Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kello on 10.07. Olen ollut töissä 2h 7min ja olen tehnyt jo kaiken, mitä työpäivänäni voin ylipäätään tehdä. Bruttopalkka on 3050€.

Vierailija
26.08.2019 |

Lopun päivää sitten surffailen netissä ja käyn pitkällä lounaalla. Elämä on rankkaa.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan lauantai- ja sunnuntaipäivystykset juuri tuollaista. Kuolettavan ikäviä eikä aika kulunut millään. Onneksi ei enää tarvitse tehdä. Työpäivät oli kivoja silloin, kun oli koko ajan tekemistä, aika suorastaan lensi.

Vierailija
42/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan ministeriöiden työpaikoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta, pienemmällä 2100e /kk palkalla kun olin valtiolla toimistotöissä 6 vuotta sitten. Pääosa työpäivästä kului netissä surffaillen, papereita pyöritellen, ehkä 2-3 tuntia päivässä riitti hommaa ja oli vielä liukuva työaika. Sain kk aina 1000e sästöön tekemättä juuri mitään...

Vierailija
44/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mullakin oli yksi työpaikka tuollainen. On todella turhauttavaa olla siellä työpaikalla tekemättä mitään. Kaikki työtehtävät yritin aina tehdä hitaasti, jotta saisin paremmin päivän kulumaan. Tuollainen työtahti myös alkaa väsyttämään kun aivot ei saa mitään virikettä. 

No, nyt työttömänä ottaisin riemusta kiljuen tuonkin työpaikan vastaan, vaan eipä enää kukaan huoli töihin, olen 51v. Ja potkuja en siis saanut tuosta työstä, irtisanouduin itse ja sitten seuraavassa työpaikassa yt:t osui kohdalle. Siellä sai kyllä tehdä töitä ja oli tosi kiva työpaikka. 

Vierailija
45/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä alalla voi olla tällaista? En usko.

Olen koordinaattori opetusalan firmassa. Meillä on järkyttävän kiireistä kahdesti vuodessa; toukokuun lopussa ja ennen joulua, mutta muuten on sitten tällaista hyvinkin rentoa ja rauhallista. Elokuun alussa oli kunnolla töitä, eli ei juurikaan ollut luppoaikaa, mutta silti rauhallinen työtahti.

Tässä on nyt sitten syys-, loka-, marraskuu tällaista surffailua ja joulukuussa saa sitten tehdä pari viikkoa töitä ympäri vuorokauden..

ap

Teillä on pahasti vikaa työn organisoinnissa. Todennäköisesti voisitte tehdä osan kiireaikojen töistä jo rauhallisempana aikana eli ennakoida kiireaikaa. Lisäksi työn vähyyden ja ison palkan hehkuttaminen tekee usein sitä, että esimiehenne keksivät teille lisää muuta tekemistä. Uskotko ihan tosissasi, etteivät työnantajat lue Vauva-palstaa? No, sittenhän kun tulee lisää jotain muuta tekemistä, alkaa se itku ja narina liiasta työstä.

Kyllä mä ainakin tiedän, että mun pomo lukee AV:ta työaikana, mutta se juo myös viinaakin työajalla joten eipä sillä oo paljon varaa avautua mun tai kenenkään muunkaan alaisensa palstailusta tai paljon muustakaan joka ei suoranaisesti työhön vaikuta. Hiljaisempina aikoina tehdään just sitä mitä huvittaa, kunhan ollaan työpaikalla ja oikeat työt tehdään sillon kun niitä on. 

Onhan se pomo sunkin pomollasi, eli varo vaan, ettei tule lumipalloefektiä... Tuollaiset pomot ja työntekijät saisi potkaista huut helkkariin. Tilalle olisi tulossa pilvin pimein paljon motivoituneempia työntekijöitä ja pomoja.

Vierailija
46/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu2 kirjoitti:

Mulla palkka 5000€ kuussa ja aamupäivän oln tehnyt töitä. Seuraavaksi lounastan ja sitten lähden kaupungille hoitamaan työ asioita. 

Palkka 5000, etkä tiedä miten työasia kirjoitetaan

Vierailija
47/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tekis noin skeidalla palkalla edes sitä kahta tuntia!!!

Vierailija
48/53 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja huvittaa, kun työttömät tekee hullun lailla töitä 9 euroa per päivä. Niin tasa-arvoista

Vierailija
49/53 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu2 kirjoitti:

Mulla palkka 5000€ kuussa ja aamupäivän oln tehnyt töitä. Seuraavaksi lounastan ja sitten lähden kaupungille hoitamaan työ asioita. 

Miksi sä sitten ostat aina kaikkea halpakosmetiikkaa ja koirille huonolaatuista ruokaa?

Kiva että joku maksaa 5k tyypille, joka ei osaa yhdyssanoja.

Vierailija
50/53 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin todella huolissani, jos minulla olisi tuollainen työpaikka. Kun vähennyksiä jossain vaiheessa väistämättä tulee, niin luuletteko ettei kaikkien työtehtäviä pengota huolella ja lähtö tulee?

Vierailija
51/53 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä víttua? Ei kyllä kello ole 10:07 nyt.

Vierailija
52/53 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ette sieltä norsunluutorneistanne arvostele meitä joilla ei ole yhtä hyvä tuuri käynyt.

Vierailija
53/53 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun siis pakko olla siellä töissä kuitenkin?

On, koska päivän aikana saattaa tulla jokunen puhelu tai mahdollisesti joku asiakas käymään. 

ap

No ethän sä sitten ole kaikkea tehnyt mitä ylipäätään pystyt!!! Haloo

Tuon takia siellä ollaan, kun muuttuvia tekijöitä yleensä tulee joka päivä.