Suosittele paras nettivalmennus
Ei huvittaisi ihan mitä tahansa ostaa. Jos teillä on kokemusta oikeasti hyvistä salitreeni+ruokavalio valmennuksista, niin suositelkaa! Olisi kiva saada uutta intoa treeneihin.
Kommentit (15)
Piia Pajusta voin suositella! Ite ostin viime syksynä olisko ollu 9 viikon valmennus, jossa 4 salitreeniä viikossa ja ruokavalio. Saliohjelma vaihtui puolivälissä valmennusta. Tulosta tuli alottelevalle salitreenaajalle kivasti. Nyt otin saman treeniohjelman taas käyttöön ja treenipainot kasvaa, oma paino kyllä myös, mutta jospa olis lihasta mitä tulee.
Salitutulla oli joku aika sitten Ilona Siekkisen valmennus, mutta ei ollut edes verrattavissa Pajusen valmennukseen.
Just Piia Pajusen ohjelmista oon kuullut hyvää. Oliko ruokavalio sellainen normaali, ettei mitään erikoisuuksia? - Ap
Onko kukaan kokeillut Eevskun valmennuksia? Strong woman pro kiinnostaisi.
Säästä rahat ja käytä youtubea/maalaisjärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle ammattilaisen vinkit on tervetulleita, koska koen, etten ole edistynyt nyt hetkeen. Siksi valmennukset kiinnostaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle ammattilaisen vinkit on tervetulleita, koska koen, etten ole edistynyt nyt hetkeen. Siksi valmennukset kiinnostaa. :)
Sitten kannattaa kääntää katse oikeisiin urheiluvalmentajiin ja unohtaa fitnesstypyt ja -pojat.
Ei ne mitään ammattilaisia ole. Samanlailla jostain katsoneet oppinsa, joka ei välttämättä ole juuri sinulle hyväksi.
Itse olet paras ammattilainen, kato netistä ja youtubesta ja kokeile
https://www.samegoaltraining.fi/
Tätä suosittelen vahvasti. Saa todella paljon vastinetta rahoilleen, eikä ole edes kallis valmennus. Ja tuloksia tulee, kun vain noudattaa PT:n antamia ohjeita!
Vierailija kirjoitti:
Tätä suosittelen vahvasti. Saa todella paljon vastinetta rahoilleen, eikä ole edes kallis valmennus. Ja tuloksia tulee, kun vain noudattaa PT:n antamia ohjeita!
Lisätään vielä, että melkein päivittäin (ainakin paristi viikossa) saa videotervehdyksen merkeissä kuulla vinkkejä ja neuvoja valmennukseen liittyen. Facebook-ryhmässä saat keskustella muiden valmennuksessa olevien kanssa, jakaa vinkkejä yms. Foorumilla saat kysellä suoraan PT:ltä vinkkejä ja ohjeita.
Valmennuksen järjestämiseen osallistuu kourallinen tarkoin valittuja ammattilaisia, et maksa vain yhden PT:n aherruksesta. Kaikki salitreenit ja ruokavaliot on suunniteltu näiden ammattilaisten avulla.
Ruokavaliot on ihan tavallista ruokaa, eikä mitään ihme piperrystä niinkuin jossakin Fit by Sofian treeniohjelmissa on. Ruokavalioihin on tehty myös kattava korvauslista, jonka avulla on helppo vaikkapa päivittäin vaihdella eri ruoka-aineiden välillä ja näin ei pääse kyllästymään.
Salitreenit on rakennettu fiksusti ja niissäkin on mukavaa vaihtelua. Myös hyvät ohjeet ja videot löytyy liikkeiden suorittamiseen.
Ruokavalio ja salitreeni muuttuu valmennuksen aikana tasaisin väliajoin. Ei siis tarvii 12 viikkoa pakertaa ja tylsistyä yhden ohjelman parissa, vaan koko ajan heitetään lisää twistiä mukaan.
Kandee valita se valmentajamisu, jolla on parhaat pyllykuvat instassa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää joku vitsi? Ainakin noi nettisivut oli huonosti toteutettu. Kuvat näytti siltä, että douppii oli mennyt.. Valmentaja kehuu olevansa it-insinööri, itse en pidä sitä kovin vakuuttavana meriittinä.
.