Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhentaako ihan lyhyet hiukset?

Vierailija
25.08.2019 |

Mun hiukset on menneet niin huonon näköisiksi ja mietin, että leikkautanko ihan lyhyiksi (miesten tukka) vai sitten sellaisiksi melko lyhyiksi. Vähän kuin polkkatyyliin.
Kumpi olisi parempi?
Harmaatakin kun jo on.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt on ok, jos sun leukapielet ei roiku, eikä helttaa ole.

Vierailija
2/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhenna. Kaveri leikkas ekan kerran siilin vähän alle 50 vuotiaana ja blondas. Paras kampaus hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka on ihana! Mutta mielestäni jos kaula on paksuhko, lyhyt poikamalli ei ole se paras.

Vierailija
4/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lyhyt sinällään vanhenna. Malli on tärkeä, mutta ei lyhyt tukka kaikille sovi hyvin nuorenakaan. Riippuu ulkonäöstä. Katsele kuvia esim. Judi Denchistä. Hänellä on ollut lyhyt tukka niin kauan kuin muistan ja hän on tyylikäs ja nuorekkaan oloinen, vaikka onkin jo yli kasikymppinen.

Vierailija
5/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helttaa, ainakaan pahasti, eikä roiku posket vielä pahasti. Kaula on pitkähkö ja ennemminkin ohut kuin paksu. 

Kummin leikkautan? 

ap

Vierailija
6/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile polkkatukkaa ensin, siitä voi sitten helposti lyhentää, jos haluat. Sinulle sopii molemmat varmaan, kunhan malli on sinulle sopiva.

Vierailija
7/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs lyhyehkö tukka lyhytkaulaiselle, jonka naama jo vähän roikkuu? Mikä mitta sopii parhaiten?

Vierailija
8/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin rikottu puolipitkä olisi paras, hiukset eivät kosketa hartioita jos ne ovat ohuet. Jos roikkuu, terävä polkka joka päättyy juuri siihen roikkuvien leukaperien kohdalle on varmaan huonoin. Kannattaa kokeilla erilaisia nutturoita ehkä aluksi, näkee käykö aivan lyhyt kampaus, kun ei ole hiuksia kasvoja kehystämässä.

Vierailija
9/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baba Lybeck...hyvin pukee lyhyt tukka.

Vierailija
10/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kasvonpiirteistä paljon. Pääsääntöisesti pitkät hiukset tekevät tyttömäisemmän/poikamaisemman vaikutuksen mutta sillä on todella paljon väliä mitkä ovat kasvonpiirteet.

Vierailija
11/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole helttaa, ainakaan pahasti, eikä roiku posket vielä pahasti. Kaula on pitkähkö ja ennemminkin ohut kuin paksu. 

Kummin leikkautan? 

ap

Leikkaa poikatukka, se on helpompi hoitaa ja stailimpi muutenkin! Ja kyllähän se kasvaa jos et tykkää.

Vierailija
12/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entäs lyhyehkö tukka lyhytkaulaiselle, jonka naama jo vähän roikkuu? Mikä mitta sopii parhaiten?

Paras on niskasta lyhyt, päältä pitkä, mutta tähän tarvitsee paksuhkon tukan. Kokeile virtuaalihiuksia niin että laitat omat kasvot eri kampaukseen. Jos googlaat "try virtual haircuts" näitä sivuja löytyy. Ihan hupaisaa hommaa!

Vierailija
13/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummin leikkautan? 

ap

Leikkaa poikatukka, se on helpompi hoitaa ja stailimpi muutenkin! Ja kyllähän se kasvaa jos et tykkää.

Mun tekisi mieli kokeilla. Pitäisi vielä löytää hyvä kampaaja. 

ap

Vierailija
14/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, haluatko ulkonäölläsi miellyttää naisten vai miesten silmää. Naiset pitävät lyhyestä tukasta ja miehet pitkästä.

Vierailija
15/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino Makunen kirjoitti:

Riippuu siitä, haluatko ulkonäölläsi miellyttää naisten vai miesten silmää. Naiset pitävät lyhyestä tukasta ja miehet pitkästä.

Haluan miellyttää lähinnä omaa silmääni.  Pitkien komeiden kutrien aika on mun osalta ohi ellen osta peruukkia. ap

Vierailija
16/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä vanhentaa. Hyväkuntoinen polkka mieluummin.

Vierailija
17/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä polkka on vähän out ja tätimäinen. Kaikilla tädeillä on aina polkka.

Vierailija
18/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä polkka on vähän out ja tätimäinen. Kaikilla tädeillä on aina polkka.

Polkkahan on tosi IN ja niitä on erilaisia. Ei tarvii olla mikään potta..

Vierailija
19/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Lyhyet kohottavat usein kasvonpiirteitä jos olet yli 35v.

Pitkät hiukset on usein merkki sellaisesta muinaishippijäänteestä....

Vierailija
20/47 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kai polkahtava tukka mut just leikkautin lyhyeksi. Se polkahtava oli ihan kiva, mut nyt kun vertaan tähän lyhyeen se oli ehkä "kiltti täti" - tukka. N53