Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdin kuumeisena että eilen oli koulukuvaus ja mies laski tyttären kouluun ihan hirveän näköisen :( Vielä ensimmäisen luokan kuva ja oli luvattu isovanhemmille sekä kummeille antaa

Vierailija
27.08.2019 |

Tytöllä oli pihahousuina käytetyt siniset verkkarit, puna/vihreäraidallinen trikoopaita ja pinkkisävyinen trikoinen yksisarvismekko sekä eripari sukat. Tukka ihan takussa ja silmillä ! Mies kun ei katso yhtään minkä näköisenä lapsen ovesta laskee " kunhan sillä nyt on vaatteet ".

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jollain ongelmat. Tsiisus.

Vierailija
42/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua hävettäisi pitää esillä, saati antaa sukulaisilla kuvaa jossa lapsi on tukka takkuisena tai likaisissa kulahtaneissa vaatteissa. Omiin  albumeihin voi säilöä ne kuvat jossa lapsi on vesivärit tukassa ja hillotahrat poskilla, ei kehyksiin hyllyyn.

Joo, ihmisiä saattaa joskus nolostuttaa mitättömät seikat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi vähän sama juttu viime vuonna, eskarissa oli kuvaus, toivuin keukokuumeesta enkä muistanut koko kuvausta. Typykkämme on  vähän herkkä, eikä tykkää pinneistä tai pampuloista mutta koska kasvatti tuolloin otsatukkaa pois, olin suunnitellut lahjovani jotenkin että kuvauspäivänä tukka olisi pinneillä kiinni. Olin ostanut nätit pinnitkin mutta kaappiinhan ne jäi . Kuvassa typyn silmiä ei näy otsatukan alta, suupielessä on kuivunutta kaakaota ja päällä liian pieni  pyjamanpaita :D  Miehet....

Olen lastentarhanopettaja. 

Meillä kyllä puhdistetaan kasvot ja laitetaan hiukset nätisti, jos ne eivät valmiiksi ole. Eli mielestäni eskarin laiminlyöntiä myös. 

Vaatteisiin ei puututa ilman vanhempien lupaa. Pari kertaa olen ennen kuvausta soittanut, että voimmeko vaihtaa puseron joko omista vaihtovaatteista tai päiväkodin varavaatteista. Jos nyt on ollut aivan tahrainen, reikäinen tms. 

Jos on liikaa lapsia, liian vähän henkilökuntaa ja tiukka aikataulu ei siinä ehditä kammata jokaista päätä ja pestä jokaista naamaa.

Vierailija
44/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti en kyllä tajua tätä asennetta, että epäsiistit vaatteet ja takkutukka olisi "realismia" ja "hauskoja muistoja". Noin lähtökohtaisesti ainakin meillä realismia on harjatut hiukset ja puhtaat, siistit vaatteet. Jopa katsotaan, että ne vaatteet sopivat yhteen.

Eli ainakin minä ymmärrän harmituksen täysin.

Niinhän se on ap:nkin kotona. Jos kyseessä olisi huonosti hoidettu lapsi, jolla ei ole ruokaa, puhtaita vaatteita tai huolenpitoa, ei asiassa tietenkään olisi mitään hauskaa.

Vierailija
45/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan kun tyttösi on teini ja intoa meikkaamiseen on muttei taitoa, hiuksiin pitää lätkiä ties mitä värejä ja vaatteista vilkkuu napa. Saat kuvamuiston napatoppisesta murjottavasta sirkuspellestä .

Vierailija
46/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän lapset on aina olleet siisteissä koulukuvissa enkä unohtaisi kuvausta vaikka olisi mikä kuume.

Provohan tämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä