Tapailemani mies oli tilannut meille ruokaa kun vielä nukuin, minä sain salaattia ja mies kebab-annoksen
Olin vasta heräilemässä kun tunsin kebabin tuoksun ja ajattelin, että ihanaa, himoitsen sitä aina pienessä darrassa. Melkoinen pettymys oli kun eteeni lykättiin katkarapusalaatti. Olisi edes voinut kysyä mitä haluan, mutta ei. Ainahan "muijat" syö salaattia.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Tässä provossa eniten haiskahtaa tuo katkarapusalaatti. Miksi kukaan ostaisi kellekään katkarapusalaattia kysymättä?
Se on hyvin allergisoiva ja toisekseen kebuloista usein katkaravut ovat ne, joista saa helpoiten ruokamyrkytyksen. Kolmantena ihmiset ei kovin paljon diggaile katkarapuja.
Niinpä. En ikinä tilaisi kysymättä kenellekään katkarapusalaattia, paitsi jos tietäisin että henkilö todella tykkää siitä. Ei istu kovinkaan monen makuun, varsinkaan darrassa (apua, ajatuskin oksettaa). Jotkut kebabranskalaiset/makkaraperunat/ei mikään liian erikoinen pizza olisi olleet paljon turvallisempi vaihtoehto, vaikkei tietäisi tyypin mausta mitään. Tietty hyvä olisi tietää etukäteen ainakin se, syökö ylipäänsä lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin kysynyt pokkana että missäs minun kebabini? Ja limppa? Etenkin jos krapula, silloin saisi ukko kaininrehut päähänsä..
Mistäs sun kaltaisia aarteita löytyy?
Huh, alko tekeen mieli kebabia, kun luki tätä keskustelua. Ehdotin miehelle ja hän on nyt pizzaonlinessa tilaamassa meille kebabit! Nam!
Vaikka tämä on sama provo, joka on kiertänyt täällä erilaisin kääntein pitempään, miksi loukannut, jos joku pitää sinua normaalina?