Kuinka jossain perheessä 4 euroa voi olla liikaa antaa
yhteislahjaan? Keräämme opettajalle yhteislahjaa ja eräällekin perheelle 4 euroa on liikaa? Kuinka se on mahdollista????
Kommentit (25)
ehkä sun pitäis jutella noista asioista työnANTAJASI kanssá, jos joudut virka-aikasi ulkopuolella asioita hoitamaan... Työaikana se kas kummaa kuuluu sun toimenkuvaasi.
Vierailija:
ehkä sun pitäis jutella noista asioista työnANTAJASI kanssá, jos joudut virka-aikasi ulkopuolella asioita hoitamaan... Työaikana se kas kummaa kuuluu sun toimenkuvaasi.
Ei se paljon auta jutella työnantajan kanssa silloin, kun jonkun vanhemmat soittelevat kotiin illalla.
Pointti oli lähinnä se, että ei kai sitä työnsä hoitamisen lisäksi tarvitse mitään lahjoja oppilaille ostella. Eihän lääkäritkään potilailleen lahjoja ostele.
t. 29, joka sattui aiemmin olemaan aika kärkevällä päällä
että opettaja on kasvattanut ja opettanut lastani koko lukukauden ajan.
Ainakin tunnolliset opettajat joutuvat tekemään hyvin paljon sellaista työtä, josta ei saa korvausta palkkana. Kiitos siitä heille!
Ne olivat meistä mukavia päiviä, kun varsinkin jouluna isä sai paljon suklaata, joka tietysti päätyi enimmäkseen meidän suihimme. ;) Me lapsetkin veimme omille opettajillemme lukukauden päätteeksi jotain pientä; kukkia tai suklaarasian tms.
Itse tulevana opettajana toivoisin, että jos oppilaani minua haluavat jotenkin muistaa, niin muistaminen olisi jotakin " helposti tuhottavaa" , eli esim. juuri suklaata, kukkia tai vaikka kynttilä - tai pelkkä kortti. Erilaisia koriste-esineitä tuntuu nimittäin ainakin vanhemmillani riittävän, ja joka vuosi niitä tulee isän oppilailta lisää ja lisää. Kaunis ajatus, mutta vuosikymmenten työuran aikana ehtii sekalaista esineistöä kertyä aikamoinen määrä... ;)
niin kuin usein onkin. En kehtaisi julistaa, että minulle 4 euroa on liikaa vaan maksaisin mukisematta.