Mitä horoskooppia narsisti/psykopuolisosi on edustanut?
Siis sellainen kusipäämies vähintään tai miksen nainenkin?
Kommentit (106)
Kesäkuun puolivälissä syntynyt - mikä lie. Klassinen kiusaaja-narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt. Insinööri koulutukseltaan
Minä tunnen myös insinöörinarsistin. Viennissä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Neitsyt. Insinööri koulutukseltaan
Mieshenkilö?
Oinas, jousimies, leijona ja kaksoset narsisteja. Parhaimmat ystäväni ovat skorpioni ja kalat ja rakas kumppani rapu. <3
Olen kaksonen. Suurin osa kavereista ja perheestä on kaksosia, jousimiehiä tai skorpioneja. Tapailen myös skorpionimiestä. Mitähän tästä pitäisi ajatella :D
Vierailija kirjoitti:
Kaksonen
Kaksonen ylivoimainen voittaja?
Skorpioni hyvänä kakkosena.
Vierailija kirjoitti:
Ennen 21.6. syntynyt on kaksoset.
Narsisti ex-vaimo on kaksonen. Hämmentävän paljon kaksosia ilmoitettuna.
Äärimmäisen itserakas ja itsekäs ex-mieheni oli leijona.
Ihka aito sosiopaatti, siis niin h ullu kuin ihminen voi olla, oli kaksonen. Muuten vaan k usipää pettäjä taas skorpioni.
Vaimoni on Rapu... Todellinen psykopaatti ja petturi. Ei välitä vaikka loukkaa todella syvästi. Patologinen valehtelija hoitsu.
Menin masennukseen, kun mieheni jätti minut ja lapset toisen naisen luo, meillä oli kaunis elämä yhdessä ja rauhallinen koti yhdessä. Muutama päivä sitten huomasin häneltä outoa käyttäytymistä, yhtäkkiä muutama viikko myöhemmin sain selville, että mieheni näkee jonkun muun. hän lopettaa puhumisen kanssani ja aloitti palaamisen kotiin myöhään töistä, hän tuskin välitä minusta ja lapsista. Pyysin häntä muuttamaan tapojaan ja olemaan hyvä mies siitä, että hän oli. hän kieltäytyi kuuntelemasta minua. Itkin katkerasti sydämen kanssa, koska avioliitto oli hajonnut. Tein kaikkeni korjataksesi tämän ongelman, mutta kaikki turhaan. Minusta tuli hyvin huolestunut ja avuton. Kuulin hienoja uutisia Dr.Goko-avioliittoasioista, otin yhteyttä häneen ja selitin kaiken tapahtuneen toivoen ratkaisua häneltä. Hän lupaa auttaa minua, minkä teki. Hän ratkaisee avioliitoni ongelman ja yhdistää mieheni takaisin minuun. Olen ylpeä voidessani sanoa, että avioliitto on jälleen paremmin yhdessä. ota yhteys sähköpostitse: dr.gokosspiritualcaster@gmail.com
WhatsApp ja Viber tämä numero +2348056398964
Neitsyt.