Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wicca-ihmiset jne., onko mahdollista taikoa

Vierailija
25.08.2019 |

tai yrittää taikoa
1) miehelle uusi ihana nainen niin että hän jättää tai
2) miehelle lottovoitto niin että hän jättää?

Kun eroaminen on mahdotonta.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollista on monen asian järjestely taikakeinoin, mutta ei valitettavasti ihan siinä aikataulussa, jota luen rivien välistä sun haluavan, etenkin jos itse ajattelit taikoa. Osaavaksi taiankäyttäjäksi tullaan pitkään harjoittelemalla, siihen kuuluu mm. meditaatiota, henkimatkoja esim. shamaanirummun äänen avulla, tarkkailua, miten alitajuntasi vaikuttaa sinuun ja pyrkimys saada siitä varmempi ote sekä muuttaa sitä. Enkä menisi vannomaan, onko koko maapallolla vielä ketään, jolla niin suuret hengenvoimat olisi, että saisi miehellesi nuo asiat, vain ruusuisin kuvitelmin yksisarvishoitajakursseilta "valmistuneita" piisaa. Joten tässä tapauksessa toivon sinulle ihan maallista rohkeutta erota.

Vierailija
2/54 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta koska olet aloittelija, sinulla ei siihen todennäköisesti ole voimia vielä hetkeen. Maalliset keinot ovat helpompia. Ehkä voisit tehdä itsestäsi niin vastenmielisen oloisen, että mies haluaa jättää? Käytä kotona rönttävaatteita, piereskele, kaiva nenää, jätä tavarat hujan hajan. Vai joutuisitko pelkäämään väkivaltaa silloinkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, tää nousi. Mies ei ole väkivaltainen. En voi erota koska olen kiitollisuudenvelassa ja koska lapset. Ap

Vierailija
4/54 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas, tää nousi. Mies ei ole väkivaltainen. En voi erota koska olen kiitollisuudenvelassa ja koska lapset. Ap

Miten niin kiitollisuudenvelassa? Ei sen takia tarvitse kenenkään jäädä yhteen. Ja jos ero saataisiin aikaan "taikavoimin", niin kyllähän se siltikin vaikuttaisi lapsiin.

Vierailija
5/54 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu kyllä. Voit taikoa itsellesi itsevarmuutta sanoa miehelle että homma kuntoon tai erotaan ja tehdä se.

Vierailija
6/54 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Ruohonjuureen ja kysy kukkatippoja. Kokeile, maksavat alle parikymppiä ja toimivat oudoilla tavoilla.

Rahaa ei kannata toivoa, mutta kokeile jotain, mikä auttaa päättämään asioita.

Vierailija
7/54 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei yksikään itseään kunnioittava Wicca mene väittämään, että noin konkreettinen taikominen olisi mahdollista :D

Vierailija
8/54 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei yksikään itseään kunnioittava Wicca mene väittämään, että noin konkreettinen taikominen olisi mahdollista :D

Wiccalaisuus nyt ei muutenkaan ole kovin tehokasta. Tähän ketjuun vastanneet ovat todennäköisesti muita kuin wiccoja. Wicca on ensisijaisesti uskonto, ei mikään magiajärjestelmä sinänsä.

Vierailija
9/54 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wiccalaisuus nyt ei muutenkaan ole kovin tehokasta. Tähän ketjuun vastanneet ovat todennäköisesti muita kuin wiccoja. Wicca on ensisijaisesti uskonto, ei mikään magiajärjestelmä sinänsä.

Crowleyn menetelmä on paras ja tehokkain.

Vierailija
10/54 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Tästä voi olla montaa mieltä.

Vierailija
11/54 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Tästä voi olla montaa mieltä.

Myös kaaos magia on hyvä.

Mikä on sinusta parempi?

Vierailija
12/54 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ei toimi kauheen nopeesti mutta yksi tapa on ihan vaan alkaa etsiä sopiaa puolisoehdokasta joka vois sun kumppanin kans alkaa jutulle. Sitten esittelet heidät toisilleen ja tuot vaikka teille kahvitteleen. Samalla ole ystävällinen puolisollesi mutta teet sen äidilliseen tapaan, sellaiseen mikä tappaa romantiikan mutta säilyttää käytännön. Sitten, kun aikaa on mennyt, vedätte hirveät kännit ja jonkin tekosyyn varjolla livahdat pois alta.

Voi olla aika hankalaa, jos mies kauhean hanakasti rakastaa. Tai jos tämä kolmas pyörä ei sun miestäs näe muuna kuin kaverina hänkään. Voithan vähän vinkata siihen suuntaan molemmille että mitkä on tunteet, mutta älä tee liian selvästi vaan säilytä koko ajan lämmin läsnäolo.

Tai sitten ihan vaan puhut miltä susta tuntuu, niinkuin aikuiset ihmiset tekee. Sillehän ei voi mitään, jos siitä suuttuu. Huolestuttavampaa minusta on se, että koet jotenkin kuuluvasi puolisosi omisukseen "kiitollisuudenvelassa".

Vierailija
13/54 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikuus on pääosin todennäköisyyksien nostamista. Eli loton päävoitto on aika epätodennäköinen jopa magian avulla koska sen luonnollinen todennäköisyys on niin olemattoman pieni. Ensimmäinen vaihtoehto ehdottamistasi on mahdollisempi.

Itse kyllä lähtisin siitä että taikakeinoin lähtisi vahvistamaan sinua niin että pystyt itse tekemään kipeän eropäätöksen ja kantamaan sen seuraukset, myös syyllistydentunteet.

Lapsia ero satuttaa yhtä lailla joka tapauksessa. Tosin jos suhteenne on nyt huono, voi oll hyvinkin niin että he sen vaistoavat ja kärsivät jatkamisesta enemmän kuin erosta.

Vierailija
14/54 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen magian harjoittaja ja jos tämä tilanne olisi itselläni, kokisin ehdottomasti moraalisesti vääräksi puuttua asiaan ehdottamallasi tavalla magialla. Se olisi pelkurimaista yritystä vierittää syyllisyys avioliiton rikkomisesta toiselle, vaikka itse oli se eroa halusi. Jokaista asioihin magialla puuttumista ennen mietin tarkkaan motiivini, mahdollisimman laajalti vaikutukset itseeni  ja muihin ja tässä kohtaa tutka pärähtäisi punaiselle ja sanoisi EI. Korkeintaa voisin harjoittaa ns. egomagiaa jotta saisin itselleni päättäväisyyttä ja voimaa erota, jos se kerran välttämättömältä tuntuu, ja vaan kestää läpi kaikki toisen ja omat (ja lasten) reaktiot mitkä asia aiheuttaa.

Vierailija
15/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, oliko neuvoista apua?

Oma neuvoni on yhdenlainen loitsu sekin, tai sitten konsulttien ja terapeuttien kielellä visualisoiminen.

Olin tilanteessa, jossa en nähnyt muuta ulospääsyä kuin eron, mutta samalla en nähnyt että miten ikinä pystyisin eroamaan.

Aloitin piirtämällä kuvan uudesta kodistani. Piirsin sinne itseni ja lapset, onnellisina.

Kuvaa piirtäessä olin hyvin epäuskoinen, että tässäpä haaveilen. Vähän itkinkin, että en ikinä saavuta tätä, olen ikuisesti jumissa tässä parisuhteessa.

Kolme kuukautta myöhemmin muutin. Omaan kotiin.

Vierailija
16/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väkivallan uhka esteenä erolle ?

T. Wicca

Vierailija
17/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet wiccat ovat käsityksessä, että magian käyttöön liittyy moraalis- eettisiä rajoitteita,  ja kenties heidän tapauksessaan näin onkin. Magia on kuitenkin väline, paljon wiccaa vanhempi sellainen, ja sen hyödyntäminen on mahdollista kenelle hyvänsä, joka vaivautuu opettelemaan. Motiivi määrittää, onko se yksilölle hyväksi vai pahaksi.

Alkuperäiseen kysymykseen sanoisin, että vaatii paljon enemmän vaivaa lähteä opettelemaan okkultistisia järjestelmiä alkeista, kuin hoitaa mainitut ongelmat arkipäivän tasolla. Sanottakoon silti, että hysteerinen suhtautuminen magian käyttöön on uuspakanallisissa kuvioissa yleistä, mutta osin perusteetonta.

Vierailija
18/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Ruohonjuureen ja kysy kukkatippoja. Kokeile, maksavat alle parikymppiä ja toimivat oudoilla tavoilla.

Rahaa ei kannata toivoa, mutta kokeile jotain, mikä auttaa päättämään asioita.

Voin vielä tässä kertoa, miten kukkatipat toimi.

Olin kovin ahdistunut, itkeskelin töissä ja ne huolet tuli kotiin. Vähän hörhö ystävä (ihmisenä ihana) antoi remedy rescue -tippoja.

Aloin ottaa niitä, kunnes jokusen viikon kuluttua hermostuin että helkkari vetelen jotain viinaan säilöttyä huuhaata sen sijaan että etsisin uutta työpaikkaa.

Kävin yhden iltakurssin itsetuntoni tueksi, lähettelin työhakemuksia ja ta-daa!

Vaihdoin työpaikkaa, olen tyytyväinen ja paremmin palkattu.

Että ehkä ne toimi. Tai sitten ei. Ei väliä, muutos ei tapahtunut vaan tein sen.

Aika monasti siinä, mitä taikuudeksi nimitetään, on kyse siitä että tietää minne on menossa.

Vierailija
19/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollista on monen asian järjestely taikakeinoin, mutta ei valitettavasti ihan siinä aikataulussa, jota luen rivien välistä sun haluavan, etenkin jos itse ajattelit taikoa. Osaavaksi taiankäyttäjäksi tullaan pitkään harjoittelemalla, siihen kuuluu mm. meditaatiota, henkimatkoja esim. shamaanirummun äänen avulla, tarkkailua, miten alitajuntasi vaikuttaa sinuun ja pyrkimys saada siitä varmempi ote sekä muuttaa sitä. Enkä menisi vannomaan, onko koko maapallolla vielä ketään, jolla niin suuret hengenvoimat olisi, että saisi miehellesi nuo asiat, vain ruusuisin kuvitelmin yksisarvishoitajakursseilta "valmistuneita" piisaa. Joten tässä tapauksessa toivon sinulle ihan maallista rohkeutta erota.

Kipitäs nyt kaaosmaanikko ottamaan ne aamulääkkeet.

Vierailija
20/54 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla tässä ketjussa oli vielä ihan hyvä henki.

Jos kysytään noitakeinoista, niin osa vastauksista on oikein asiallisia ja kertoo, että wiccat ovat sisäistäneet asian.

Ei ole mitään hokkuspokkusloitsuja, vaan vastuullisuutta sen eteen, mitä kannatta toivoa. Wiccana joutuu pohtimaan, mikä on kaiken haluamisen hinta.

Esim jos toivoo vain nopeasti rahaa jostain, se voi yhtä hyvin tulla vakuutuskorvauksen muodossa halvaantumisen johdosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä