Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää suunnattomasti kun mies puhuu toisista naisista ja meillä on tuore suhde. Olenko minä turhan vakava?

Vierailija
26.08.2019 |

Saattaa heittää useinkin ajatuksiaan kauniista ja hyvänäköisistä naisista, joita on tavannut.
Tai baarissa kehuu naisia hyvännäköisiksi. Tai exiään..
Siis usein koettelee ja tuntuu haluavan tehdä minusta mustasukkaisen tai sitten puhuu ennen kuin ajattelee.
Myöskin vilkuilee toisia naisia.

Tällainen ahdistaa minua koska ensimmäinen parisuhteeni oli todella petollinen. Mies petti minua jopa ystäväni kanssa sekä monien muiden. Se oli kamalaa aikaa enkä oikein tahtoisi epäillä ketään mutta kynnys siihen madaltui ensimmäisen suhteeni jälkeen radikaalisti.

Olen tästä puhunut miehelle kuinka minua kohdeltiin joskus. En pidä tavasta jolla hän avautuu näistä asioista sillä minäkään en puhu toisista miehistä tähän sävyyn. Saattaa pyytää anteeksi ja sanoa, että halusi vain kiusata ja sitten luvata, ettei tee enää näin.
On pahoillaan ja hän harmistuu.
Tai sitten vaihtoehtoisesti kertoo, ettei ole pettänyt ennen eikä aio minuakaan pettää vaikka tilaisuuksia hänelle tulee eteen aina ja saisi naisia paljonkin.
Tämäkin tiedoksianto ärsyttää mutta olen provosoitunut ja heittänyt vettä myllyyn, että niin minäkin saan jos haluan ja jos hän naisten kanssa tahtoo vehdata kun niin paljon heistä haaveilee ääneen, niin sen kun menee. En aio kuunnella tuollaista ja kerron epäilystäni hänen valmiuteen suhteeseen kanssani jos toiset ovat mielessä.

En ymmärrä miksi niistä täytyy puhua.
Miksi helvetissä täytyy kertoa? En todellakaan alentaisi miehen itsetuntoa näin saatika edes koettelisi.
Tässä mietin vakavasti suhteen jatkoa ja katson kuinka tulevalla yhteisellä reissulla tämä jatkuu. Tai siis jos jatkuu niin lähden.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore suhde... Miksi?

Vierailija
2/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen ja itserakas mies. Tuollaiset harvemmin ovat mitään taivaan lahjoja naisille. Jos asenne ja jutut ovat jo suhteen alkuvaiheessa tuota luokkaa, tulee todennäköisesti pettämään sinua jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan teistä ei taida olla ihan täyspäinen. 

Eli sovitte toisillenne.

Vierailija
4/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi tuollaista.

Vierailija
5/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 miksi naiset alkavat suhteisiin miesten kanssa, joiden kusipäinen ja narsistinen ego ei pysy piilossa edes suhteen ensimetreillä?

Vierailija
6/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo alkaa jo suhteen alussa, niin ei se ainakaan tule loppumaan.

Vierailija
7/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tuollaisen tyypin kanssa. Pysyykön sinkkuna.

Vierailija
8/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää lupaa. On epävarma itsestään ja yrittää tehdä sinut mustasukkaiseksi ja epävarmaksi. Lisäksi ihan yksinkertaisesti huonoa ja vastenmielistä käytöstä. Ei jatkoon!

Vierailija
9/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähtee tollaset ääliöt saman tien kiertoon. En ymmärrä kuka tommosen huolii. Naisen kunnioittaminen on mulle tosi tärkeää eikä vähiten siksi, että omassa lapsuudessa ja nuoruudessa on ikäviä kokemuksia miehistä.

Ajattelen tuon niin, että mahtavaa että merkit ovat niin selkeät että mies on ääliö. Kaikki tuo kehuskelu että saisi paljon naisia... hyi helv! Onkohan todella nuori mies kyseessä vai pelkästään vaan idiootti?

Toivottavasti ymmärrät jatkaa matkaasi eri suuntiin.

Vierailija
10/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja yksi juttu tuli myös mieleen.

Hän oli matkalla luokseni junalla ja kertoi saavuttua luokseni millaisen sankariteon oli tehnyt vuokseni. Istui siis junassa kauniin naisen vieressä, tumman ja tajuttoman hyvännäköisen ja vaihtoi paikkaa kun nainen istui hänen lähelleen. Kuulemma vuokseni käveli pois vaikka normaalisti on aika sosiaalinenkin tyyppi.

Jäin vain katsomaan hämmentyneenä ja mietin, että mitä helvettiä tuo selittää?

Miksi kertoi tämän? Kysyin ja sain vastaukseksi, että hän tahtoo olla rehellinen ja kertoa hänen miettivän minua, hänen omaa kaunokaistaan.

Tuo kuvailu tilanteesta ahdisti todella paljon. Tuli epämukava olo ja teki mieli vain lähteä kävelemään. Saatan olla ylireagoiva mutta en vain siedä tällaisia juttuja.

Kun en edes näe itseäni selittämässä tällaisesta tilanteesta missään nimessä miehelle, en kertoisi ja kehuisi miestä vuolaasti jonka viereen olin päässyt hetkeksi istumaan ja ylpeillyt omasta irsekuristani olla näyttämättä kiinnostustani.

Ap

Vierailija
11/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vain ymmärrä miksi tuollaisten miesten kanssa pitää ryhtyä suhteeseen ollenkaan. Mitä oikein haet aloituksellasi?

Vastaukset kahteen kysymykseesi:

Ei, et ole liian vakava, vaan on ihan normaalia, että ei halua tulla jatkuvasti loukatuksi.

Mies kertoo noita juttuja, koska on moukka ja epäempaattinen, eikä välitä sinusta naisena tai edes ihmisenä paskan vertaa. 

Ansaitset parempaa. Ei tuollaisista miehistä ole normaaliin suhteeseen. Tosin se, että edet harkitset suhdetta tuollaisen kanssa kertoo, ettei ehkä sinustakaan.

Vierailija
12/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile itse samaa toimintamallia mieheen. Kehuskelet muita miehiä yms. Jos siitäkään ei ole apua, niin heitä hyvästit.

Vierailija
13/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata jatkoa. Jos puhuu oikeasti siitä, että muitakin ottajia on, niin en luottaisi pätkääkään koko typpiin. Todella epäilyttävää. Ja eihän hän kunnioita sinua pätkääkään, kun puhuu muista, vaikka tietää taustasi. Olet kuitenkin kertonut omat kokemuksesi pettämisestä ja hänen pitäisi osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen ja lopettaa nuo puheet. Voithan katsoa hetken muuttuuko käytös tai sitten etsit miehen, jonka seurassa tunnet olosi turvallisemmaksi.

Vierailija
14/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelet varmaan exäni kanssa? Samat oli elkeet hänelläkin ja suhde loppui miehen pettämiseen. Vieraita naisia taisi olla kaiken kaikkiaan kolme.  Avoero ja talo myyntiin. Itsetunto romuna.

Vierailija
15/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin kommenttini ennen ap:n uutta vastausta. Älä enää edes mieti vaan juokse.

13

Vierailija
16/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin kans tollasta miestä joka muisti aina mainita kuinka hän sais kenet vaan kun on niin mainio ja sellainen jatkuva puhe naisista ja seksistä huh... Kun kerroin et mun yks kaveri on eronnut miehestään pitkän liiton jälkeen niin hän sanoi ”Pitäiskö kiinnostua”. Uhh. Sit kun sanoin hänelle näistä asioista että mikä häntä vaivaa kun tälläsiä puhuu niin mulla oli kuulemma huono itsetunto... Ällö tyyppi, tää oli vaan pintaraapaisu.

Vierailija
17/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajat.

Olen aikalailla varma, etten koe ehkä voivani luottaa häneen enää. Olen oikeasti loukattu tuosta käytöksestä. Muuten on ihana, hyvin huomioonottavainen, halukkaampi ollut sitoutumaan alusta asti enemmän kuin minä, tekee kaiken minkä lupaa ja tahtoo olla kanssani oikeasti, ei ole muuta asiaa missä ei minua huomioisi kuin tämä. On kertonut kaikille minusta ja valmis kanssani arkeen.

Mutta enää en oikein osaa sanoa, että miksi? Miksi tahtoo olla kanssani kun tunnen riittämättömyyttä kaikesta edellä mainitusta huolimatta.

Tämä on alkanut hiljalleen ja aikaisemmin painoin sen villasella omiin traumoihini liittyen. Nyt jo ärsyttää oikeasti ja ymmärrän, ettei tällainen vain ole minua varten.

Ap

Vierailija
18/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ehkä itsekään aivan tajua miksi toimii noin. Yksi selitys voi olla, että on epävarma sinusta, että riittääkö hän itse sinulle oikeasti. Pyrkii sitten vaivihkaa alentamaan itsetuntoasi ja tekemään sinut epävarmaksi, jotta olisi niskanpäällä.

Tuollainen käytös kertoo, itsekkyyden ja epäempaattisuuden lisäksi, syvästä epävarmuudesta, mutta ei ollenkaan missään hellyyttävässä mielessä.

Anna hänen mennä niiden naisten luo, sano että seuraavalla kerralla ei tarvitse vastustaa kiusausta, senkun menee jos haluaa. Takaisin ei tarvitse yrittää. Että tekee valintansa - on joko sun kanssa kokonaan tai sitten ei. Jos siis enää haluat mitään.

Tuo voi olla myös sellaista välttelevää kiintymystä, annetaan jatkuvasti ristiriitaista viestiä. Se on todella repivää toiselle.

Vierailija
19/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi tuollaista sormien läpi, nuo kommentit kertovat ihan tarpeeksi. En edes pyytäisi mitään selittelyjä vaan vaan jättäisin homman sikseen. Parisuhteessa ei pitäisi olla tarvetta haikailla exien tai kenen tahansa muidenkaan perään. Jos on tarvetta, on väärän ihmisen kanssa.

Vierailija
20/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi