Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ala-arvoista, että kaupat vähentävät bonuspisteitä

Vierailija
27.08.2019 |

palautuksesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun pitäisi saada pitää bonuspisteet jos palautat tavaran kauppaan? Samalla logiikalla kauppa voisi pitää rahansa. 

Vierailija
2/8 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä palautuksesta? Pullojen palautuksesta? Siitähän on saatu jo bonukset niitä ostaessa. Miksi et ota pullonpalautusta rahana? Ai niin, muutenkin maksat kortilla, niin eihän sitä rahaa voi pitää mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko bonus-homma on silkkaa huijausta! Eivät kaupan toimijat katetavoitteistaan luovu, asiakkaiden ostamisilla ne bonuksetkin rahoitetaan.

Vierailija
4/8 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sun pitäisi saada pitää bonuspisteet jos palautat tavaran kauppaan? Samalla logiikalla kauppa voisi pitää rahansa. 

Ei, mutta että tilanne pysyisi samana. Ei tulisi pluspisteitä eikä miinusta. Minulla on jopa miinuspisteitä jostain kaupoista ensimmäisen tilauksen jälkeen.

ap

Vierailija
5/8 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran päivässä ostamassa kolmen tonnin telkkarin, ja palautan sen seuraavan päivän ostosreissullani. Kerään bonarit joka päivä kolmesta tonnista. Toimii. (not)

Vierailija
6/8 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta että tilanne pysyisi samana. Ei tulisi pluspisteitä eikä miinusta. Minulla on jopa miinuspisteitä jostain kaupoista ensimmäisen tilauksen jälkeen.

ap

Mistä kaupasta ja mitä ihmettä? 

Vierailija
7/8 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Esimerkiksi Cubus ja Gina Tricot.

Vierailija
8/8 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Esimerkiksi Cubus ja Gina Tricot.

Molempien ehdoissa lukee näin: 

"

MENETÄNKÖ BONUSPISTEITÄ JOS TEEN PALAUTUKSIA?

Kyllä. Palauttaessasi tuotteen menetät sen ostamisesta keräämäsi pisteet." 

Eli ei niitä tuplasti pitäisi menettää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi