Uusin Paulin pelivideo. Pauli esiintyy 13-vuotiaana tyttönä ja etsii samanikäistä seuraa netistä. 80 prosenttia yhteydenotoista on aikiuisilta miehiltä!
Yksi niistä yrittää suoraan ostaa seksiä. W, T ja F?
Kommentit (93)
No tämä ikahomma on helposti korjattavissa. Laitan itse aikuisena tuollaisen iloituksen, mutta värvään tutun teinitytön backupiksi, eli kun poliisille mennään, niin teini esittää itse laittaneensa seuranhakuilmoituksen. Katotaas miten sitten käy.
Vierailija kirjoitti:
No tämä ikahomma on helposti korjattavissa. Laitan itse aikuisena tuollaisen iloituksen, mutta värvään tutun teinitytön backupiksi, eli kun poliisille mennään, niin teini esittää itse laittaneensa seuranhakuilmoituksen. Katotaas miten sitten käy.
Eli valehtelet poliisille, jotta syytön henkilö saa tuomion? Kivat voimafantasiat mammalla.
ainahan lapsia läpsiviä setiä on ollut
Teeppäs Pauli sama uudestaan mutta kirjoita teksti arabiaksi tai japaniksi.
Vierailija kirjoitti:
poliiseille helppo nakki narauttaa näitä netissä jos laittaisivat vaan muutamat feikki-ilmoitukset nettiin.
Mutta sehän olisi ikävää kun paljastuvat monesti tavallisiksi perheenisiksi, osa varmaan vielä johtavassa asemassa...
Esiinnyin 40-vuotiaana miehenä, kun olin 16-vuotias. Juttelin ikäisilleni tytöille. "Ikäero" ei tuntunut häiritsevän heitä. Kerroin keksittyjä tarinoita omalle kohdalleni osuneista tragedioista kuten syrjäytymisestä, yksinäisyydestä, työttömyydestä... Muistan yhden tytön, joka vaikutti myötätuntoiselta ja olisi halunnut auttaa. Aloin välittää hänestä itsekin ja jossain vaiheessa kerroin oikean ikäni. Hän ymmärrettävästi loukkaantui ja keskustelujen sävy muuttui ja juttelu loppui lopulta kokonaan. Tapahtumasta on aikaa jo yli 10 v. En ole sen jälkeen kohdannut yhtä empaattista ja mukavaa tyttöä. Ymmärrän, miksi joku aikuinen mies voisi haluta jutella nuoren tytön kanssa; naiset kovettuvat ja kylmenevät vanhetessaan ja ne jotka eivät kovetu, masentuvat.
Itse olin 7.luokalla kun joku vanha ukko laittoi jotain karmivia viestejä. En ollut edes poikaa tuolloin pussaillut joten menin täysin paniikkiin koko viestistä. En tiedä mistä edes numeroni oli saanut. Näytin viestin isoilleveljilleni itku silmässä ja nehän soittivat kyseiseen numeroon ja uhkasivat mennä ukon hakkaamaan. Eipä ole tullut viestejä sen jälkeen. Aluksi suunnittelivat että järjestäisivät tapaamisen minun nimissäni tämän ukon kanssa ja hakkaisivat sitten. Olisi ollut kyllä parempi idea 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen seksuaalisuus on ihanaa ja luonnollista!
Näiden nimiä te haluatte kantaa, näitä te puolustatte, näitä kasvatatte, näitä synnytätte. Naisia jaksatte huoritella mutta miehet saavat saalistaa lapsia ja ottaa väkisin. Sitä voi puolustella.
Raiskausfantasiat ovat yhtä yleisiä miehillä ja naisilla.
Väkivaltafantasia asiasta, joka on vielä rikoskin, ei ole tervettä. Se loukkaa ja vähättelee myös näiden rikosten oikeita uhreja, kun jotkut pitävät asiaa jonain fantasiana.
Sä oot kyl yks moraalin vartija. Tuomitsemassa jo "saastaiset" ajatuksetkin, kontrolli friikki.
Jos teillä on teini-ikäisiä lapsia, niin kannattaa vain käskeä lopettamaan nuo keskustelut heti alkuunsa jos yhteydenottoja tulee. Nuo pedot saa kiksejä siitä jo pelkästään, että lapsi vastailee niiden kysymyksiin. Ja onhan siinä manipuloinnin vaarakin olemassa. Heti vaan keskustelu poikki.
Yllättävän paljon tuollaisia miehiä on. Muistan kuinka 16-vuotiaana etsiessäni poikaystävää (iäksi laitoin 16-21 muistaakseni) , jopa +50v ukot omalla naamallaan laittoi viestiä "kelpaisko tällainen ujo poika jolla on rahaa?".
Täälläkin kun kommenteista päätellen noita saalistajia pyörii, niin kertokaa millä oikeutatte käytöksenne? Onko teillä mielestänne oikeus houkutella LAPSIA seksuaalisiin tekoihin ja pahimmillaan traumatisoida heidät loppuiäkseen? Miten moraalinne sallii toisten ihmisten, LASTEN, hyväksikäytön?
Olin 14-vuotias kun käytin paljon silloin nuorten kesken suosittua Habbohotellia. Siellä Habbohotellin chatissa tutustuin mukavan oloiseen poikaan, tai mieheen. Hän oli silloin 30-vuotias. Olin ennakkoluuloton. Hän pyysi mesessä kaveriksi. Alkoi puhumaan juttuja miten kivaa olisi pussailla timmiä vartaloa ja miten nuoremmat tytöt kiinnostaa. Tämä kaveruus päättyi siihen, kun lähetti minulle kuvan sukukalleudestaan.
En muista mikä "tutkimus" se oli, mutta luin vähän aikaa sitten, että joku oli esiintynyt puolestaan alaikäisenä poikana ja saanut myös miehiltä yhteyden ottoja. Eli eivät pojatkaan ole turvassa niin kuin ne ikävät tapaukset viime vuodeltakin osoittavat.
Vierailija kirjoitti:
Esiinnyin 40-vuotiaana miehenä, kun olin 16-vuotias. Juttelin ikäisilleni tytöille. "Ikäero" ei tuntunut häiritsevän heitä. Kerroin keksittyjä tarinoita omalle kohdalleni osuneista tragedioista kuten syrjäytymisestä, yksinäisyydestä, työttömyydestä... Muistan yhden tytön, joka vaikutti myötätuntoiselta ja olisi halunnut auttaa. Aloin välittää hänestä itsekin ja jossain vaiheessa kerroin oikean ikäni. Hän ymmärrettävästi loukkaantui ja keskustelujen sävy muuttui ja juttelu loppui lopulta kokonaan. Tapahtumasta on aikaa jo yli 10 v. En ole sen jälkeen kohdannut yhtä empaattista ja mukavaa tyttöä. Ymmärrän, miksi joku aikuinen mies voisi haluta jutella nuoren tytön kanssa; naiset kovettuvat ja kylmenevät vanhetessaan ja ne jotka eivät kovetu, masentuvat.
Tekstistäsi päätellen taitaa kovettua ja kylmettyä vanhetessaan myös miehet.
Vierailija kirjoitti:
Olin 14-vuotias kun käytin paljon silloin nuorten kesken suosittua Habbohotellia. Siellä Habbohotellin chatissa tutustuin mukavan oloiseen poikaan, tai mieheen. Hän oli silloin 30-vuotias. Olin ennakkoluuloton. Hän pyysi mesessä kaveriksi. Alkoi puhumaan juttuja miten kivaa olisi pussailla timmiä vartaloa ja miten nuoremmat tytöt kiinnostaa. Tämä kaveruus päättyi siihen, kun lähetti minulle kuvan sukukalleudestaan.
Tuolla Habbossahan oli varsinkin jossain ulkomaisessa versiossa ihan massiivinen pedofiiliepidemia. Sellainen että koko sivusto piti sulkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla Habbossahan oli varsinkin jossain ulkomaisessa versiossa ihan massiivinen pedofiiliepidemia. Sellainen että koko sivusto piti sulkea.
Siellä taisi pyöriä eräs vanhempi setä nimimerkillä "Spermaparta". Jäiköhän koskaan kiinni...hmm?
Minäki pikkutyttönä kun mainitsin jollain harrastusfoorumilla joskus 2000luvun alussa että oon 11v niin inboksissa setiä kyselemässä mun pikkuhousuista. oon internet urani aikana nähnyt kaikenlaista tää on asia juttu joka satuttaa mua sydämeen miten noita reikäpäisiä mätisäkkejä on joka nurkan takana. Herättää toivottomuutta ja epäluottamusta mun lajitovereihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstistäsi päätellen taitaa kovettua ja kylmettyä vanhetessaan myös miehet.
Niin siinä käy. Kaikki on väärin: fyysisesti viehättävä nuorempi täysi-ikäinen nainen on ympäristön mielestä väärin, epäviehättävä vanhempi nainen omasta mielestäni. Lailla asian kanssa ei ole mitään tekemistä. En halua toimintani olevan pahasti ristiriidassa vallitsevan ilmapiirin kanssa enkä halua epämieluisaa kumppania. Pariutuminen on siis poissuljettu vaihtoehto.
Ei tässä kyllä uskalla lapsia tehdä, kun niitä on heti vaanimassa netissäkin useat likaiset ukot.
Oikeuttaa? Ei tässä ketjussa moista ole näkynyt. Pitäisiköhän sun ottaa tupla-annos
lääkkeitäsi tänä aamuna?