Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen naiskaverit - mielipiteitä ?

Vierailija
26.08.2019 |

Mieheni on luonteeltaan ns. "kaikkien kaveri" ja hänen työpaikallaan on paljon naispuolisia työntekijöitä. Hän on toki ystävystynyt kaikkien kanssa, mikä on minulle OK enkä asiasta valita. Hänellä on paljon naispuolisia kavereita muutenkin.

Välillä hän saattaa kertoa minulle avoimesti kuinka joku nainen hänen töissään on kaunis/upea ja monet miehet katsovat tämän naisen perään. Olen sanonut etten minäkään kerro jostain duunipaikan miehistä ja heidän ulkonäöstään hänelle, eli hänenkään ei tarvitse.

No, pointti siis on, että mies myös whatsappailee näiden työkaverinaisten kanssa aina töiden päätyttyä. Tänään hän tuli minulle näyttämään kuinka "Tässä ystäväni Sanna (nimi muutettu), laittoi kuvan uudesta sisustuksestaan." Ja Sanna on tietysti tämä niin hyvännäköinen työpaikan nainen.

No enpä kommentoinut mitään koko asiaan. Alkoi vain ärsyttää että eka asia hänen tultuaan töistä on, että puhelin on liimautunut kiinni käteen ja viestittely käynnissä työkaverinaisen kanssa.

Itse olen äippälomalla ja vieläkin vähän shokissa tästä yhtäkkisestä sosiaalisen elämäni kapeutumisesta. Lisäksi minulla ei ole miespuolisia kavereita juurikaan. Exän kanssa olemme väleissä ja joskus vaihdamme kuulumisia, mitä mieheni vihaa yli kaiken. Sen sijaan minä olen kuulemma mustasukkainen ja ahdistava, kun sanon etten jaksa jatkuvaa viestittelyä noiden naisten kanssa. Sanoo vain ettei aio muuttua takiani. Kaverit ovat OK tiettyyn rajaan asti, mutta tämä on alkanut häiritä itseäni. Puhelin on miehellä lukossa enkä ole koskaan nähnyt viestien sisältöä. Omaa puhelintani en lukitse.

Mitähän tilanteessa pitäisi tehdä ettei se ala tosissaan rassata parisuhdetta, joka tätä lukuunottamatta on toimiva ja hyvä ..?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tekemänä tällainen aloitus herättäisi epäilyjä sairaalloisesta mustasukkaisuudesta ja kontrolloinista.

Vierailija
2/56 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. No mielestäni en kontrolloi miestäni mitenkään. Olen sanonut etten jaksa kun aina puhelin kädessä puhumassa jollekin naiselle. Mutta hän on sanonut ettei aio "luopua kavereistaan". Mielestäni olisi mielenkiintoista tietää, miten hän reagoisi jos itse olisin koko ajan jauhamassa jonkun äijän kanssa. Mutta ihan kunnioituksesta häntä kohtaan en koe tarpeelliseksi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa alkaa myös kiinnostamaan, mitä kaikkea nämä viestit sisältävät. Mutta minähän en sitä saa tietää ...

Vierailija
4/56 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua vaan ärsyttää kotona oleminen koska alat pikkuhiljaa tajuta että vain sinun elämäsi kutistui ja muuttui, miehesi elämässä kaikki on kuin ennekin. Hän ei menettänyt vapauttaan ja kutistunut kodinkoneeksi tylsän elämän kanssa eikä istu koti vankilassa kakkakoneen orjana. Hän on yhä haluttava ihminen kun sinä olet pelkkä tylsä äiti.

Vierailija
5/56 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Asia kyllä ärsytti jo ennen äitiyslomaa, mutta kai oman elämän "kapeutuminen" vaikuttaa myös.

ap

Vierailija
6/56 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan hän ei tee sitä salaa, joten siinä mielessä ongelmaa ei ole. Oletko sinä tavannut näitä naisia? Voisitteko ajatella, että tapaisitte porukalla? Saisit sinäkin seuraa.

Voi olla, että pientä ihastusta heillä on. Juttele vaan avoimesti miehesi kanssa ja kysy asiasta tarvittaessa vaikka ihan huumorimielellä vaan. Ehkä se siinä hiipuu, kun yhdessä vitsailette aiheesta.

Kyllä tuo silti minuakin häiritsisi, vaikka meillä tilanne onkin niin päin, että minun työkaverini ovat miehiä ja itse olen nainen.

Vierailija
7/56 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sellainen olento joka pyrkii moniavioisuuteen. Teillä ei ehkä ole seksiä riittävästi kun vauva on pieni, ja tämä vahvistaa miehen sukupuolityypillistä taipumusta hankkia vähintään kakkosnainen, mielellään myös kolmonen jne.

T: Mies

Vierailija
8/56 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit alussa, että mies on ”kaikkien kaveri”. Tuliko yllätyksenä, että kavereita löytyy myös töistä, naispuolisiakin? Varmasti hänellä oli paljon naispuolisia kavereita jo silloin, kun aloitte seurustelemaan?

Vierailija
9/56 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinänsä yllätyksenä tullut. Minulle kaverit ovatkin ok eivätkä haittaa. Nykyään vain alkanut häiritä kun aina puhumassa jonkun kanssa enkä tiedä yhtään mistä puhuvat. Puhelin tosiaan lukossa ja hän sanonut ettei ikinä tule sitä minulle näyttämään periaatteesta, ja koska se on henkilökohtainen. Myöskään muiden naisten ulkonäön kuvailu ei mielestäni kuulu minulle mitenkään enkä halua sitä kuulla ... Toki varmaan olenkin tavallista herkempi viimeisillään raskaana.

AP

Vierailija
10/56 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta yksinkeraisesta sinkkumiehestä kyse ei nyt ole siiä, etä miehellä on naispuolisia kavereia vaan siiä mihin hän käyttää huomattavan ja näkyvän osan aikaansa. Ei minua haittaisi, jos kumppanini puhuisi ai vietäsi aikaansa miespuolisen kavereiden ja ystäviensä kanssa mutta jos hän tekisi niin  lähes päivittäin työpäivänsä jälkeen ja muutoinkin vapaa-päivinään ja tietäsi minun elävän enempi vähempi sosiaalisessa tyhjiössä vanhempain vapaalla niin saaaisi tuollainen kumppanin toiminta vaikuttaa jossain pieneltä kiusanteolta. piseet tietysti siiä, ettei hänasiaa yriä salailla ai peitellä vaan avoimesi kertoo, vaikka aina ei jaksaisi kuunnella.     

Vierailija
11/56 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tietäisi minun elävän enempi vähempi sosiaalisessa tyhjiössä vanhempain vapaalla niin saattaisi tuollainen kumppanin toiminta vaikuttaa jossain vaihheessa alkaa vaikuttamaan pieneltä kiusanteolta. pisteet tietysti siitä, ettei hän asiaa yritä salailla tai peitellä vaan avoimesti kertoo, vaikka aina ei "asiaa" jaksaisi kuunnella.    

Vierailija
12/56 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äijäs on idiootti. Ei taida teidän suhteella olla tulevaisuutta.

Vierailija
13/56 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-_-

Vierailija
14/56 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kattelis tollasta äijää päivääkään. Juntti mikä juntti.

Vierailija
15/56 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihastusten ei nyt pitäisi kuulua tuohon elämänvaiheeseen, miehen pitäisi keskittyä tulevaan lapseenne ja sinuun eikä antaa tilaa millekään uusille naiskavereille.

Vierailija
16/56 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojentaisin mahdolliset olemassaolevat lapset miehelle, ja pakkaisin kamani ja häipyisin.

Vierailija
17/56 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihastusten ei nyt pitäisi kuulua tuohon elämänvaiheeseen, miehen pitäisi keskittyä tulevaan lapseenne ja sinuun eikä antaa tilaa millekään uusille naiskavereille.

Jos puoliso on tylsä niin minkäs sille voi. Äidit on tylsiä. Ap:n pitää laittaa lapsi hoitoon ja palata normaaliin elämään.

Vierailija
18/56 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kattelis tollasta äijää päivääkään. Juntti mikä juntti.

Sama. Kavereita saa kyllä olla myös vastakkaisesta sukupuolesta, mutta tuollainen käytös menee jo pahasti yli.

Vierailija
19/56 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä kotona on vain tylsyyttä ja työpaikalla se oikea elämä ja mielenkiintoiset ihmiset. Miksiköhän tuollainen tyyppi on perheen halunnut? Enpä osaa arvata. Ehkä se on tällainen miespuolinen "hupakko", jolle asiat vaan tapahtuu.

Vierailija
20/56 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ole vielä syntynyt edes ...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi