Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30-vuotiaana opiskelemaan sairaanhoitajaksi? Onko järkeä?

Vierailija
13.05.2008 |

Eli ensi keväänä meinasin hakea amk:uun sairaanhoitaja linjalle... samana vuonna täytän 30v. Olen tehnyt tähän mennessä tarjoilijan, ravintolatyöntekijän sekä kokin (=ammattini) hommia, mutta täällä päin ei oikein ole niitä vakituisia. Jos nyt opiskelen sairaanhoitajaksi niin onko mulle töitä sitten kun valmistun?? Ainakin nyt paikkoja on pilvin pimein!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin viime vuonna (olen 33), enkä aio jatkaa, ei vaan ole mun ala. Opiskelu ei todellakaan ole erityisen vaativaa, hyvä kun lukion tasoa ekana vuonna. Kyllä sä varmasti töitä saat, ei siinä mitään.

Vierailija
2/3 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on takana kauppis ja ammattikorkeasta tradenomin paprut. Nyt ikää 28v ja kolme lasta. Olen päättänyt hakea ensvuonna tai viimeistään v. 2010 opiskelemaan, aion lukea sosionomiksi. Ei oikeastaan nappaa nuo kaupan hommat, olen tällä hetkellä pienehkön kaupan vastaavana. Tiedän, että lapset on nyt pitkäksi aikaa tehty ja on todella hyvä sauma vaihtaa alaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt sh: n työtä melkein 10 v. Ei missään nimessä kannata.Millä tahansa muulla alalla saat paremman palkan. Helpomman heti kun olisis mahdollisuualla. Vaihtaisin päivätyöhön tai mihin tahansa työhön. T: Yhden lapsen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi