Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maidosta nivelkipuja?

Vierailija
27.08.2019 |

Minulla on käsissä ja jaloissa nivelsärkyjä, jotka ilmeisesti liittyvät johonkin ruokaan. Kun olen ollut paastolla, niveletkin ovat olleet kivuttomat. Olen alkanut epäilemään maitoa.

Olin pari viikkoa ilman maitoa, ja nivelsärkyjä ei ollut. Tosin lähtötilannekin oli hyvä, eli nivelkipuja ei ole ollut nyt ehkä kuukauteen. Eivät siis ole aina kipeät, vaikkakin yleensä ovat.

Nyt olen taas syönyt maitotuotteita, eikä aluksi mitään oireita tullut. Nyt kuitenkin, vajaa kolme vuorokautta maitotuotteiden aloittamisesta, säryt pamahti taas kunnolla päälle. Netistä googlailin, eikä juuri löydy sellaista tietoa, että nivelkivut voisivat johtua maidosta.

Olisiko silti mahdollista? Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta? Erityisesti ammattilaisten kommentit olisi tervetulleita! (Ei ole reumaa eikä vastaavaa, se on tutkittu.)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut havaitsevani, että aina kun käytän maitotuotteita, niin saan seuraavana tai lähipäivinä kovan niskakivun, johon auta mikään särkylääke. Voisi siis olla perää tuossa väittämässäsi. 

Vierailija
22/22 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Maito on hyvää ja terveellistä, näin sanottiin ala-asteen ravintoympyrässä, tai oliko MTK:n mutta whatever, MINÄ juon maitoa, koska se on hyvää ja terveellistä ja on isänmaallista tukea kotimaisia maanviljelijoitöä.

Te puna-viher mädättäjät varmaan juotte vaan jotain Balilta lentorahtina tuotettua orgaanista kookosmaitoa, maanpetturit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi