Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä niitä töitä nyt sitten saa jos niitä kerran kenelle tahansa on?

Vierailija
25.08.2019 |

Kun Hjallis sanoi että kyl sä saat töitä jos sä todella haluut. Sit jos sä et haluu nii et sä sillon myöskään saa.

Jälkimmäisestä lauseesta olen kyllä samaa mieltä, mutta pelkällä haluamisellako minä täysin varmasti löydän työpaikan? Entä jos sellaista EI OLE! Asia erikseen on se, että itse nollasta luo itselleen toimeentulon yrittäjyydellä, jolloin pitäisi löytää oikea markkinarako josta voi tuottaa voittoa, eikä kaikilta voi odottaa tällaista kykyä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti ja siivous.

Vierailija
2/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerroppa vähän työkokemuksistasi ja osaamisestasi niin minä kerron mistä niitä töitä voi hakea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on kyllä paljon, mutta näitäkään ei voi olla ihan loputtomiin.

Vierailija
4/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittämiselle pitäisi olla kysyntää. Eihän saksassakaan investoida vaikka rahaa pursuaa joka paikasta, koska kysyntää ei ole. Mihinkään velkaloukkuun ei kannata lähteä.

Vierailija
5/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan toki niitä töitä tehdä, mutta miten on sen palkanmaksun laita...?

Vierailija
6/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti ja siivous, lähtisitkö itse, et takuulla lähtisi.

Vierailija
7/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä ei kestä siivoamista ja astma vasta huonoa siitä tykkääkin. Lisäksi olen aivan paska esim ikkunoiden pesussa, ei vaan tule hyvää jälki vaikka kuinka yritän. 

Puhelinmyyntyötä kokeilin joskus, en pärjännyt yhtään.

Mistä työtä?

Vierailija
8/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitrassa on töitä.

Vierailija
9/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrälle pääsee milloin vain ja niitä on ympäri maata. Paskaduunit ei vaan laiskimuksille kelpaa.

Vierailija
10/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on koko ajan useampi työpaikka auki, jatkuva haku päällä. Riittää suunnilleen, ettei ole ollut itsetuhoinen viimeisen vuoden aikana niin otetaan sisään - ja siinä se ongelma onkin, että vaikka kaikki opetetaan alusta alkaen niin kys. työ ei sovi kaikille.

Kyseessä suuri siivousalan firma, asiakas elintarvikelaitos joten työ on fyysisesti rankkaa ja tarkkaa, työajat ovat ilta- ja yöpainotteisia eikä valitettavasti palkka kompensoi tarpeeksi.

Joka tapauksessa, meille otetaan käytännössä kaikki töihin mutta jos 15 aloittaa niin noin 2 on vuoden päästä vielä talossa.

Vierailija
11/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustakaa huutokauppa. Täällähän on paljon räksytetty kuinka Palsanmäet tekevät rahaa tuosta vain. Siitä vaan töihin. Vapaita kiinteistöjä on vaikka kuinka.

Vierailija
12/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen avustaja. Pärjää kun osaa olla kiva+jämäkkä.

Vierailija
13/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille on koko ajan useampi työpaikka auki, jatkuva haku päällä. Riittää suunnilleen, ettei ole ollut itsetuhoinen viimeisen vuoden aikana niin otetaan sisään - ja siinä se ongelma onkin, että vaikka kaikki opetetaan alusta alkaen niin kys. työ ei sovi kaikille.

Kyseessä suuri siivousalan firma, asiakas elintarvikelaitos joten työ on fyysisesti rankkaa ja tarkkaa, työajat ovat ilta- ja yöpainotteisia eikä valitettavasti palkka kompensoi tarpeeksi.

Joka tapauksessa, meille otetaan käytännössä kaikki töihin mutta jos 15 aloittaa niin noin 2 on vuoden päästä vielä talossa.

Missä päin Suomea?

Vierailija
14/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärrälle pääsee milloin vain ja niitä on ympäri maata. Paskaduunit ei vaan laiskimuksille kelpaa.

Kassamyyjä ei ole ns. paskaduuni nyt sentään, mutta esim. Itse olen aika estynyt luonne tuontyyppiseen asiakaspalvelutyöhön.

Vierailija
15/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voimakas ja hyvä stressinsietokyky.

Moinet siakkaat vaativat, että heidät pitää nostaa yksin, ilman nostolaitteita sänkyyn, pyörätuoliin, vessanpöntölle, ei ole kevyttä. Usein olen tavannut myös erittäin kiukkuisia hoidettavia ja sellaisia, jotka todellakin puhuvat rumasti meille avustajille.

Vierailija
16/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää kyllä, siivoojaksi ei ketä tahansa oteta. Olen yrittänyt mutta en ole päässyt.

Aloittaja varmaan tarkoitti sellaista työtä, jonka palkalla pystyisi itseään elättämään, ja puhelinmyynnissä se voi olla vaikeaa.

Vierailija
17/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja voimakas ja hyvä stressinsietokyky.

Moinet siakkaat vaativat, että heidät pitää nostaa yksin, ilman nostolaitteita sänkyyn, pyörätuoliin, vessanpöntölle, ei ole kevyttä. Usein olen tavannut myös erittäin kiukkuisia hoidettavia ja sellaisia, jotka todellakin puhuvat rumasti meille avustajille.

No huutamiseen olen sanonut että älä huuda kun en jaksa kuunnella. Ei oo sen jälkeen samalla lailla.

Vierailija
18/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkkaatko ilmoituksenne jossain palvelussa missä ilmoitatte niin tsekkaan tarkemmin.

Vierailija
19/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärrän myyjistä ei ole pulaa kuin niillä alueilla, joilla ärrän palkalla ei pysty elämään. Vielä kun ”työvoimapulasta” huolimatta annetaan vain vähän viikkotunteja soppariin. Että pikkusen realismia provoiluunkin, kiitos.

Vierailija
20/22 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkä ei kestä siivoamista ja astma vasta huonoa siitä tykkääkin. Lisäksi olen aivan paska esim ikkunoiden pesussa, ei vaan tule hyvää jälki vaikka kuinka yritän. 

Puhelinmyyntyötä kokeilin joskus, en pärjännyt yhtään.

Mistä työtä?

Sama juttu. Silti on monta ammattia joita voisi tehdä, mutta niitä töitä vaan ei ole missä minä olisin hyvä tai yleensäkin kykenisin tekemään. Eli ei fyysisiä töitä kuten siivousta, eikä sellaisia joihin ei koulutus riitä kun en ole korkeakouluja käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan