Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää suunnattomasti kun mies puhuu toisista naisista ja meillä on tuore suhde. Olenko minä turhan vakava?

Vierailija
26.08.2019 |

Saattaa heittää useinkin ajatuksiaan kauniista ja hyvänäköisistä naisista, joita on tavannut.
Tai baarissa kehuu naisia hyvännäköisiksi. Tai exiään..
Siis usein koettelee ja tuntuu haluavan tehdä minusta mustasukkaisen tai sitten puhuu ennen kuin ajattelee.
Myöskin vilkuilee toisia naisia.

Tällainen ahdistaa minua koska ensimmäinen parisuhteeni oli todella petollinen. Mies petti minua jopa ystäväni kanssa sekä monien muiden. Se oli kamalaa aikaa enkä oikein tahtoisi epäillä ketään mutta kynnys siihen madaltui ensimmäisen suhteeni jälkeen radikaalisti.

Olen tästä puhunut miehelle kuinka minua kohdeltiin joskus. En pidä tavasta jolla hän avautuu näistä asioista sillä minäkään en puhu toisista miehistä tähän sävyyn. Saattaa pyytää anteeksi ja sanoa, että halusi vain kiusata ja sitten luvata, ettei tee enää näin.
On pahoillaan ja hän harmistuu.
Tai sitten vaihtoehtoisesti kertoo, ettei ole pettänyt ennen eikä aio minuakaan pettää vaikka tilaisuuksia hänelle tulee eteen aina ja saisi naisia paljonkin.
Tämäkin tiedoksianto ärsyttää mutta olen provosoitunut ja heittänyt vettä myllyyn, että niin minäkin saan jos haluan ja jos hän naisten kanssa tahtoo vehdata kun niin paljon heistä haaveilee ääneen, niin sen kun menee. En aio kuunnella tuollaista ja kerron epäilystäni hänen valmiuteen suhteeseen kanssani jos toiset ovat mielessä.

En ymmärrä miksi niistä täytyy puhua.
Miksi helvetissä täytyy kertoa? En todellakaan alentaisi miehen itsetuntoa näin saatika edes koettelisi.
Tässä mietin vakavasti suhteen jatkoa ja katson kuinka tulevalla yhteisellä reissulla tämä jatkuu. Tai siis jos jatkuu niin lähden.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä mies, ihan idiootti ilman alkeellisiakaan käytöstapoja. Sano että voi mennä niiden muiden mukaan vapaasti ja unohda koko mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole jo osoittanut, että tutustuminen on tehnyt tehtävänsä ja olette huomanneet, että ette sovi yhteen. Parempi lopettaa nyt kuin jatkaa ja hukata molempien aikaa.

Vierailija
24/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
25/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla exäni kanssa. Hän kertoi omista entisistään nimillä ja yksityiskohtaisesti, myös seksistä.

Kaupoissa ym kertoi katsovansa jos on hyvä p*rse tai tissit.

Lopulta alkoi vaahdota, että haluaa p*nna muitakin, hänellä on oikeus p*nna omaa exäänsä ja vaikka viittätoista muuta naista.

Päivänä, jolloin kerroin rakastuneeni häneen (kyllä, olin varmasti mielenvikainen) hän kertoi, että hänellä oli ollut ilmoitus deittipalstalla ja nainen oli vastannut ja hän aikoi p*nna tätä. P*ni myös.

Hän on tosiaan exä.

Myöntää itsekin, ettei tule koskaan olemaan onnellinen, ei osaa olla parisuhteessa, ei osaa rakastaa.

Hänen kanssaan kärsin, nyt säälin häntä.

Ai kadunko, että aloin seurustella hänen kanssaan? KYLLÄ!

Luulin, että tuollainen epävarma käytös loppuu kun hän näkee minun todella rakastavan häntä.

Oppitunti: nainen ja naisen rakkaus ei pysty muuttamaan luonnevikaista.

Keski-ikäinen N

Vierailija
26/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on helppo lähteä, tee se

Vierailija
27/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla exäni kanssa. Hän kertoi omista entisistään nimillä ja yksityiskohtaisesti, myös seksistä.

Lopulta alkoi vaahdota, että haluaa p*nna muitakin, hänellä on oikeus p*nna omaa exäänsä ja vaikka viittätoista muuta naista.

Päivänä, jolloin kerroin rakastuneeni häneen (kyllä, olin varmasti mielenvikainen) hän kertoi, että hänellä oli ollut ilmoitus deittipalstalla ja nainen oli vastannut ja hän aikoi p*nna tätä. P*ni myös.

Hän on tosiaan exä.

Myöntää itsekin, ettei tule koskaan olemaan onnellinen, ei osaa olla parisuhteessa, ei osaa rakastaa.

Luulin, että tuollainen epävarma käytös loppuu kun hän näkee minun todella rakastavan häntä.

Keski-ikäinen N

Ei kannata katua, joskus pitää vaan oppia kantapään kautta. Tän sankarin jälkeen varmaan osasit välttää seuraavia sudenkuoppia. Elämässä pitää välillä kompastua, ei muuten opi.

Vierailija
28/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta aiheesta on vauvalla ollut ketjuja vuodesta, öh, alkuräjähdys. Jos kumppani heti kättelyssä kävelee tunteidesi yli, hehkuttaa muita kauniimpia naisia, niin mitä tämä kertoo siitä ihmisestä? Tämä ei siis kerro mitään sinusta, mutta tästä epävarmasta, pullistelunhaluisesta ihmisestä se kertoo hyvin paljon. Lukitsen vastaukseksi palstan klassikon; JSSAP!

Vierailija
29/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 miksi naiset alkavat suhteisiin miesten kanssa, joiden kusipäinen ja narsistinen ego ei pysy piilossa edes suhteen ensimetreillä?

Eeeei, kato ei sitä näe kun vasta sitten kun on lapsi tai pari pyöräytetty. Näin se selitys aina kuuluu.

Mutta tässä se taas kerran olisi nähtävillä ihan lähtökuopissa jo. Mutta nainen ajattelee aina alapäällään.

Vierailija
30/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on tosiaan exä.

Keski-ikäinen N

Ei kannata katua, joskus pitää vaan oppia kantapään kautta. Tän sankarin jälkeen varmaan osasit välttää seuraavia sudenkuoppia. Elämässä pitää välillä kompastua, ei muuten opi.

Kiitos. Arvostan. Olin varma, että kaikki pilkkaavat minua ja nauravat kuoliaaksi. Viisastuin kyllä. Ei ikinä enää tuollaista itsestään epävarmaa pullistelijaa, joka sitten makaa ensimmäisen naisen kanssa, joka vastaan tulee, todistaakseen olevansa vastustamaton.

Ap, jos sinulla on paha olla, vika ei ole sinussa. Juokse ennen kuin sattuu todella kovaa, niin kuin minulle kävi. HÄN EI MUUTU.

Vierailija
31/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan surkeana. En niinkään siksi, että joudun tämän suhteen lopettamaan vaan siksi, että en ymmärrä miksi olen tällaisessa tilanteessa jälleen, että sokeana tai no ehkä pikemminkin en ole suostunut katsomaan totuutta silmiin vaan olen lakaissut hyvinkin hälyttäviä merkkejä maton alle.

Kun ei tämä kirjoittamani aihe kaikessa rehellisyydessään ole ainoa tai ehkä edes pelottavin tai epäilyttävin asia suhteessa.

Mies on alun alkaen tahtonut nopeasti edetä, aivan liian nopeasti laittanut minut sellaiseen pyöritykseen, etten ole ihan varma onko minulla todellisia tunteita häneen vai onko se tullut tavallaan pakotettuna kun on hokenut, että enhän hylkää häntä. Hän lupaa olla hyvä mies, hän haluaa pitää naisestaan huolta ja rakastaa. Hän haluaa minut ja rakastaa minua.

Mutta miten hän minut haluaa? Siis omistaako? Nyt jo rakastaa? Ja miksi?

Kyselen itseltäni usein ja ahdistun ja lopetan miettimisen.

Sitten kun lupaa tehdä asian x niin hurmaa kyllä minut myöskin toteuttamalla sen. Oli asia sitten mikä vain melkeinpä.

Hän ei kuulemma kestä olla yksin, siitä puhui suhteen alussa ja olin valmis pinnalliseen suhteeseen aluksi enkä ottanut stressiä.

En vain osannut aavistaa miten asiat etenevät tai jos jotain merkkejä tosiaan jatkuvasti tiedostinkin, niin menin jo niin sekaisin, etten vain oikein osannut muuta kun katsoa eteenpäin, syytellä omaa epävarmuuttani ja halusin yrittää luottaa mieheen.

Ottaa päähän kun olen jo käynyt pohjalla epäterveiden suhteiden kanssa, minun olisi pitänyt jo oppia kuuntelemaan itseäni.

En vain ymmärrä mitä on tapahtunut yhtäkkiä. Tuntuu, että sekoan toisinaan kun yritän yhdistellä miehessä sitä kyseenalaistavaa puolta, joka minua ahdistaa ja sitten yritän miettiä niitä aidosti ihania asioita, joista olen pitänyt ja joka on minut saanut jatkamaan suhdetta.

Ne palaset jotenkin eivät sovi yhteen. En tiedä mitä kuuntelen tai mistä näkökulmasta katson, pääni on oikeasti todellisessa myllerryksessä. Olenko oikeassa vai väärässä..

Tiedän olevani oikeassa mutta jos olenkin väärässä..

Tällaista on todella hankala selittää. Minun ei pitänyt päätyä tällaiseen.

En tunne oloani tällä hetkellä turvalliseksi. Minua pelottaa enkä edes tiedä mikä, ehkä se, että menetän itseni kun tuntuu jo nyt, etten ole ihan oma itseni.

Haluaisin vain palata aikaan kun olin aidosti onnellinen ja itsenäinen, täysin omat jalat maassa menevä nainen joka haluaa edetä elämässään omalla tyylillään.

Sitten tulee ihminen, jota kuuntelen ja koko pää tuntuu pyörivän tämän maailmassa. Haluan eroon tästä maailmasta, haluan sen omani takaisin.

Ap

Vierailija
32/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on tosiaan exä.

Keski-ikäinen N

No nyt kuulosti just eikä melkein mun exältä! :D

Vierailija
33/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Kun vielä voit.

Vierailija
35/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan surkeana. En niinkään siksi, että joudun tämän suhteen lopettamaan vaan siksi, että en ymmärrä miksi olen tällaisessa tilanteessa jälleen, että sokeana tai no ehkä pikemminkin en ole suostunut katsomaan totuutta silmiin vaan olen lakaissut hyvinkin hälyttäviä merkkejä maton alle.

Kun ei tämä kirjoittamani aihe kaikessa rehellisyydessään ole ainoa tai ehkä edes pelottavin tai epäilyttävin asia suhteessa.

Mies on alun alkaen tahtonut nopeasti edetä, aivan liian nopeasti laittanut minut sellaiseen pyöritykseen, etten ole ihan varma onko minulla todellisia tunteita häneen vai onko se tullut tavallaan pakotettuna kun on hokenut, että enhän hylkää häntä. Hän lupaa olla hyvä mies, hän haluaa pitää naisestaan huolta ja rakastaa. Hän haluaa minut ja rakastaa minua.

Mutta miten hän minut haluaa? Siis omistaako? Nyt jo rakastaa? Ja miksi?

Kyselen itseltäni usein ja ahdistun ja lopetan miettimisen.

Sitten kun lupaa tehdä asian x niin hurmaa kyllä minut myöskin toteuttamalla sen. Oli asia sitten mikä vain melkeinpä.

Hän ei kuulemma kestä olla yksin, siitä puhui suhteen alussa ja olin valmis pinnalliseen suhteeseen aluksi enkä ottanut stressiä.

En vain osannut aavistaa miten asiat etenevät tai jos jotain merkkejä tosiaan jatkuvasti tiedostinkin, niin menin jo niin sekaisin, etten vain oikein osannut muuta kun katsoa eteenpäin, syytellä omaa epävarmuuttani ja halusin yrittää luottaa mieheen.

Ottaa päähän kun olen jo käynyt pohjalla epäterveiden suhteiden kanssa, minun olisi pitänyt jo oppia kuuntelemaan itseäni.

En vain ymmärrä mitä on tapahtunut yhtäkkiä. Tuntuu, että sekoan toisinaan kun yritän yhdistellä miehessä sitä kyseenalaistavaa puolta, joka minua ahdistaa ja sitten yritän miettiä niitä aidosti ihania asioita, joista olen pitänyt ja joka on minut saanut jatkamaan suhdetta.

Ne palaset jotenkin eivät sovi yhteen. En tiedä mitä kuuntelen tai mistä näkökulmasta katson, pääni on oikeasti todellisessa myllerryksessä. Olenko oikeassa vai väärässä..

Tiedän olevani oikeassa mutta jos olenkin väärässä..

Tällaista on todella hankala selittää. Minun ei pitänyt päätyä tällaiseen.

En tunne oloani tällä hetkellä turvalliseksi. Minua pelottaa enkä edes tiedä mikä, ehkä se, että menetän itseni kun tuntuu jo nyt, etten ole ihan oma itseni.

Haluaisin vain palata aikaan kun olin aidosti onnellinen ja itsenäinen, täysin omat jalat maassa menevä nainen joka haluaa edetä elämässään omalla tyylillään.

Sitten tulee ihminen, jota kuuntelen ja koko pää tuntuu pyörivän tämän maailmassa. Haluan eroon tästä maailmasta, haluan sen omani takaisin.

Ap

En usko että kyseessä on narsisti tai kukaan vaarallinen ihminen. Uskon että kyseinen mies on vaan tosi heikko itsetuntoinen ja siksi käyttäytyy noin. Jos jätät sen nyt niin todennäköisesti on hetken vihanen ja sit siirtyy seuraavaan.

Vierailija
36/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi oikeasti joku naistenmies ja alfauros, niin ei hänen tarvitsisi tuollaisia asioita kertoa :D ihan v*tun häiriintynyttä ja todella epävarman ihmisen käytöstä.

Vierailija
37/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
38/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä AP soimaa itseäsi. Nyt kuitenkin sisimmässäni tiedät, että tämä ei nyt ollut sitä mitä piti. Osaat sen lopettaa. Hyvässä suhteessa on levollinen ja turvallinen olo.

Vierailija
39/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä AP soimaa itseäsi. Nyt kuitenkin sisimmässäni tiedät, että tämä ei nyt ollut sitä mitä piti. Osaat sen lopettaa. Hyvässä suhteessa on levollinen ja turvallinen olo.

Kiitos.

Ap

Vierailija
40/54 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä