Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää suunnattomasti kun mies puhuu toisista naisista ja meillä on tuore suhde. Olenko minä turhan vakava?

Vierailija
26.08.2019 |

Saattaa heittää useinkin ajatuksiaan kauniista ja hyvänäköisistä naisista, joita on tavannut.
Tai baarissa kehuu naisia hyvännäköisiksi. Tai exiään..
Siis usein koettelee ja tuntuu haluavan tehdä minusta mustasukkaisen tai sitten puhuu ennen kuin ajattelee.
Myöskin vilkuilee toisia naisia.

Tällainen ahdistaa minua koska ensimmäinen parisuhteeni oli todella petollinen. Mies petti minua jopa ystäväni kanssa sekä monien muiden. Se oli kamalaa aikaa enkä oikein tahtoisi epäillä ketään mutta kynnys siihen madaltui ensimmäisen suhteeni jälkeen radikaalisti.

Olen tästä puhunut miehelle kuinka minua kohdeltiin joskus. En pidä tavasta jolla hän avautuu näistä asioista sillä minäkään en puhu toisista miehistä tähän sävyyn. Saattaa pyytää anteeksi ja sanoa, että halusi vain kiusata ja sitten luvata, ettei tee enää näin.
On pahoillaan ja hän harmistuu.
Tai sitten vaihtoehtoisesti kertoo, ettei ole pettänyt ennen eikä aio minuakaan pettää vaikka tilaisuuksia hänelle tulee eteen aina ja saisi naisia paljonkin.
Tämäkin tiedoksianto ärsyttää mutta olen provosoitunut ja heittänyt vettä myllyyn, että niin minäkin saan jos haluan ja jos hän naisten kanssa tahtoo vehdata kun niin paljon heistä haaveilee ääneen, niin sen kun menee. En aio kuunnella tuollaista ja kerron epäilystäni hänen valmiuteen suhteeseen kanssani jos toiset ovat mielessä.

En ymmärrä miksi niistä täytyy puhua.
Miksi helvetissä täytyy kertoa? En todellakaan alentaisi miehen itsetuntoa näin saatika edes koettelisi.
Tässä mietin vakavasti suhteen jatkoa ja katson kuinka tulevalla yhteisellä reissulla tämä jatkuu. Tai siis jos jatkuu niin lähden.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lass das Schwein gehen.

Vierailija
42/54 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tapailukumppani aloitti tuollaisen ihme selostuksen naisista ja lähti heti kiertoon. Päättelin ettei kauaa ois uskollinen, kun jatkuvasti muut naiset mielessä kuitenkin. Epävarmuuttahan tuolla pohjalla oli, mutta ei riittäny mun hermot tuollaista kuunnella ja kattella sitä typerää flirttiä, kun ei tuollainen käytös muutu, vaikka kuinka äijä ois vakavassa ja ns. hyvässä suhteessa. Itsearvostusta vaan peliin ja jotain käytöstapoja sopii vaatia vaikkei mikään nipo olisikaan.

Vierailija
44/54 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastaajat.

Olen aikalailla varma, etten koe ehkä voivani luottaa häneen enää. Olen oikeasti loukattu tuosta käytöksestä. Muuten on ihana, hyvin huomioonottavainen, halukkaampi ollut sitoutumaan alusta asti enemmän kuin minä, tekee kaiken minkä lupaa ja tahtoo olla kanssani oikeasti, ei ole muuta asiaa missä ei minua huomioisi kuin tämä. On kertonut kaikille minusta ja valmis kanssani arkeen.

Mutta enää en oikein osaa sanoa, että miksi? Miksi tahtoo olla kanssani kun tunnen riittämättömyyttä kaikesta edellä mainitusta huolimatta.

Tämä on alkanut hiljalleen ja aikaisemmin painoin sen villasella omiin traumoihini liittyen. Nyt jo ärsyttää oikeasti ja ymmärrän, ettei tällainen vain ole minua varten.

