kiinnostava mies toimisi niin. Ongelma on ollut enemmänkin siinä, että ne kaikista innokkaimmat eivät ole olleet kovin kiinnostavia alunperinkään.

Tämä mies on eka mies jonka kanssa olen treffannut, olin siis 10v suhteessa yhden ja saman miehen kanssa ennen eikä ole muita poikaystäviä ollut. En siis oikein osaa itse päätellä miten innokkaita miehet yleensä ovat tai eivät.

Mies vaikutti mukavalta ja samanhenkiseltä ja viestitin itsekin joka päivä hänelle kunnes tapasimme ekan kerran ja miehem käytös ahdisti (tuli istumaan penkillä reisi reittäni vasten ja yritti suudella oikein innoklaana). Oli hankala koittaa tutustua kun tyyppi istuu ihan kiinni heti eikä jättänyt pientäkään hajurakoa. En pystynyt häntä päin katsoon kun juteltiin tämän vuoksi.

Lisäksi on alkanut ärsyttään jokapäiväiset hyvää huomenta ja hyvää yötä viestit ja ehkä naurettavaa mutta niissä ärsyttää etenkin aina sama sananvalinta ja perässä aina yksi ja sama hymiö.

Vierailija
10/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenellekään voi tulla uutisena että tindertreffit tarkoittavat käyttäjiensä suurimman osan mielestä panemista ensitapaamisella?

Vierailija
11/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että itse vähän ahdistuisin noin nopeasta fyysisestä etenemisestä, vaikka olisinkin kiinnostunut miehestä. Tiheä viestittely ja varsinkin tapaaminen ovat mielestäni hyviä jo heti alussa, sillä niiden kautta tutustuu hyvin toiseen ja hänen ajatusmaailmaansa. Kun on päässyt henkisellä tasolla lähelle toista, on eteneminen fyysiseen vaivattomampaa.

Vierailija
12/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen, kömpelö ja ihastunut mielikuvaan sinusta ja parisuhteessa olemisesta. Olet jo pyytänyt antamaan tilaa eikä hän usko. Voit toki yrittää vielä kerran; sano hänelle, että et ole valmis fyysiseen läheisyyteen ja seuraavan kerran kun tapaatte, et halua kosketusta. Jos hän ei kunnioita toivettasi, jätä hänet kasvamaan aikuiseksi.

Vierailija
13/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin se tuli selväksi ettei mies osaa lukea sanatonta viestintää, eikä näemmä ymmärrä sanallistakaan. Hänellä on tavoite, ja se olet sinä. Sinun reaktiosi ja tuntemuksesi ovat sivuosassa.

Vierailija
14/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vasta eronnut ja ei ole ollut aikaisemmin muita suhteita. Jos eläisit jonkin aikaa sinkkuelämää, saisit rauhassa mietiskellä asioita.

Mielestäni on suuri virhe alkaa suhteeseen kyseisen henkilön kanssa. Minusta hän kuulostaa pelottavalta.

Vierailija
15/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki virheen kun ei ensin negannu sua. Hän heti antaa vallan naiselle niin ei nainen siitä innostu. Ensin negaus että naisen itsetunto laskee ja sitten mies voi rakentaa naisen itsetunnon takaisin kuntoon.

Vierailija
16/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen viikko tolkulla viestittelyä? Haistan vahvasti porvoolaisen deittipalvelun käryä.

Vierailija
17/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäisit, ei ahdistaisi.

Vierailija
18/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkäisit, ei ahdistaisi.

Ei ole näin yksiselitteistä.

Vierailija
19/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin lopettanut homman tuohon yllättävään epätoivottuun kielipusuun kesken lauseen! Ei mitään tilannetajua, tuollainen on hyvin, hyvin harvoin ok ja nyt oli nimenomaan puhuttu, että otetaan hitaasti.

Mies näyttää uskovan, ettei sanomasi päde ja mielesi kyllä muuttuu, jos hän tempaisee tuollaisia juttuja. Muka sitten innostuisitkin ja lähtisit mukaan pussailuun alun "ujostelun" tai "häveliäisyyden" jälkeen. Kuvittelee, ettet tarkoita mitä sanot, kunhan vain esität vaikeasti tavoiteltavaa ja vienoa leidiä.

Mietipä, jos etenette sänkyyn ja kerrot siellä toiveesi hitaasta etenemisestä, esileikeistä ja lämmittelystä. Tämä mies lupaa nuo, odottaa kärsivällisesti 2min ja tuikkaa sitten kuiviltaan sisään "oma-aloitteisesti", "miehekkäästi", "seksikkäästi", "jännästi"... Ja yllättyy, kun et tästä syty ja voihki, kuinka ihanasti hän otti omansa.

Vierailija
20/22 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea asutte? Tuskin pääkaupunkiseudulla ainakaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi