Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella sellaisen miehen kanssa, jonka toinen vanhempi on afgaani ja toinen somali?

Vierailija
25.08.2019 |

Jos ei, niin miksi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä niin provo. Afghanistanilaiset naiset eivät saa avioitua somalin kanssa, ja kyseiset kansat vihaavat toisiaan oikein kunnolla. Lisäksi afgaanit ovat rasiiiiisteja mustia kohtaan. Että surkea provo.

Väitätkö nyt minulle, ettei kukaan afganistanilainen nainen ole koko maailmanhistorian aikana saanut lasta mustan miehen kanssa?

Muutenkin ulkomaalaistaustaisena v*tuttaa nämä jutut. "Eivät X-maalaiset tee tuota" jne. Jokainen on yksilö, myös maahanmuuttajanaiset. Eivät esim. irakilaisetkaan naiset "saisi" avioitua suomalaisten kanssa, mutta silti jostain syystä tunnen kaksi tällaista pariskuntaa.

Terv. irakilainen nainen, jolla on valkoinen poikaystävä

Vierailija
22/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu niin monesta muusta seikasta. Itse olen tapaillut henkilöä, jonka vanhemmat oli afgaani ja italialainen. Tyyppi oli tosi itsekäs ja narsistinen(jos ei aito narsisti). Uskonto näkyi vahvasti hänen elämässään myös.

Onko tämä tyyppisi missä syntynyt?

Suomessa.

Ap

No sittenhän hän on suomalainen. Vaikka ei kantasuomalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä niin provo. Afghanistanilaiset naiset eivät saa avioitua somalin kanssa, ja kyseiset kansat vihaavat toisiaan oikein kunnolla. Lisäksi afgaanit ovat rasiiiiisteja mustia kohtaan. Että surkea provo.

Väitätkö nyt minulle, ettei kukaan afganistanilainen nainen ole koko maailmanhistorian aikana saanut lasta mustan miehen kanssa?

Muutenkin ulkomaalaistaustaisena v*tuttaa nämä jutut. "Eivät X-maalaiset tee tuota" jne. Jokainen on yksilö, myös maahanmuuttajanaiset. Eivät esim. irakilaisetkaan naiset "saisi" avioitua suomalaisten kanssa, mutta silti jostain syystä tunnen kaksi tällaista pariskuntaa.

Terv. irakilainen nainen, jolla on valkoinen poikaystävä

Jotkut vaan on niin tynnyrissä kasvaneita ja kivikautisia, että heidän on hankala uskoa että heidän on hyvin vaikeaa käsittää tällaista asiaa. Ei se uskontokaan ole rakkauden tiellä, jos niin käy.

Vierailija
24/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä todellinen kuin yksisarvinen.

Tällaiset "kummalliset" mixit ovat yllättävän yleisiä varsinkin pk-seudulla, jos kyse on toisen polven maahanm_uttajista.

Jostain syystä maahanmuuttajatyössä olevana en silti ole koskaan moiseen törmännyt. Yllättävän yleinen lähenee todennäköisyyttä nolla.

No varmaankin tuota tiettyä (afgaani ja somali) sekoitusta on hyvin vähän, mutta ei se tarkoita ettei näitä muita kummallisia sekoituksia näkyisi missään.

Esim. minun isäni on puoliksi kiinalainen ja puoliksi pakistanilainen (syntynyt Britanniassa). Äitini on suomalainen.

Olet varmaan tosi kaunis/komea, kun sinussa on noin monta mixiä!

Vierailija
25/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Juuri paskempaa sotkua ei löydy

Vierailija
26/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu niin monesta muusta seikasta. Itse olen tapaillut henkilöä, jonka vanhemmat oli afgaani ja italialainen. Tyyppi oli tosi itsekäs ja narsistinen(jos ei aito narsisti). Uskonto näkyi vahvasti hänen elämässään myös.

Onko tämä tyyppisi missä syntynyt?

Suomessa.

Ap

No sittenhän hän on suomalainen. Vaikka ei kantasuomalainen.

Näin.

Hevostallissa syntynyt hevonen ei ole hevonen vaan kantahevonen.

Hevostallissa syntynyt poni sen sijaan on hevonen.

Vierailija
27/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska ulkonäkö tuskin viehättäisi eikä muutenkaan.

Vierailija
28/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan ok, jos on pienestä asti asunut täällä, puhuu suomea täysin, käynyt kaikki koulut täällä ja kokee suomalaisen kulttuurin omakseen.

Vierailija
29/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska ulkonäkö tuskin viehättäisi eikä muutenkaan.

Miltä tuollainen sekoitus edes näyttää?

Vierailija
30/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Gemma Chan yksi kauneimmista naisista. Siis näistä ristisiitoksen tuloksista.

Vierailija
31/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on perinyt ulkonäkögeenit afgaanivanhemmaltaan niin kyllä. Muuten en.

Vierailija
32/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huoli ketään ulkomaalaista.

Vierailija
33/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla ei ole sinänsä väliä, mutta en usko että meillä olisi juurikaan yhteistä (esim. arvomaailma) niin erilaisista oloista tulevan ihmisen kanssa. 

Vierailija
34/34 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse puolisoa vanhempien perusteella. Joten kyllä voisin.