Vanhentaako ihan lyhyet hiukset?
Mun hiukset on menneet niin huonon näköisiksi ja mietin, että leikkautanko ihan lyhyiksi (miesten tukka) vai sitten sellaisiksi melko lyhyiksi. Vähän kuin polkkatyyliin.
Kumpi olisi parempi?
Harmaatakin kun jo on.
Kommentit (47)
Mitä naisten hiusten pituus kuuluu miehille?? Tunnen pari naista, joiden miehet eivät anna niiden leikata pitkiä hiuksiaan lyhyemmäksi, koska miehet eivät anna. Aika tossun alla eläviä ovat, jos eivät uskalla omia hiuksiaan leikata, vaikka haluaisivat.
Ihan lyhyt sopii tosi harvalle ja sitä joutuu leikkauttamaan jatkuvasti. Itellä on ollut kaikkia pituuksia, mut toi ihan lyhyt oli työläin. Ei ikinä enää.
T. 18
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä vanhentaa. Hyväkuntoinen polkka mieluummin.
Mun mielestä polkka on vähän out ja tätimäinen. Kaikilla tädeillä on aina polkka.
Ai nyt on tädeillä polkka, ennen oli kananperse. Kumpikin siis tietenkin huonoja vaihtoehtoja, kun ne on tädeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helttaa, ainakaan pahasti, eikä roiku posket vielä pahasti. Kaula on pitkähkö ja ennemminkin ohut kuin paksu.
Kummin leikkautan?
ap
Leikkaa poikatukka, se on helpompi hoitaa ja stailimpi muutenkin! Ja kyllähän se kasvaa jos et tykkää.
Sitähän pitää olla jatkuvasti leikkaamassa. Eikä se näytä hyvältä, jos on huono ryhti ja niskassa kyttyrää. Korostaa vain. Ylipainon kanssa sama juttu. Vähintään leukaan ulottuva kampaus on yleensä parempi kuin lyhyeksi kynitty "miesten tukka". Poikkeuksia on harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kai polkahtava tukka mut just leikkautin lyhyeksi. Se polkahtava oli ihan kiva, mut nyt kun vertaan tähän lyhyeen se oli ehkä "kiltti täti" - tukka. N53
Tämä just! En halua näyttää kiltille tädille. Haluan vähän särmää ... silleen ettei ole liian arkinen ja pliisu. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kai polkahtava tukka mut just leikkautin lyhyeksi. Se polkahtava oli ihan kiva, mut nyt kun vertaan tähän lyhyeen se oli ehkä "kiltti täti" - tukka. N53
Tämä just! En halua näyttää kiltille tädille. Haluan vähän särmää ... silleen ettei ole liian arkinen ja pliisu. ap
Värjäätkö hiuksiasi? Voihan sitä särmää hakea värilläkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polkasta saa särmän kun sitä vähän kerrostaa, ei sen tarvitse olla leukaan ulottuva tasapitkä malli!! Puolipitkä on mun mielestä paras ja monipuolisin malli, saa laineita ja oma tukka menee tarvittaessa ponnarille. Nää on tietty makuasioita.
T. 18
Kay peruukkikaupassa sovittelemassa erilaisia tyyleja, naet parhaiten mika sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värjäätkö hiuksiasi? Voihan sitä särmää hakea värilläkin...
En. Olen allerginen väriaineille. Siksipä tuota mallia mietinkin, että olisi vähän vaihtelua ... ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä naisten hiusten pituus kuuluu miehille?? Tunnen pari naista, joiden miehet eivät anna niiden leikata pitkiä hiuksiaan lyhyemmäksi, koska miehet eivät anna. Aika tossun alla eläviä ovat, jos eivät uskalla omia hiuksiaan leikata, vaikka haluaisivat.
Olen aikoinaan vaimon mieliksi ajanut hänen inhoamansa parran pois. Jos vaimo leikkaa hiuksensa, niin minä kasvatan parran takaisin. Pitäisikö tätä nimittää kumppanin miellyttämiseksi vai kauhun tasapainoksi?
Laita googleen "hairstyles for 50+ ladies".
Onko hiuksesi suorat, taipuisat vai kiharat?
Paksut vai ohuet?
Vaaleat, tummat vai harmaat?
Olet ihan samanikäinen, oli tukkasi minkä mittainen vain
Parralla peloittelija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikoinaan vaimon mieliksi ajanut hänen inhoamansa parran pois. Jos vaimo leikkaa hiuksensa, niin minä kasvatan parran takaisin. Pitäisikö tätä nimittää kumppanin miellyttämiseksi vai kauhun tasapainoksi?
Vaimon hiusten pituus ei tunnu esim. suudellessa, kuten miesten viikset tai parta tuntuu.
Polkkaa pitää laittaa hirveästi ettei näytä perusmuijalta. Tai sitten pitaa olla tosi vahva tukka ja hyvä leikkaus.
Leikkasin aina itse joka puolelta noin viiden sentin mittaan. Siis tasaisesti joka puolelta, niin että korvien päällä oli pehmeä leikkuu eikä sellanen viivottimella leikattu. Oli tosi kiva ja maailman helpoin. Mulla on ohuehko laineileva tukka.
Miksi Suomessa kaikki keski-ikäiset naiset pätkäisevät hiuksensa lyhyiksi? Vanhentaa todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomessa kaikki keski-ikäiset naiset pätkäisevät hiuksensa lyhyiksi? Vanhentaa todella paljon.
Hiukset ohentuvat. Suomalaisilla on muutenkin ohut hiuslaatu ja vanhemmiten se ohenee entisestään. Ei paljon jää vaihtoehtoja. Vai onko sinusta ohut hiirenhäntä nuorekas?
Kuiva pöhöttynyt polkka ei ole hyvä. Ihan lyhyt on mielestäni parempi, mutta ihan lyhyen kanssa laittaisin myös vähän vahvemmalla kädellä meikkiä.
Mielestäni sellainen epäsymmetrinen polkka olisi kiva ja sopivan "räväkkä" muttei kuitenkaan liian miehekäs. Sillä saa vähän kasvojen huonoja puolia piiloonkin halutessaan.
Laita Googlen kuvahakuun "asymmetrical bob", niin saat vinkkejä. Vähän sellaista revittyä tai kerrostettua leikkausjälkeä lisäksi.
Pidemmät hiukset on kyllä armollisemmat. Mutta jos on tosi kauniit, sirot kasvonpiirteet, hyvä iho eikä löysyyttä, niin toki ihan lyhytkin voi näyttää kivalta. Esim. Leena Harkimolle ja Halle Berrylle lyhyt tukka sopii.