Mitä tekisit ~2 miljoonan Eurojackpot -voitolla?
Kustomoidut Converset, Mersu ja Cadillac on listattuna mut muuta?
Kommentit (36)
Ihmettelisin, että missä loput rahat, koska Eurojackpotin päävoitto on aina vähintään 10 miljoonaa euroa.
Työt loppuisivat välittömästi. Hommaisin tilat ja välineet ja pari klassikkomuskeliauton aihiota joita rakennella. Tosin pitäisi kai käydä mekaanikko- ja automaalauskoulutukset jne. Joka tapauksessa ehtisi ja olisi varaa tehdä mitä nykyisessä oravanpyörässä ei ole varaa, aikaa eikä energiaa tehdä.
Muuttaisin lämpimämpään pienempien elinkustannusten maahan. Esim. Moldovaan ja elelisin sillä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin, että missä loput rahat, koska Eurojackpotin päävoitto on aina vähintään 10 miljoonaa euroa.
esim. 10 hengen porukka 20M potille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kait mä nyt alkaisi millekään porukalle voittorahojani jakamaan.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi edes kuluttamaan 50k vuodessa omalla kitupiikki elämäntyylilläni. Joka vuosi omaisuuteni siis kasvaisi, vaikken tekisi yhtikäs mitään.
Et siis tarvitse kahta miljoonaa, koska et pysty sitä kuluttamaan. Kenelle testamenttaat jälkeesi jäävät rahat?
Sen verran vähän rahaa että kauhean leveästi sillä ei vielä eletä, toiselle tekemisen sijaan voisi siirtyä tekemään oman firman kautta töitä koska ns. peruselintaso olisi turvattu.
Ostaisin varmaan asunnon ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset ostaa noita porukkapelejä, itse pelaan vain päävoitosta.
On mahdollista että 10M menee 5 eri voittajalle. Teoriassa 90M voi mennä vaikka 45 eri voittajalle jakoon, se miten 2M tulee ei siis ole se pointti.
Harmittaisi kyllä hieman, mutta ei paljoa, jos itse voittaisi 5+2 ja se menisi sillä kierroksella jakoon.
Muuttaisin johonkin sellaiseen maahan missä saa pössytellä.
Ostaisin oman asunnon ja lopettaisin asiakkuuteni työkkärissä. Kotimaan matkailisin. Saattaisin ostaa kesämökin. Muuten elämä jatkuisi normaalisti.
Lisäksi varmaan lainaisin sukulaisilla jos heillä oli tarvetta eikä takaisinmaksun kanssa olisi niin tarkkaa aikataulua. Joululahjaksi antaisin jokaiselle perhepiiriin tukun seteleitä. Tuo 2 miljoonaa riittäisi mulle loppuelämäksi ja jäisi vielä perinnöksikin.
Palkkaisin Anna Abreun yksityisesityksen kotiini. Mieluiten taustatanssijat mukaan. 200 000 tonnia pöytään niin kyllä varmaan tulee. laittaisin lämmöt täysille niin hiki kimaltelelis niitten ihoista ja ne joutuis vähentää vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset ostaa noita porukkapelejä, itse pelaan vain päävoitosta.
On mahdollista että 10M menee 5 eri voittajalle. Teoriassa 90M voi mennä vaikka 45 eri voittajalle jakoon, se miten 2M tulee ei siis ole se pointti.
Harmittaisi kyllä hieman, mutta ei paljoa, jos itse voittaisi 5+2 ja se menisi sillä kierroksella jakoon.
Kusetusta koko juttu. Edes voitot ei ole sitä, mitä luvataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sattuu huono tuuri niin on 9 muuta voittajaa. Tosin itse en koskaan pelaa pienten voittojen kierroksilla.
Kaikista mammoista tulee kuvitelmissaan lottovoiton myötä menestyviä sijoittajia. Ihanan naiivia!
Mark Cubanin sanoin: "You don't become a smart investor when you win the lottery. Don't make investments."