Tapailemani mies oli tilannut meille ruokaa kun vielä nukuin, minä sain salaattia ja mies kebab-annoksen
Olin vasta heräilemässä kun tunsin kebabin tuoksun ja ajattelin, että ihanaa, himoitsen sitä aina pienessä darrassa. Melkoinen pettymys oli kun eteeni lykättiin katkarapusalaatti. Olisi edes voinut kysyä mitä haluan, mutta ei. Ainahan "muijat" syö salaattia.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies, ajattelee toista. Mutta tästäkin löydettiin negatiivista.
Taidat olla sellainen nainen, joka ei ole tyytyväinen mihinkään. Kaikesta löytyy valittamista, "koska olisi voinut tehdä paremmin". Toivon mukaan mies löytää paremman naisen, naisen joka arvostaa häntä ja hänen tekojaan.
On eri asia ajatella toista ja ajatella toisen puolesta.
Sullekin varmaan käy, että nainen tilaa sulle vähärasvaisen kevytaterian kysymättä mielipidettäsi, nainenhan ajattelee silloin miestä ja miehen parasta.
Taannoin uusi naisystäväni halusi yllättää minut herkkuillallisella, ku tulin pitkältä työmatkalta kotiin. Tarjolla oli lammasta, josta en ole koskaan pitänyt. Olin silti iloinen tästä huomaavaisuudesta ja söin.
Ei muuten tullut mieleenikään alkaa haukkua naista nettifoorumeilla, että miksei hän varmistanut makuani.
Ja miettikää naisten reaktioita, jos hän olis tehnyt noin!
Vierailija kirjoitti:
Mä en tois enää ens kerralla mitään. Jokainen hoitaa itse, niin ei kukaan pahoita mieltään.
Oikea asenne. Oma käsi on paras ratkaisu.
Katkarapusalaatti jostain kebabbipaikasta? Saattaisin jopa syödä riippuen nälästä, mutta kuulostaa epäilyttävältä ja törkeältä. Tai sitten lähtisin syömättä pois ja vetoaisin allergiaan.
Tuo margaretapizza mitä oli toinen mies ehdottanut, olisi taas ollut kiva yllätys itselleni, koska en syö lihaa.
taitaa olla voimaantunut mamma ,jotne hyvä tarjota vaan salaatit
Vierailija kirjoitti:
Katkarapusalaatti jostain kebabbipaikasta? Saattaisin jopa syödä riippuen nälästä, mutta kuulostaa epäilyttävältä ja törkeältä. Tai sitten lähtisin syömättä pois ja vetoaisin allergiaan.
Tuo margaretapizza mitä oli toinen mies ehdottanut, olisi taas ollut kiva yllätys itselleni, koska en syö lihaa.
Eikö katkarapu ole lihaa sinun mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tois enää ens kerralla mitään. Jokainen hoitaa itse, niin ei kukaan pahoita mieltään.
Tuskin se ap:n mies sinne salaattiin on tullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se ap sinne salaattiin on tullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se ap:n mies sinne salaattiin on tullu.
Kiva kun jaoit ajatuksesi kanssamme. Älä tee sitä enää.
Vierailija kirjoitti:
taitaa olla voimaantunut mamma ,jotne hyvä tarjota vaan salaatit
Joo, ei sen perseen tarvitse kasvaa enää yhtään lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo margaretapizza mitä oli toinen mies ehdottanut, olisi taas ollut kiva yllätys itselleni, koska en syö lihaa.Eikö katkarapu ole lihaa sinon mielestä?
Ei. Syön kalaa ja joitain muita mereneläviä, mutta en minkään sellaisen lihaa, jolla on sorkat tai kaviot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla sellainen nainen, joka ei ole tyytyväinen mihinkään. Kaikesta löytyy valittamista, "koska olisi voinut tehdä paremmin". Toivon mukaan mies löytää paremman naisen, naisen joka arvostaa häntä ja hänen tekojaan.
Sullekin varmaan käy, että nainen tilaa sulle vähärasvaisen kevytaterian kysymättä mielipidettäsi, nainenhan ajattelee silloin miestä ja miehen parasta.
Taannoin uusi naisystäväni halusi yllättää minut herkkuillallisella, ku tulin pitkältä työmatkalta kotiin. Tarjolla oli lammasta, josta en ole koskaan pitänyt. Olin silti iloinen tästä huomaavaisuudesta ja söin.
Ei muuten tullut mieleenikään alkaa haukkua naista nettifoorumeilla, että miksei hän varmistanut makuani.
Aivan varmasti.
Aika uskomattomia tarinoita täällä on kerrottu, mutta aterian tarjoaminen ei kai aivan tavatonta ole. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo margaretapizza mitä oli toinen mies ehdottanut, olisi taas ollut kiva yllätys itselleni, koska en syö lihaa.Eikö katkarapu ole lihaa sinon mielestä?
Ei. Syön kalaa ja joitain muita mereneläviä, mutta en minkään sellaisen lihaa, jolla on sorkat tai kaviot.
Heh, kukin tavallaan. Hauska periaate.
Se vika näissä mies ja nais oletuksissa on että jos käyttää naisoletusta niin aina käteen jää jota pskaa ja tylsää. Elämä on yhä jaksuhalia sen jälkeen jos joudut elämään naisoletuksella. Kaikki hyvä on varattu miehille, että kyllä kiitos, iso pihvi, hemmetisti fyrkkaa ja kiva kun saa tehdä mitä huvittaa eikä tarvitse miettiä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi lihan tarjoaminen hivelee egoasi ja stereotypiaasi miehen ja naisen rooleista ja asemasta, myös ruokavaliosta. Hyvä juttu, jos osuu kohdilleen. Mutta joskus stereotypiat eivät osu ja sitten mennäänkin jo loukkauksen puolelle.
Lisäys: oleellisinta tässä ap:n jutussa on ERI ruoan valitseminen itselle ja naiselle. Mitään ongelmaa ei varmasti olisi, jos äijä olisi syönyt samanlaisen salaatin.
Äijä ajatteli, että tästä nainen varmaan tykkäisi ja valitsi sen. Kuulostaa huomaavaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi lihan tarjoaminen hivelee egoasi ja stereotypiaasi miehen ja naisen rooleista ja asemasta, myös ruokavaliosta. Hyvä juttu, jos osuu kohdilleen. Mutta joskus stereotypiat eivät osu ja sitten mennäänkin jo loukkauksen puolelle.
Todellako tämänkin voi tulkita loukkaukseksi? Esimerkillistä mielensä pahoittamista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toisen ajattelemista se on, että toimii kliseisten ennakkoluulojen perusteella? Ei tosiasiassa huomioi sitä toista yhtään, tuskin on sen vertaa kiinnittänyt huomiota että tietäisi mitä naisensa tykkää syödä?
Jos tuon sulle hapansilakkaa ruoaksi ja syön itse vieressä pizzaa, kai olet onnesta soikeana kun olen huomioinut sinua?
Katkarapusalaatti kebulasta? Aika hapokasta, mutta voisihan ruuat laittaa puoliksi jos on ongelmia.
Mun mies tekee aina noin, että tilaa jonkun ruuan ja salaatin myös, koska molemmat haluamme molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toisen ajattelemista se on, että toimii kliseisten ennakkoluulojen perusteella? Ei tosiasiassa huomioi sitä toista yhtään, tuskin on sen vertaa kiinnittänyt huomiota että tietäisi mitä naisensa tykkää syödä?
Jos tuon sulle hapansilakkaa ruoaksi ja syön itse vieressä pizzaa, kai olet onnesta soikeana kun olen huomioinut sinua?
Jos olet jostain syystä aidosti ajatellut, että hapansilakka olisi minun juttuni, niin kyllä. Olen minä saanut paljon lahjojakin, joista en niin välitä. Pitäisikö niistäkin loukkaantua?
Onko tämä taas sitä sarjaa, kun ei uskalleta olla kanssa käymisissä ihmisen kanssa? Ei saada suuta auki, että "psst olen TILAAMASSA ruokaa, mitä sä haluat?"