Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta Suomen yrittäjät pakotetssn palkkaamaan pitkäaikaistyöttömiä osatyökykyisiä!

Vierailija
26.08.2019 |

Seuraavan vuoden sisällä joudutte palkkaamaan Suomen kaikki osatyökykyiset, jotta saadaan Suomi nousuun. Kukaan ei oikeasti halua heitä työpaikoille, mutta kohta on pakko. Muuten ei saa julkishallinnon diilejä.

Yksi mt-pitkäaikaistyötön voi saada paljon hallaa aikaiseksi, ainakin asiakaspalvelussa!

Onneksi olkoon yrittäjät - saatte lottopotin!

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa, jos saavat töitä!

Vierailija
2/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulweko ne ilmaiseksi töihin vai? En mä ainakaan palkkaa maksa😂 joten siinähän tulee vaikka oven ulkopuolelle pitänään kylttiä että auki on. Yövuorolainen voi taas pitää suljettu kylttiä😂

Terv. Yrittäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulweko ne ilmaiseksi töihin vai? En mä ainakaan palkkaa maksa😂 joten siinähän tulee vaikka oven ulkopuolelle pitänään kylttiä että auki on. Yövuorolainen voi taas pitää suljettu kylttiä😂

Terv. Yrittäjä

Jos ei palkkaa tule niin turha valittaa sitten tuilla eläjistä.

Vierailija
4/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on palkattava, myös alkoholistit!

Vierailija
5/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritykset ovat kyllä valmiita näihin talkoisiin: kyllä meille ainakin pari mt-potilasta ovat tervetulleita töihin!

Hehän tarvitsevat palkkatukityöpaikkoja noin 120 000 kappaletta ja harjoittelun jälkeen vakityön.

Kyllä yritysten on nyt autettava!

Vierailija
6/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palkkaisi, vaikka maksettaisiin!

Vierailija
7/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En palkkaisi, vaikka maksettaisiin!

Eli maksat mieluusti verorahoilla heidän elämisensä?

Vierailija
8/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan yrityksen, en psykiatrian poliklinikkaa.

Olen tj, en psykiatri.

Teen bisnestä, en hyväntekeväisyyttä.

Maine on tärkeä, ei osatyökykyisen mokat.

Ei kiitos! En ole mukana näissä talkoissa.

Vierailija
9/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä jos tulee paikkoja sellaisille, jotka eivät ole täysin työkykyisiä. Sellaiset työpaikat puuttuvat kokonaan Suomesta.

Vierailija
10/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä itse kuntoutuspajoissa katsomassa! Outoa porukkaa.

En palkkaa heistä ketään. Oikeasti. Onko tämä joku vitsi?

Vierailija
11/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako pitäisi palkata firmaan jonka myynti on alle alvirajan ja pitää yhtä osa-aikaista eli yrittäjän lapsi?

Vierailija
12/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivimallin on koskettava myös työnantajia. Kaikkien on kannettava vastuunsa.

Vierailija
13/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt seurannut lasten tet-harjoittelua. Se pitäisi olla työhön tutustumista työntekijän mukana. Ei ole tarkoitettu, että lapset tekevät täysipainoista työtä. Mutta vain yksi tet-paikka on ollut vähäinen. Kaikissa muissa lapset ovat oikeasti raataneet harjoittelua ja . Tehneet itsenäisesti ja olleet viikon ravintolan tiskarina. Saaneet kehut ja hyvät työtodistukset, se on hyvä asia. Mutta työnantajat käyttävät härskisti hyväkseen kaikkea ilmaistyötä mitä on tarjolla.

Vierailija
14/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako pitäisi palkata firmaan jonka myynti on alle alvirajan ja pitää yhtä osa-aikaista eli yrittäjän lapsi?

20 - 30 vois olla sopiva.

Vierailija
15/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä jos tulee paikkoja sellaisille, jotka eivät ole täysin työkykyisiä. Sellaiset työpaikat puuttuvat kokonaan Suomesta.

Onhan noita, mutta suljetuille erikoisryhmille. Ja kaikki pyörii verorahoilla.

Ilmeisesti sosiaalirahat ei kasva jakamalla useammalle

Vierailija
16/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa ostaa itselleen 55-vuotiaan pitkäaikaistyöttömän, jolla on alkoholiongelma, hygienia niin ja näin, sairauspoissaoloja jne.?

En minä ainakaan, vaikka tulisi mikä tuki.

Vierailija
17/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistan yrityksen, en psykiatrian poliklinikkaa.

Olen tj, en psykiatri.

Teen bisnestä, en hyväntekeväisyyttä.

Maine on tärkeä, ei osatyökykyisen mokat.

Ei kiitos! En ole mukana näissä talkoissa.

Mutta mielellään kuitenkin haukut kaikkia työttömiä sosiaalipummeiksi?

Vierailija
18/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt seurannut lasten tet-harjoittelua. Se pitäisi olla työhön tutustumista työntekijän mukana. Ei ole tarkoitettu, että lapset tekevät täysipainoista työtä. Mutta vain yksi tet-paikka on ollut vähäinen. Kaikissa muissa lapset ovat oikeasti raataneet harjoittelua ja . Tehneet itsenäisesti ja olleet viikon ravintolan tiskarina. Saaneet kehut ja hyvät työtodistukset, se on hyvä asia. Mutta työnantajat käyttävät härskisti hyväkseen kaikkea ilmaistyötä mitä on tarjolla.

Kirjoitus vähän pätki. Tarkoitus tuli varmaan selväksi. Tuskin kukaan haluaa kommenttia toiseen kertaan.

Vierailija
19/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 - 30 vois olla sopiva.

Toivottavasti pärjäävät 0,1e/kk palkalla. Saahan sillä juustohampparin kerran vuodessa mäkkäristä. Ja varsinaisena työtehtävänä maata sängyssä kotona. Ei haluta kotiimme.

Vierailija
20/65 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille on löydyttävä työpaikka! Yrittäjien on oltava tässä mukana, eikä vain valitettava veroista. Nyt on kaikkein vaikeimmin työllistettävät ilman työtä! Vähän ymmärrystä ja lisää työpaikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi