Minkälaiset pikkuhousut sinulla on tällä hetkellä jalassa?
+ikä ja sukupuoli? Ap pariskunta aloittaa M24 valkoiset sloggi midit, N22 harmaat trikoo kangasta olevat urheilustringit
Kommentit (227)
Mummoslogit n 25cm korkealle eli kohta kainolossa
haahhaa kirjoitti:
Mummoslogit n 25cm korkealle eli kohta kainolossa
Saanko painaa suuni puuvillaa vasten ja puhaltaa kuumaa hengitystä niiden läpi?
Nyt ei ole mitään pikkareita, pimppa paljaana ja olisi niiiiiiiin valmiina. Harmi vaan että mies on reissussa.
Vaimolla aina ollu mummoslogit. Ei haittaa mua. Pois ne kuitenkin revitään ennen toimitusta. Karvakolmio saa fiiliksen aikaan, ei kasarit. Toki jos pikkarit märät haarakiilasta niin ne ovat sit toooosi seksikkäät...
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla aina ollu mummoslogit. Ei haittaa mua. Pois ne kuitenkin revitään ennen toimitusta. Karvakolmio saa fiiliksen aikaan, ei kasarit. Toki jos pikkarit märät haarakiilasta niin ne ovat sit toooosi seksikkäät...
Vaimon puolesta vastaava papukka taas aktivoitunut
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole mitään pikkareita, pimppa paljaana ja olisi niiiiiiiin valmiina. Harmi vaan että mies on reissussa.
Voin tulla tuuramaan miestäsi mielelläni 😛
Nyt on jalassa prismasta ostetut valkoiset actuelle alushousut pitsillä,ovatmiellyttävää polyamidia ja sopivan napakat pepulle.
Hyvissä alushousuissa on hyvä olla.
Ei minkäänlaisia. Eilen kiihotuin pitkin päivää miehen kanssa hassutellessa. Pakko oli välillä sisäreisiä paperilla pyyhkäistä kuivaksi kun oli vain hame päällä. Mieskin kyllä nautti tästä asuvalinnasta
Sellaiset amerikkalaiset löysät bokserit.
Tällä hetkellä valkoiset stringit jalassa, vähemmän käytän stringejä kun se pyllyvakoon meneminen mutta laitoin nyt kun mies haluaa riisua ne ja katselella peppua.
Omana itsenäni käytän vain Midi ja Tai alushousuja mieliväri on valkoinen.
Mulla muutaman numeron liian isot!
Addicted tangat, todella mukavat päällä
M38
Valkoset pitsistringit, mekkopäivä - ei saumoja näkyville
olen paskalla eli ei minkäänlaiset.
LIdlistä ostetut valkoiset pitsialushousut nt jalassa ihan ok ja ovat sexyt mutta kyllä Sloggit ovat laadukkaammat ja pyllyä tukevat, aionkin ostaa sen Sloggin pitsimallin se on ihana
N.43v
Triumphin setti, rintsikat ja pikkarit
Jalassa nyt vaaleankeltaiset hipsterit pitsillä, pitsi etuosassa joten pitsin läpi näkyy häpykarvoitus, hienot alushousut vaikka vähän liian tiukat.
N46v
Ei mitään tällä hetkellä ku otin just pois odotan yhtä miestä hieromaan ja varmaan tilanne eskaloituu seksipuuhiin mutta katsotaan sitä sitte kun ei olla ikinä ennen nähty ja mä en halua noin vaan mutta katotaan jos se saa nostettua halut.
Naisille vinkiksi. Kiiltävä jostain syystä (voi kun muistaisin tutkimuksen) herättää miehen kiinnostuksen. Metalliväriset urheiluautot tai autot metallivärissä yleensä. Ostakaa kiiltäviä sileitä alusvaatteita ja muitakin kuteita, ei pitsiä, niin mies kiinnostuu helpommin. Tämä on fakta ja sinänsä mielenkiintoista, että suoranaisesti se ei liity seksiin. Naiset eivät kiinnostu tästä samoin, mutta vietelkää.