Voisitko seurustella sellaisen miehen kanssa, jonka toinen vanhempi on afgaani ja toinen somali?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Yhtä todellinen kuin yksisarvinen.
Kysyn koska tällainen mies on kiinnostunut minusta.
Ap
Olisiko hän mieluummin top vai bottom?
En tiedä.
Seurustelussa on kyse toisen persoonallisuudesta ja henkilökemioista, joten ehkä voisin, jos mies pitäsi samoista asioista kuin minä eli lukemisesta, kirjoittamisesta, kävelemisestä, kasvitieteellisistä puutarhoista ja matkustamisesta.
Yleensä pidän vaaleista miehistä, jotka ovat hyvistä perheistä.
Työkaveri on afgaanivanhempien lapsia ja naisen karua käytöstä ihmettelen. Luulin, että sana v-ttu on vain tietyntyyppisten suomalaisperheiden ongelma.
Joo jos se mies on
:huumorintajuinen, lapsirakas, eläinrakas, ateisti, poliittisesti vasemmalle kallellaan (maltillisesti), käy töissä tai opiskelee korkeakoulussa, harrastaa jotain tavoitteellisesti, ei ole liian mustasukkainen, pitää matkustelusta, ei läträä päihteillä ja on suht komea ja minua pidempi.
Sillä minkä värinen hipiä tyypillä on, ei ole mitään tekemistä yllämainittujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset "kummalliset" mixit ovat yllättävän yleisiä varsinkin pk-seudulla, jos kyse on toisen polven maahanm_uttajista.
En, liikaa kulttuurieroja. Näin neutraalisti sanottuna.
Kumpi vanhemmista on somalia ja kumpi afgaani?
Vierailija kirjoitti:
Kumpi vanhemmista on somalia ja kumpi afgaani?
Hänen äitinsä on afgaani, isä somali.
Ap
Todennäköisesti meillä ei olisi mitään yhteistä ja näin ollen "en voisi".
Mutta syynä ei ole tämä afgaanius ja/tai somalius, vaan yksinkertaisesti toivon mieheltä samantyyppistä kulttuuritaustaa.
Voi olla ulkomaalainen toki, siitä ei ole kyse.
Mutta yhteinen kieli ja historia on minulle tärkeä. Lasteni isä on samanikäinen ja samalta asuinalueelta kuin minä ja tähän mennessä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset "kummalliset" mixit ovat yllättävän yleisiä varsinkin pk-seudulla, jos kyse on toisen polven maahanm_uttajista.
Jostain syystä maahanmuuttajatyössä olevana en silti ole koskaan moiseen törmännyt. Yllättävän yleinen lähenee todennäköisyyttä nolla.
Riippuu niin monesta muusta seikasta. Itse olen tapaillut henkilöä, jonka vanhemmat oli afgaani ja italialainen. Tyyppi oli tosi itsekäs ja narsistinen(jos ei aito narsisti). Uskonto näkyi vahvasti hänen elämässään myös.
Onko tämä tyyppisi missä syntynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Minäkin tunnen esim. intia/iran, viro/intia, libya/eritrea ja ghana/syyria -sekoituksia.
Toinen on vinttikoira ja toinen kissa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä maahanmuuttajatyössä olevana en silti ole koskaan moiseen törmännyt. Yllättävän yleinen lähenee todennäköisyyttä nolla.
No varmaankin tuota tiettyä (afgaani ja somali) sekoitusta on hyvin vähän, mutta ei se tarkoita ettei näitä muita kummallisia sekoituksia näkyisi missään.
Esim. minun isäni on puoliksi kiinalainen ja puoliksi pakistanilainen (syntynyt Britanniassa). Äitini on suomalainen.
Siinä on yhdistynyt kaksi maailman karmeinta kulttuuria. Onnea vaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu niin monesta muusta seikasta. Itse olen tapaillut henkilöä, jonka vanhemmat oli afgaani ja italialainen. Tyyppi oli tosi itsekäs ja narsistinen(jos ei aito narsisti). Uskonto näkyi vahvasti hänen elämässään myös.
Onko tämä tyyppisi missä syntynyt?
Suomessa.
Ap
On kyllä niin provo. Afghanistanilaiset naiset eivät saa avioitua somalin kanssa, ja kyseiset kansat vihaavat toisiaan oikein kunnolla. Lisäksi afgaanit ovat rasiiiiisteja mustia kohtaan. Että surkea provo.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Seurustelussa on kyse toisen persoonallisuudesta ja henkilökemioista, joten ehkä voisin, jos mies pitäsi samoista asioista kuin minä eli lukemisesta, kirjoittamisesta, kävelemisestä, kasvitieteellisistä puutarhoista ja matkustamisesta.
Yleensä pidän vaaleista miehistä, jotka ovat hyvistä perheistä.
Työkaveri on afgaanivanhempien lapsia ja naisen karua käytöstä ihmettelen. Luulin, että sana v-ttu on vain tietyntyyppisten suomalaisperheiden ongelma.
Kyllä sitä taas ollaan niin paljon parempia, en kestä kaltaisiasi ihmisiä. Kato peiliin.