Kauhea olo, mikä voisi helpottaa?
Oltiin exän kanssa joitakin vuosia yhdessä. Saimme ihanan lapsen. Mieheni halusi toisen, mutta ikää mulla lähempänä 40v ja edellisestä suhteesta mulla on jo kaksi teini-ikäistä lasta. Tämä viimeinen raskaus oli erittäin vaikea ja raskas ja en vaan jaksa enää sitä vauva-aikaa.
Päädyinkin jättämään miehen. Vaikka ei halunnut erota. En vaan voinut mitään. Halusin, että miehellä mahdollisuus saada se toinen tai kolmaskin lapsi. Noin vuoden ajan mies jaksoi yrittää minua takaisin. Olisinko halunnut palata yhteen tai edes harrastaa seksiä, no olisin! Ihan hirveästi. Mutta vain yhden kerran päädyimme suutelemaan ja pistin siihen stopin.
Nyt sitten kertoi, että lapsemme saa pikkusisaruksen. Alkoi ärsyttämään, itkin ja raivosin, toki vasta sitten kun kukaan ei ollut näkemässä. Exälle sanoin, että onnea, ihana uutinen. Hymyilin vielä päälle. En tiennyt, että sillä on nainen. Mutta ei se nyt yllätyksenä tullut kun on aiemmin ollut nopea käänteissään. Ei kai ne kauan ole yhdessä olleet kun vielä keväällä minua yritti. Eikä ole lapsemme tuota naista nähnyt kuin kerran, tämän mies kertoi vasta nyt.
Kai tässä pitäisi koota itsensä kun olen koko viikonlopun itkenyt. Olisin halunnut kysyä, oliko pitkäänkin suunniteltu kun vielä muutama kuukausi sitten tuli luokseni yllätyskäynnille ja itki miten haluaa vain minut ja perheensä yhteen.
Menin vaan ihan lukkoon. Mies ei vaikuttanut mitenkään erityisen onnelliselta, mutta voi olla että yritti takiani peitellä tyytyväisyyttään. No, tätähän mä tilasin. Mutta pitikö näin äkkiä tapahtua. Kun vielä rakastan häntä.