Uusin Paulin pelivideo. Pauli esiintyy 13-vuotiaana tyttönä ja etsii samanikäistä seuraa netistä. 80 prosenttia yhteydenotoista on aikiuisilta miehiltä!
Yksi niistä yrittää suoraan ostaa seksiä. W, T ja F?
Kommentit (93)
Oon 15-vuotias tyttö. Mulle tuli seiskaluokalla, eli 13-vuotiaana kuviini ihan älyttömästi tämmösiä pervosetiä jotka kertoi yksityiskohtaisesti mitä haluaisi mulle tekevän ja en sillon tiennyt yhtään miten nämä tyypit vois ilmiantaa. Katsoin tässä jokin aika sitten Ylen dokumentin jossa joku englantilainen pariskunta kalasteli juuri tuommoisia pedofiileja ja ajattelin että haluan alkaa tehdä nyt vihdoin tuota samaa ilmiantamista tuommosille että nämä tapaukset tulisivat poliisin tietoon mutta se jäi jotenki silloin siihen ajatuksen tasolle.
Tänään vihdoin ja viimein Paulin YouTube-videosta inspiroituneena laitoin randomi.fin seuralista-palveluun ilmoituksen että olisin 14-vuotias tyttö, eri nimellä kuin omani on toki, ja loin Kik-sovellukseen tunnukset tätä varten.
Oon aivan hemmetin järkyttynyt koska siinä valehtelematta meni noin 15 SEKUNTIA kunnes puhelimeeni alkoi tulvimaan viestejä. Tällä hetkellä mulle tulleita viestejä on 46 ja suurin osa aikuisia, isäni ikäisiä miehiä. Jokaiselle olen ilmoittanut että olen 14-vuotias, silti mulla on tälläkin hetkellä nyt avaamattomia viestejä, missä aikuiset miehet yrittävät ostaa multa seksiä.
Olisimme kuolleet sukupuuttoon kauan sitten jos miehiä ei kiinnostaisi tarjolla oleva römpsä.
Etsin teininä meseseuraa netistä, vuosi taisi olla jotain 2004-2006. Kaikki yhteydenotot tuli yli 25-vuotiailta miehiltä, joilla oli kikkelikuva profiilissa. Jos tuli kutsu katsomaan jonkun webbikameraa niin siellä oli 99% todennäköisyydellä joku runkulla. Nämä chättäilyt meni aina samalla kaavalla, tiedusteltiin kasvaako pimpsassa jo karvaa ja olenko ollut poikien kanssa silleen, sormetanko jne. Kavereiden kanssa naurettiin näille jutuille ja vastailtiin ihan höpöjä. En epäile siis yhtään, etteikö näitä pedofiileja olisi netti täynnä nykyäänkin. Oksettavaa touhua ja toivon että näillä runkkareilla lentäisi mällit omaan kurkkuun, johon he voisivat vaikka tukehtua. Saisivat mädäntyä luolissaan ylhäässä yksinäisyydessään.
Vierailija kirjoitti:
Miehen seksuaalisuus on ihanaa ja luonnollista!
Näiden nimiä te haluatte kantaa, näitä te puolustatte, näitä kasvatatte, näitä synnytätte. Naisia jaksatte huoritella mutta miehet saavat saalistaa lapsia ja ottaa väkisin. Sitä voi puolustella.
Raiskausfantasiat ovat yhtä yleisiä miehillä ja naisilla.
Ei yllätä, mulla ja parilla kaverilla oli Suosikissa kirjeenvaihtoilmoitus vuonna 1985 ja kaikkea paskaa tuli jo silloin... Vanhan äijän käsialalla kirjoitettuja ”oletko jo pojista kiinnostunut” -juttuja.
Ja olihan niitä omanikäisiäkin, mutta pervot oli liikkeellä jo silloin. Internet ja sovellukset tekevät kaikesta vielä helpompaa.
Ei mitään uutta, itse sain ihan samanlaisia viestejä 10 vuotiaana Kiss.fm chateissa n.20 vuotta sitten.
Onhan tuo nähty. Itsekin aikoinaan ala-asteikäisenä kävin chateissa juttelemassa, ja aina ilmaantui joku aikuinen mies kyselemään kuppikokoa sun muuta vaikka tiesi ikäni. Oksettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Olisimme kuolleet sukupuuttoon kauan sitten jos miehiä ei kiinnostaisi tarjolla oleva römpsä.
Lapset eivät ole _koskaan_ tarjolla.
poliiseille helppo nakki narauttaa näitä netissä jos laittaisivat vaan muutamat feikki-ilmoitukset nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä vaikka olisimmekin kuolleet sukupuuttoon?
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä, mulla ja parilla kaverilla oli Suosikissa kirjeenvaihtoilmoitus vuonna 1985 ja kaikkea paskaa tuli jo silloin... Vanhan äijän käsialalla kirjoitettuja ”oletko jo pojista kiinnostunut” -juttuja.
Ja olihan niitä omanikäisiäkin, mutta pervot oli liikkeellä jo silloin. Internet ja sovellukset tekevät kaikesta vielä helpompaa.
Itse muistan kun etsin vuokra-asuntoa Espoosta ja Helsingistä. Silloin ennen vanhaan 90-luvulla laitettiin ilmoitukset lehteen, Hesariin esimerkiksi. Miehet soitteli öisin ja tarjosi asuntoa seksiä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten meitä ei olisi täällä nauttimasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden nimiä te haluatte kantaa, näitä te puolustatte, näitä kasvatatte, näitä synnytätte. Naisia jaksatte huoritella mutta miehet saavat saalistaa lapsia ja ottaa väkisin. Sitä voi puolustella.
Ajattele nyt että naiset sitten vielä kullinhimoissaan haluavat olla näiden miesten kanssa.
13v ei ole nainen. Usein vielä ala-asteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raiskausfantasiat ovat yhtä yleisiä miehillä ja naisilla.
Jos joku tuollaisesta fantasioi, tuskin on koskaan kokenut ahdistelua tai raiskausta. Sen jälkeen ei paljon tuollaiset fantasiat nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se olisi pelkästään positiivista.
Komppaan aiempia vastauksia, en itsekään ole yhtään yllättynyt testin tuloksista, sillä samanlaista olen saanut kuulla n. 11-vuotiaasta lähtien. Kaverin kanssa tykkäsimme kirjoitella kiss.fm-chatissa ja monet yhteydenotoista oli yksityisviestejä pervoilta sediltä. Jotkut olivat hyvin suoria ja kuvailivat heti alussa mitä halusivat tehdä minun kanssa, vaikka olin selkeästi lapsi. Todella törkeitä ja sairaita juttuja sai kuulla. Jotkut taas juttelivat alkuun mukavia, yrittivät selkeästi herättää luottamusta. Pian alkoikin kyselyt tissien koosta, menkoista ja siitä, onko ollut jo poikaystäviä. Pikkuhiljaa jutut lipui sitten kaikkiin seksijuttuihin, jolloin lopetin juttelun, kun alkoi ahdistaa kamalasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla noin kateellinen arvon palstahullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele nyt että naiset sitten vielä kullinhimoissaan haluavat olla näiden miesten kanssa.
Vaikea kuvitella yhtäkään naista, jolla olisi niin kauhea kullinhimo, että pelkästään sen takia olisi miehen kanssa. Naiset eivät ajattele alapäällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla noin kateellinen arvon palstahullu.
Kateellinen? Minä ajattelin vaan maapallon kannalta asiaa.