Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdin kuumeisena että eilen oli koulukuvaus ja mies laski tyttären kouluun ihan hirveän näköisen :( Vielä ensimmäisen luokan kuva ja oli luvattu isovanhemmille sekä kummeille antaa

Vierailija
27.08.2019 |

Tytöllä oli pihahousuina käytetyt siniset verkkarit, puna/vihreäraidallinen trikoopaita ja pinkkisävyinen trikoinen yksisarvismekko sekä eripari sukat. Tukka ihan takussa ja silmillä ! Mies kun ei katso yhtään minkä näköisenä lapsen ovesta laskee " kunhan sillä nyt on vaatteet ".

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, teidän oma Peppi Pitkätossu <3

Vierailija
2/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi ei lähde yhtenäkään päivänä rumissa vaatteissa koska ei omista rumia vaatteita. Helppoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v kuuluukin näyttää lapselta eikä miltään hienohelmalta.

Vierailija
4/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en usko että oli "hirveän näköinen".  Pieni tyttö on söpö ja kaunis vaikkei olisi erityisesti laittautunutkaan.

Vierailija
5/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 - tämä provo on ollut täällä ennenkin. Voisit myös opetella mikä on otsikon ja viestikentän ero.

Vierailija
6/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otatte itsellenne pelkän luokkakuvan ja käytte vaikka valokuvaamossa ottamassa lapsesta kuvat kummeille ja mummeille. Ei kai tämä nyt mikään suuri ongelma ole.

Vierailija
7/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lapsi ei lähde yhtenäkään päivänä rumissa vaatteissa koska ei omista rumia vaatteita. Helppoa!

Missä vaatteissa leikkii pihalla? Tyllimekoissa?

Ei ap

Vierailija
8/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee vaan hauska muisto🤗

Nofilter. Ja kyllä ammattilaiskuvaaja siirtää tukan pois kasvoilta.

Vierailija
9/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miehen lopettaa se lapsen laskeminen.

Vierailija
10/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi vähän sama juttu viime vuonna, eskarissa oli kuvaus, toivuin keukokuumeesta enkä muistanut koko kuvausta. Typykkämme on  vähän herkkä, eikä tykkää pinneistä tai pampuloista mutta koska kasvatti tuolloin otsatukkaa pois, olin suunnitellut lahjovani jotenkin että kuvauspäivänä tukka olisi pinneillä kiinni. Olin ostanut nätit pinnitkin mutta kaappiinhan ne jäi . Kuvassa typyn silmiä ei näy otsatukan alta, suupielessä on kuivunutta kaakaota ja päällä liian pieni  pyjamanpaita :D  Miehet....

Vierailija
11/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse ostan lapsille myös niitä vaatteita mistä ne pitää ja joskus lapset valitsevat myös rumia vaatteita. (esim 5v poika valitsi ihan hirveän oksennuksen värisen paidan missä oli iso kärpässienen kuva keskellä selkää) lisäksi sukulaisetkin voi joskus erehtyä ostamaan lahjaksi hieman erikoisia vaatteita mistä ei välttämättä itse niin välitä mutta enhän minä niitä käytäkkään.

Vierailija
12/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo omia kuvia koulusta, niin ne on aivan hirveät vaikka vanhemmat laittoivat hiukset yms muut. Eipä ne kehuttavia ole, ja ovat kyllä laatikossa.

Omia lapsia en ole pahemmin laittanut kuntoon koulukuvauksiin, ovat itse saanet valita vaatteet ja niillä mennään. Luonollisen näköisiä lapsia ja semmoisena ne muistan. Kuiten parhaat kuvat on otettu kännykällä ja niistä tulostettu seiniin muistot.

Itse arvostan enemmän juuri ne oikeat kuvat ja oikeat ilmeet kun ne pönötys kuvat koulussa. Ja uskon tosiaan, että teillä tulee todella söpö kuva vaikka ei ole laitettu.

Vierailija
13/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaatteissa leikkii pihalla? Tyllimekoissa?

Ei ap

Pihavaatteetkin voivat olla kivan näköiset, ei tarvi olla mekko.

Vierailija
14/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene mulle läpi tämä.

Vierailija
15/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampia ne elämänmakuiset kuvat on kuin viimeisen päälle asetellut poseeraukset. Tulee jotenkin lapsen luonne ja olemus paremmin esiin.

T. Monen kummi, itse lapseton

Vierailija
16/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi huono äiti.

Vierailija
17/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmillani on minusta tarhakuva jossa  olen paita ja suupielet  hillotahroissa kun ennen kuvausta oli syöty pannaria ja näytän  vamppyyrilta sekä veljestä koulukuva jossa veljellä on kaverin hampaanjäljet  otsassa ja tukkaa väritetty mustalla vedenkestävällä tussilla. Parhaita kuvia! <3 Mahtavia muistoja. Omienkaan lasten kunhan nyt  kasvaa ja nuo kuvaukset tulee ajankohtaisiksi ei tarvitse olla sliipattuja ja pönöttää !

Vierailija
18/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7v kuuluukin näyttää lapselta eikä miltään hienohelmalta.

Lapseltako näytetään vaan silloin jos on rönttövaatteet?

Mun tyttö (9-vuotias) lähti kuvaukseen noshin murretun sinisessä mekossa jossa mustia pieniä palloja ja edessä harmaa rusettikoriste ja murretun pinkeissä legginseissä joissa polvissa röyhelökoristeet. Hiuksissa rankalaiset letit sivuilla. Minusta näytti ihan lapselta hänkin.

Ao:lle: käske miehesi pukeutua vastaavasti kuin tyttönne puki ja lähteä töihin/muuten ihmisten ilmoille vähän edustavampaan juttuun. Nehän on vaan vaatteita, ei mitään väliä...

Vierailija
19/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 erityislasta  joten koulukuvat on mitä on.  Naamanvääntelyä kun tik-oireita ei saanut paussille kuvan oton ajaksi, takkutukkaa kun harjata ei saanut, ruokatahraa naamassa kun pesulle ei suostuttu, yöpaitaa kun sattui olemaan ainoa vaate joka ei kutita tai ärsytä..

No, ne on mun lasten näköisiä kuvia , tommosiahan ne on.

Vierailija
20/46 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se laskettiin kouluun, likastuiko vaatteet laskemisesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän