Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan sellaista lastenkirjaa, jossa isä hyppää aina isoimpaan vesilätäkköön tai syö isoimman jäätelön jne.

Vierailija
29.05.2006 |

Ja toteaa muistaakseni, että olenhan minä sentään isä. Lapsena lainasin sen usein kirjastosta ja kumma kyllä isäni tykkäsi lukea sitä minulle ; ) En muista enää kirjan nimeä enkä ole sitä enää löytänyt. Nyt olisi ihana löytää se ja ostaa vaikkapa isälleni lahjaksi. Osaisko joku auttaa,

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen itsekin lapsille sitä, mutta nyt se on ollut avaamattomassa muuttolaatikossa jonkun kuukauden.

Kirjan nimi on Kun minä olen aikuinen tai Jos minä olisin aikuinen.

Osaan kyllä ulkoa monia pätkiä kirjasta, mutta kirjailijan nimeä en muista, mutta on käsittääkseni unkarilainen. Pari vuotta sitten löysin Unkarissa saman kirjan unkariksi ja saman tekijän samaa sarjaa olevan kirjan, josta en sanaakaan ymmärrä, mutta pitihän se ostaa.

Jos jostain saisi vielä uutena suomeksikin, ostaisin heti, kun tuo omani alkaa olla jo niin kulunut.

Vierailija
2/2 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten joskus kysellyt kirjastosta, mutta enää ei ole löytynyt. Samalla tekijällä oli toinenkin suomennettu kirja, mutta se ei olluut läheskään yhtä hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä