Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä horoskooppia narsisti/psykopuolisosi on edustanut?

Vierailija
26.08.2019 |

Siis sellainen kusipäämies vähintään tai miksen nainenkin?

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myös kaksi oinas naista jotka ovat olleet todella itsekeskeisiä ja jopa narsistisia mutta ovat olleet "kavereitani".

Vierailija
42/106 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta jouskaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni: Exäni, väkivaltainen sarjapettäjä, joka perusteli käytöstään niin horoskooppimerkillään kuin mielenterveysongelmillaan (hoitamaton  skitsofrenia). Välillä taisi psykooseissaan ihan oikeasti uskoa tuohon horoskooppi-selitykseen.

Kaksoset: Lähisukulainen, jolla sosiopaatin diagnoosi. Tuhosi lapsuuteni ja monen muunkin läheisensä elämän. Omasta mielestään todella hyvä ihminen, suorastaan pyhimys.

Rapu: Ehdin tavata vain pari kertaa kun paljastui tasapainottomaksi pikkutyttöjen silittelijäksi. En tiedä oliko koskaan toteuttanut fantasioitaan käytännössä. Toivottavasti ei. Omasta mielestään kaiken arvostelun ja moraalisten sääntöjen yläpuolella.

Vierailija
44/106 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs helvettiä nyt.

T. jousimies

Vierailija
45/106 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puoliso, mutta entinen ystävä. Kaksoset. En tajunnut, ennen kuin muut alkoivat sanoa minulle, että henkilö on selkeä narsisti ja vasta sitten silmäni avautuivat.

Vierailija
46/106 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka, nousuKauris, kuuRapu, merkuriusSkorpioni, venusLeijona, marsSkorpioni.

En ehkä ihan narsistiksi diagnosoisi, mutta mitä vanhemmaksi tulee sitä itsekeskeisempi hyväksikäyttäjä, minäminä-asenne kaikkeen, hyvin mustavalkoinen ajattelu ja empatiakyvytön.

Yli 10 vuotta yhdessä, pian 3 erossa, lasten takia joudun olemaan tekemisissä, muuten en todellakaan olisi.

Kaksoset kertaa kaksi, Leijona ja Oinas pettäneet surutta puolisoitaan kanssani (silloin en tiennyt heidän olevan varattuja).

Eräs Jousimies, kuuHärkä, merkuriusJousimies, venusmarsSkorpioni, keksii mitä ihmeellisempiä valheita jos se hyödyttää häntä jotenkin. On mm. valehdellut isänsä kuolleen! Keskustellutkin pitkät pätkät asiasta, jotta saisi huomiota ja rahaa lainaksi...

Vierailija
47/106 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi eri oinasnaista, ystäviä ovat olleet.

Vierailija
48/106 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ei varsinainen narsisti tai psykopaatti mutta muuten erittäin kurja tyyppi, oli kalat.

Lisäksi yksi todella sairas ja psykopaattinen tyyppi, joka ei tosin ollut oma puolisoni mutta erittäin läheiseen lähipiiriin kuuluvan henkilön puoliso kyllä, oli härkä.

Vierailija
49/106 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kyseinen ominaisuus liittyy horoskooppimerkkiin.

Rapu (ei virallista diagnoosia, oma yli 20 vuoden aikana tehty "diagnoosi" Haren 20-osaisesta luettelosta 17 toteutuu hänen kohdalla)

Vesimies (tunnen henkilön ja hänellä on vankeinhoidossa diagnosoitu psykopatia)

Jousimies (ei virallista diagnoosia, oma yli 10 vuoden aikana tehty "diagnoosi" introvertistä narsismista)

Vierailija
50/106 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne on kaksosia olleet! Mitäs muuta horoskooppimerkkiä voisivat edes olla!

Vierailija
51/106 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen yks nuoruuden heila ja toinen myöhempi mies vesimies

Vierailija
52/106 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarin hymyä instassa ja ostettuja tykkäyksiä osteleva luuseri "artisti". Skorppu :)

Aina kun nään postauksia niin naurattaa :D

Onnea tutuille ja perheelle :)

Vierailija
53/106 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiehet kusipäitä molempina sukupuolina?

Vierailija
54/106 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies.. tunteeton, tadaa!

Kaksosilla on monesti kanssa tuo empatiakyky hakusessa.

Vierailija
55/106 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lopulta flipannutta skorpioni muijaa on joskus ollut.

Vierailija
56/106 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mielenkiintoista. Olen kaksonen ja narsisti-ex tyypillinen skorpioni. Lopulta olimme siinä tilanteessa, että jommalta kummalta olis ilman eroa lähtenyt kohta henki.

Vierailija
57/106 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu...

Vierailija
58/106 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies. Täysi hirviö.

Vierailija
59/106 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen. Olen ollut myös vesimiehen kanssa, ja vaikka hänkin sekosi joskus, on hänellä kumminkin jonkinlainen järki päässä ja hyvä sydän. Mutta kaksonen. Henkistä väkivaltaa. Syytti minua aivan kaikesta, aivan naurettavuuksista. Hänellä oli (ja hänellä piti olla) kaikki hänen erivapautensa, kun samalla rajoitti minua. Esimerkiksi hänen naispuoliset ystävänsä eivät olleet ongelma, minun miespuoliset ystäväni olivat ja minua pelottikin pitää heihin yhteyttä, koska hän saattoi esim ruveta huutamaan ja heittelemään tavaroita suuttuessaan. Joskus mökötti päiviä, ja kielsi minua edes lähestymästä häntä.

Tuossa vain pieni osa, rikkoonnuin ja lamaannuin täysin ollessani hänen kanssaan. Onneksi olemme eronneet. Pikkuhiljaa olen menossa parempaan päin.

Vierailija
60/106 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt. Insinööri koulutukseltaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme