Miksi nykyään on saatavissa vain navan paljastavia toppeja treenivaatteiksi?
Aina, kun löytyy joku hyvännäköinen pirteä setti, johon kuuluu samaa sarjaa olevat "paita" ja treenitrikoot, niin homma tyssää siihen, että pitäisi olla valmis esittelemään napaansa. Varsinkin talvella tuntuu ikävältä keskivartalovilu. Missä on tavalliset topit??? Puma, Nike, Reebok ja Adidas tekevät lähtökohtaisesti erikoisempiin sarjoihin vain napapituisia yläosia.
Kommentit (9)
Kyllä sä voit t-paidan pistää päälle.
Se lyhyt yläosa markkeeraa mun mielestä niinku rintsikoita ja laitan siihen päälle löysän t-paidan aina.
Tämäkin vielä. Ihan kun niissä selässä olevissa tuhansissa yksityiskohdissa ei olisi tarpeeksi!
Käytän nykyisin sitten tavis-t-paitoja, kun en halua treenipaidalta muuta kuin v-kaula-aukon, sileää pintaa, ei vilureikiä, tarpeeksi pituutta etten paljastele ylösalaisin ollessani, 1/2- tai kokopitkät hihat ilman mitään peukalonreikiä, sekä kunnon materiaalin joka kestää pesuja.
Mielelläni ostaisin värikkäitä t-paitoja, printtikin saa olla, jos on tyylikäs. Yksityiskohdat pääntielle tai helmaan. Ei mitään mikä painaa tai häiritsee, kun treenaan mahallani tai selälläni matolla.
Vierailija kirjoitti:
Se lyhyt yläosa markkeeraa mun mielestä niinku rintsikoita ja laitan siihen päälle löysän t-paidan aina.
Ap varmaan tarkoittaa napapaitoja - ei urheilurintsikoita.
Kaipaisin treenivaatteisiini myös väriä, mutta tavispituiset paidat/topit on lähes aina tylsiä. Zalandoakin kun selaa, niin lyhyet paidat on näköjään in!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap varmaan tarkoittaa napapaitoja - ei urheilurintsikoita.
Meinaatko? Ei niitä toppeja mitä urheiluosastoilla myydään?
Katso miesten tai lasten puolelta, paidat usein pitempiä.
Ihmettelen taas tätä kimppanaurheilutakkimuotia, kun suurimmalla osalla naisista aivan liian makkarankuoria päällä, hokillakin.
Mene ennakkoluulottomasti Prismaan tai City-markettiin, niin johan löytyy kunnollisia jumppatrikoita ja -paitoja (joita ei ole tarkoitettu selfie- ja belfiekuvatreenaamiseen). Nehän tässä taannoin ylsivät testivoittajiksi eivätkä ole hinnalla pilattu. Silloisen jutun luettuani olen ostanut treeni- ja joogavaatteeni aina noista kaupoista ja ollut tyytyväinen.
Kyllä niitä tavallisiakin toppeja on vaikka kuinka, ainakin zalandossa.
T. Nro 1
Ne on just kivoja, mä tykkään!