Ap

Pieniä itsetunto-ongelmia sillä sun miehelläsi. Tai isojakin, mistäs sen tietää. Mutta kontrollinhalua sillä kyllä on, osaa kuitenkin aika hyvin liehitellä sinua jotta olisit "varma" tapaus hänelle. Hän todennäköisesti ei osaa olla sinkkuna koska epävarmuus tulisi sitten näkyviin eikä ne muut naiset oikeasti olisikaan yhtään kiinnostuneita. Mutta nyt saa kaiken mitä egonsa tarvitsee. 

Että jätä vaan muille tuollanen. 

Älä ole tyhmä. 

Vierailija
45/54 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 miksi naiset alkavat suhteisiin miesten kanssa, joiden kusipäinen ja narsistinen ego ei pysy piilossa edes suhteen ensimetreillä?

Eeeei, kato ei sitä näe kun vasta sitten kun on lapsi tai pari pyöräytetty. Näin se selitys aina kuuluu.

Mutta tässä se taas kerran olisi nähtävillä ihan lähtökuopissa jo. Mutta nainen ajattelee aina alapäällään.

Kun ne saa ihastumaan, niin sen jälkeen voi tehdä mitä vaan. Naiset on heikkoja huomioimiselle ja kivojen puhumiselle. Se mitä todellisuudessa on ei merkkaa mitään, mielikuva on kaikki kaikessa. 

Vierailija
46/54 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti, ja joo me kaikki ollaan selitetty itsellemme kun raukkaparalla on heikko itsetunto. Ei sillä ole. Ylipäätään on harhaluulo että narsisteilla tai narsistisilla on heikko itsetunto, ei todellakaan ole. Niillä on ylisuuri ego juuri siksi kun ne todellakin uskoo olevansa parempia kuin muut ja tämä oman seksuaalisuuden ja seksikkyyden korostaminen koko ajan kuuluu siihen ilmiöön kiinteästi. Koukuttamisvaiheessa vaan kohde pitää saada tuntemaan olonsa tosi kelpaamattomaksi ja narsisti haluaa sinulle olon, että olet tekemisssä jonkun todella tavoitellun saaliin kanssa, joten sinä kun olet luuseri ja hän se graalin malja niin alappas suhatutua asioihin niin. Ei siinä mistään muusta ole kyse. Olet saanut elämääsi kaikkien tavoitteleman tähden, nyt sinun pitää vain tajuta se, että voit menettää supertähtesi hetkenä minä hyvänsä jos et anna kaiken mennä vain ohi ja katso käytöstä sormien läpi. Pettämistä, valehtelua ja kaikkea luvassa ja se on nyt sinun uusi normaali.

Vierailija
47/54 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mies käyttää sinua ainoastaan egonsa hyväilyyn. Hän kerskuu kuinka paljon saisi naisia juuri sen takia, että sinulle tulisi turvaton ja halju olo itsestäsi, että olisit mukamas oikea onnentyttö kun hän on valinnut juuri sinut.

Samaan hengenvetoon hän kuitenkin väittää ettei kestä olla yksin, jotta sinä hoivaviettisi johdattelemana pitäisit hänestä raukkaparasta huolta. 

Jätä tuollainen narsistinen p*skiainen. Äläkä tunne lainkaan syyllisyyttä. Ei hän joudu olemaan kauaa yksin, koska hänhän saa uuden sydämen valitun heti seuraavan junamatkan aikana.

Jos jäät suhteeseen hänen kanssaan, niin hän tuhoaa itsetuntosi rippeetkin. Selvästikin ihmistyyppiä, joka ottaa enemmän kuin antaa.

Vierailija
48/54 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon.

Ap

Vierailija
49/54 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinä tuhlaat aikaasi sellaisen miehen kanssa, joka haluaa kiusata sinua?

Joo, tiedetään että sinä rakastat, mutta eikö olisi ihan kiva olla parisuhteessa sellaisen kanssa, joka rakastaisi sinua ja haluaisi, että sinulla olisi hyvä olla?

Vierailija
50/54 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
51/54 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
52/54 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk mikä tyyppi, jätä se!

Vierailija
53/54 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä tollasella miehellä mitään tee, haloo oikeesti. Käyttää sua hyväksi.

Vierailija
54/54 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jätit miehen ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän