Minkä näistä tekisit jos saisit siitä hyvästä 200.000 euroa?
Kommentit (22)
Tekisin nuo kaikki 200.000€:sta. Harva tuttu minua hulluna pitäisi kun tietäisi, mitä siitä ansaitsin. Eihän noissa edes ole mitään laitonta tai moraalitonta.
Mäkin olisin valmis noista mihin vain, keksin pahempiakin. Okei, toi hämähäkkijuttu kuulostaa traumatisoivalta..
Tuossa ei pysty äänestämään kuin yhtä vaihtoehtoa? Minä tekisin muut paitsi ekan, siihen ei häveliäisyys riittäisi, kun tuota elopainoa on n. 40 kg liikaa. Jos oisin timmissä kunnossa tai edes vähän vähemmän rupsahtanut 45-v mammeli, niin teksisin senkin.
Jos paikkakunnalla plus 50 yritystä, niin valkkaisin sen.
Tekisin nuo kaikki, kevyesti. Tai ainakin yrittäisin.
Käärmeet, olettaen että ei kuristajakäärmeitä. Muussa tapauksessa nakuna laatikkoon :D
En mitään, tuo raha ei riitä mihinkään
Kävisin tanssimassa nuo hulluntanssit. Jos jokainen tanssi kestäisi n. 1 minuutin, selviäisin koko touhusta alle tunnissa (matkoja ei lasketa). Helppoa rahaa nopeasti. Hyvä tuntipalkka. Milloinka voin aloittaa?
Ammejutut ja ehkä tanssijutun. Alasti en kyllä menisi töllisteltäväksi.
Tuon yksintanssin voin tehdä vaikka ilmaseksi.
Hyväntekeväisyydestä tai ehkä jopa jostain tyhmästä vedonlyönnistä voisin tanssia tai olla töllisteltävänä, mutta ei noita kahta muuta. Enkä ole niin rahapulassa, että tekisin mitään näistä tuolla rahalla.
Kaikki noista onnistuisi, äänestin käärmeitä
Taitaa olla miehiä nuo jotka tekis nuo kaikki.
Tanssi ainoa. Nainen, jolla on jo rahaa olen.
Hämähäkit ja vatmaan käärmeetkin kestäis. Noi kaks muuta jäis tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
En mitään noista.
Eihän toi käärmejuttu ole edes paha. Lukemista mukaan ja kommandopipo niin äkkiä se vrk kuluu rahaa ajatellessa. Nukkumiseenkin kuluu sikaa.
Up