Montako lasta teillä on?
Kommentit (566)
Yksi. Toinen, ja samalla viimeinen, kyllä tuloillaan. Sen jälkeen riittää.
Yksikin olisi ollut ihan passeli määrä mutta haluttiin nyt sitten kuitenkin vielä yksi lisää.
Kaksi. Meille sopiva määrä kun heidän kanssaan jaksamme. Kolmas unelmissa, mutta ilman lähipiirin tukea emme uskalla. Eri asia olisi jos saisimme edes joskus lastenhoitoapua.
Kolme oli, mutta ex-mies kaappasi heidät pian eron jälkeen. En ole heitä nähnyt vuosiin.
Nyt yksi oma, haaveissa vielä useampi. Mutta vain yksi lisää realistista. Ikä tulee vastaan :/
Yksi lapsi on aivan liian vähän, kolme olisi minimi. Kokemuksesta voin sanoa, että yhden lapsen kanssa on raskaampaa kuin kolmen kanssa.
Toinen elämöi juuri vatsassa. Kolmesta lapsesta haaveilen ainakin toistaiseksi, saa nähdä riittääkö rahkeet ja vieläkö vauvan synnyttyä olen samaa mieltä. Tällä hetkellä nöyrä ja kiitollinen näistä kahdesta.
4 eikä enempää tule. Kyllä näissä syöttämistä on.
N49 v
Kolme, joista nuorin on 2-vuotias. Haluaisin vielä 1-3 lasta lisää, mutta miehen mielestä tämä on hyvä määrä. Ollaan n. 30-vuotiaita, joten hyvin ehdittäisiin.
Yksi lapsi on.
Enää ei toisen hankkiminen onnistu, mutta tällä järjellä
ajateltuna olisi voinut hankkia toisenkin silloin ajallaan.
2 lasta, kolmatta yritetään. Ja uskoisin että lapsiluku jää siihen kolmeen :)
7 lasta on. Lisää saa tulla jos on tullakseen :)
Pidän lapsista, mulla on paljon vastuuta lapsista ja nuorista, vaikka ei omia vielä olekaan. Muutaman nollan tai enemmän voi laittaa lapsiluvun perään niin monesta välitän mun elämässä. :)
0 lasta, haluaisin 3-4. Ikää 34 v ja puolisosta ei tietoakaan.
Kolme lasta ja heistä kovin kiitollinen olen.
Minulla on 2 lasta ja sopiva määrä järjellä ajateltuna.
Vauvakuume vain on iskenyt jostain näin kolmenkymmenen kohdalla. Onneksi ei ole miestäkään niin lapsi luku jäänee kahteen.
6 lasta. Tämä on ihan passeli määrä. Ainahan sen yhden voisi vielä tehdä, mutta ikä tulee vastaan. Meillä on lapsilla toisistaan elinikäinen tuki. En ymmärrä yhden lapsen vanhempia (jos siis ihan tieten tahtoen tekee vain sen yhden lapsen), sillä yksi lapsi on kuin tuuliajolla koko elämänsä, ilman sisartensa tukea ja turvaa. Siinä on ainoalla lapsella helppo retkahtaa viinaan tai huumeisiin, tai tehdä itsari jonkin vastoinkäymisen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
2. Se on 10% enemmän kuin keskimäärin. Tähdättiin 1,8:een mutta lipsahti yli.
80-lukuko näitä fakseja lähettelee? Ei ole keskiarvo ollut lähelläkään tuota enää vuosiin.
4 ja viides tulossa ja ei tule enempää🙂