Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kampaaja oranssihtavan punertavista ruskeista hiuksista kylmät ruskeet/tummanvaaleat yhdellä.istunnolla?

Vierailija
27.08.2019 |

Mulla tosiaan ollut viininpunaiset hiuset, mutta tulin raskaaksi enkä viittinyt hirveesti värjäillä. Nyt haluaisin oman värini takaisin, etten joudu koko aikaa värjäillä: se on suomalaisen harmahtava, mutta hieman tummempi kuin keskimäärin.

Oon ymmärtänyt, että tuota punaisuutra/oranssihtavuutta ei saa kotiväreillä pois, joten täytynee mennä kampaajalle? Saako näistä yhdellä käynnillä pysyvästi mun oman värin? Toki voin ylläpitää väriä jollain color maskilla tms.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä :( en varmasti kysy missään facebookin naistenhuoneella.

Vierailija
2/6 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan aluksi voit testata, kuinka paljon viileämmäksi saat sitä väriä itse niillä kaupan kylmillä ruskeilla ja color maskeilla. Kampaaja onnistuu tuossa kyllä kunhan haluttu tulos on nykyväriä tummempi, mutta kylmät sävyt ei välttämättä oikein pysy ilman ylläpitäviä toimenpiteitä.

Vierailija
4/6 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis nykyistä tummempaan pyrkiminen olisi hyvä siksi, että sitten ei tarvita mitään värinpoistoja tms.

Vierailija
5/6 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis nykyistä tummempaan pyrkiminen olisi hyvä siksi, että sitten ei tarvita mitään värinpoistoja tms.

Toisaalta jos ap haluaa oman värin mikä on vaaleampi niin sitten tummempaan värjäily vain ylläpitää värjäyskierrettä, ja olisi parempi kertarykäisyllä vaan hoitaa se värinpoisto ja päälle sopiva sävy/väri, ja sen jälkeen pääsisi värjäilemättä tai korkeintaan jotain raitoja muutaman kerran vuodessa joutuisi ottamaan jos sävyä ei saada ihan samaksi kuin oma tukka. 

Vierailija
6/6 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä siis löytyy ihmisiä, jotka uskaltaa mennä kampaajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi