Naiystävällä mennyt 600€ Arnoldsiin tänä vuonna
Katsoin huvikseni nettipankista hänen korttimaksuja. Miten tuollaisesta ikävästä tavasta pääsisi irti?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä menee sama raha olueen kuukaudessa, revi siitä Ap.
Miehesi juo päivässä 30 litraa olutta? Miksi tätä ei ole kovin helppo uskoa?
Heh, matikkanero sieltä heräilee iltapäiväpöhnästä.
Suoritapa laskutoimistus uudestaan, niin pääset n. kolmeen litraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai hän saa käyttää rahansa mihin haluaa?
En ymmärrä miksi saat alapeukkuja. Ellei ap usko kommunismiin tai ole yhteistaloudessa, on oikeasti jokaisen oma päätös miten rahansa käyttää.
Ei ole jos ylipainoa alkaa kertyä sen rahankäytön seurauksena. Ei ole tervettä meininkiä noin suuri munkkien mussuttaminen.
Niin, mitä ajattelitkaan tehdä? Nostaa veroja hillomunkeille? Sitten ihmetellään, miksi se on 700 euroa 600 euron sijasta, eikä muuta.
Estää naista menemästä donitsikauppaan. Terveyssyistä.
Määräilevä parisuhde. Kerro toki naiselle mitä muutakin hän saa ja ei saa tehdä. Kuulostaa tosi terveeltä. Onnea teille ja jaxuhali.
Kai ymmärrät että ylipaino voi tappaa?
Ymmärrän. Se on siitä huolimatta jokaisen oma päätös. Voit ilmoittaa, ettet pidä siitä, muttet voi kieltää tai olla ns. terveysnatsina tilanteessa.
Onko naisystävä täysi-ikäinen eikä holhouksen alla?
Mikäli vastasit näihin kyllä, hänen raha-asiansa ei kuulu pätkän vertaa sinulle.
Kannattaa mainita asiasta kuitenkin, ehkä nainen tajuaa jättää tuollaisen hullun kyylän.
Voisin jopa tukea tätä, jos tämä nainen tukisi yksityisyrittäjiä ja pikkukahviloita, mutta että tunkee 600e menestyvään ketjukahvilaan jolla ei pätäkkää puutu on vähän outoa. Tukisi pienempiä yrittäjiä, jotka taistelee elannostaan. Sitä voisin arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pah. Vähän ajattelua nyt. Mun miehelläni menee reippaasti yli ton, varmasti ainakin 1000€/kk olueeseen. Ja ei juo päivässä 30 litraa, vaan ostaa lähikaupasta ainakin 30 tölkkiä päivässä, eli se on jo lähes 40€. Siis huom, vähintään.
Siihen päälle viikonlopun baarireissut (saattaa kuluttaa helposti yli 200 euroa illassa) niin kappas vaan, äkkiä se summa tulee kasaan.
Mulla menee joku 800 euroa kuukaudessa ruokaan. Tykkään syödä hyvin, käydä vähän paremmissa ravintoloissa ja lisäksi mulla on siihen varaa.
Jos joku poikaystävä rupeaisi asiasta urputtamaan niin siirtyisin seuraavaan poikaystävään. Sellaiseen joka ei kyylää tilejäni tai tee muutakaan rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo 600€/8kk on vain n. 2.5€/pvä. Eihän sillä saa ees litraa. Pari tölkkiä vaan.
Mulla menee joku 800 euroa kuukaudessa ruokaan. Tykkään syödä hyvin, käydä vähän paremmissa ravintoloissa ja lisäksi mulla on siihen varaa.
Jos joku poikaystävä rupeaisi asiasta urputtamaan niin siirtyisin seuraavaan poikaystävään. Sellaiseen joka ei kyylää tilejäni tai tee muutakaan rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai hän saa käyttää rahansa mihin haluaa?
En ymmärrä miksi saat alapeukkuja. Ellei ap usko kommunismiin tai ole yhteistaloudessa, on oikeasti jokaisen oma päätös miten rahansa käyttää.
Mikä on sinun on myös minun. Mikä on minun on minun.
T. Göran Persson
Siis oikein kyyläämällä kyyläsit koko kuluneen vuoden tiliotteet, etsit joka Arnolds-maksun ja laskit ne yhteen? Ihan huviksesi?
Ei h elvetti näitä 😂
Niin siis sieltähän saa esim. bageleita lounaaksi... Jos hän nyt vaikka ostaisi bagel + kahvi -komboja, niin hän olisi saanut niitä tähän mennessä vuotta n. 55kpl tuolla rahalla. Hän siis kävisi Arnoldsissa lounaalla noin neljän päivän välein.
Tästä nyt kukainenkin voi olla mitä mieltä lystää. Minä olen sitä mieltä, että ellet olisi trolli, ansaitsisit viikon "pska poikakaveri" -palkinnon, ja ikuisen bannin daamisi pankkitietoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo 600€/8kk on vain n. 2.5€/pvä. Eihän sillä saa ees litraa. Pari tölkkiä vaan.
Taitaa ottaa vain aamukahvin ilman donitsia ohikulkeissaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naisystävä ei käy joka pvä donitsilla kun yksi maksaa jotain päälle 3 e plus juoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä noin halpaa olutta saa?
Miten lihava naisesi on?!?!?!?!?!?!?!?!? HÖÖÄÄÄÄÄ-.244543653546y4egd
Vierailija kirjoitti:
Kai myös tajuat miten paljon menetät rahaa, kun ei laita tuota summaa sijoituksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Lidlin kaikkein halvinta noin 7 litraa (pantti on jo vähennetty)
Tämän täytyy olla trolli, ei kellään oikeasti voisi olla noin kova bagelin- tai makeanhammas. :D
Eihän tässä ylipainosta puhuttu, vaan rahan käytöstä. Ties vaikka veisi sieltä sämpylät työpaikan kokouksiin eikä vain donitseja itselleen.