Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on lähtenyt lasten kanssa anopille mököttämään.

Vierailija
25.08.2019 |

Lähdin eilen miehen vastusteluista huolimatta viettämään iltaa kavereiden kanssa ja mies jäi lasten kanssa kotiin niinkuin minä lukuisia kertoja.

Tämä oli minun ensimmäinen lapsivapaani koskaan, lapset ovat nyt 7v, 4v ja 2v. Olen viimeksi ollut ilman lapsia jossain ennen kuin aloin odottamaan esikoista. Mies on saanut mennä menojaan, kun on halunnut.
Kuukausi sitten ilmoitettiin ystävän polttaripäivä, jolloin sanoin miehelle että menen päivänä x ystäväni polttareihin. Se oli ok. Toissapäivänä kuitenkin alkoi vastustelu ja lähdin sitten kuitenkin vastusteluista huolimatta polttareihin. Nyt mies on raahannut lapset anoppilaan ja hänen mielestään olen hylännyt perheeni. Mua ahdistaa ihan hirveästi kaikki tämä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuulostaa siltä, ettei mies osaa isänä yhtään hoitaa lapsia, eikä pärjää niiden kanssa keskenään kuten sinä äitinä. On lähtenyt anoppinaan, ettei tarvitse itse hoitaa ja koittaa sua syyllistää sen takia kun tietää ettei itse osaa hommaansa.

Vierailija
22/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole normaalia mieheltä. Sinä et ole tehnyt mitään väärää. Eroa. Lapsille parempi, etteivät joudu näkemään noin kieroutunutta parisuhdemallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄLä ahdistele, vaan nauti, kun kerrankin saat  olla yksiksesi.

Pitäisi kai yrittää mutta mies pommittaa viesteillä kuinka paska äiti olen, kun valitsen viinan ennen lapsia. - Ap

Älä lue viestejä, äläkä ainakaan vastaa niihin.

Vierailija
24/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas mies. Juokse ja lujaa, pian.

Vierailija
25/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamman poika. Todennäköisesti mustamaalaa sinua siellä parhaillaan.

Vierailija
26/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas mies. Juokse ja lujaa, pian.

Parasta olisi jos olisi juossut jo ennen lapsia.

Vierailija
27/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan mun äidiltä. Isä on todella mustasukkainen, missään ei saisi käydä. Mustasukkaisen isän lapsena voin sanoa, että muistan usein ajatelleeni, että eroispa vanhemmat, niin äiti olisi joskus onnellinen. Ei ne ole eronnut vieläkään, pari vuotta niin äiti on isän omaishoitaja ja meidän maatila menee konkkaan, kun kukaan lapsista ei halua jatkaa sitä paskaa. Me lapset ollaan 24-30v.

Lapset säälii sua aikuisena, kun et tehnyt asian eteen mitään. Pahimmassa tapauksessa etsii itselleen isin kaltaisen äijän.

Vierailija
28/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulukku mieshän tuo on mutta yrittääkö jotain kostoa? Tarkoitan siis mökötätkö kun mies on tullut reissuiltansa? Lapsellisesti nyt sitten yrittää näpäyttää.

Vierailija
29/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄLä ahdistele, vaan nauti, kun kerrankin saat  olla yksiksesi.

Pitäisi kai yrittää mutta mies pommittaa viesteillä kuinka paska äiti olen, kun valitsen viinan ennen lapsia. - Ap

Pistä puhelin kiinni ja käske miestä suksimaan hevonvittuun. 

Vierailija
30/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ovat niin samperin epävarmoja? Miksi teitä ahdistaa kaikki?

En voi muiden naisten puolesta puhua, mut mulla on ahdistuneisuushäiriö. - Ap

Ja mies selvästi ottaa siitä kaiken hyödyn irti.

Vierailija
31/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan mun äidiltä. Isä on todella mustasukkainen, missään ei saisi käydä. Mustasukkaisen isän lapsena voin sanoa, että muistan usein ajatelleeni, että eroispa vanhemmat, niin äiti olisi joskus onnellinen. Ei ne ole eronnut vieläkään, pari vuotta niin äiti on isän omaishoitaja ja meidän maatila menee konkkaan, kun kukaan lapsista ei halua jatkaa sitä paskaa. Me lapset ollaan 24-30v.

Lapset säälii sua aikuisena, kun et tehnyt asian eteen mitään. Pahimmassa tapauksessa etsii itselleen isin kaltaisen äijän.

Minä en sääli äitiäni. Tunnen vain ärtymystä. Joskus jopa vihaa, kun mietin kuinka huonon naisen mallin hän antoi typerällä alistumisellaan. Hän oli aikuinen ja vastuussa lastensa kehityksestä. Hänen olisi pitänyt kasvaa aikuiseksi itse ennen lasten hankkimista. Ei ole kasvanut vieläkään, 7-kymppisenä...

Vierailija
32/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien kun miehesi haluaa mennä johonkin, vastusta asiaa. Ja jos lähtee, laittele viestiä perään, että on paska isä.

Sano, että jos molemmilla ei ole samat oikeudet, kumpikaan ei mene.

Olisiko miehelläsi ollut joku meno nytkin, josta ei ollut kertonut ja jonka joutui perumaan..?

Vierailija
33/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullakin on varsinainen kikkare siellä. Tunnistan niin itseni kymmenen vuoden takaa. Tuollaisesta miehestä ei voi muuta kuin erota, ja mahdollisimman pian. Ymmärrän kyllä että nuo jutut ovat syöneet itsetuntosi, mutta jossain kohtaa se raja tulee väistämättä vastaan. 

Vierailija
34/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teillä on kaikki hyvin jos et lähde minnekkään, et tapaa ketään, tottelet miestäsi ja annat hänen mennä vapaasti? Jep jep. Kannataisiko nyt kuitenkin lähteä, koko liitosta?

Vierailija
35/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole seitsemään vuoteen tavannut ystäviäsi? Ainakaan ilman että lapset pyörivät jaloissa? Tämä ei kuulosta uskottavalta, mutta saattaa valitettavasti olla tottakin.

Vierailija
36/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole seitsemään vuoteen tavannut ystäviäsi? Ainakaan ilman että lapset pyörivät jaloissa? Tämä ei kuulosta uskottavalta, mutta saattaa valitettavasti olla tottakin.

Mulla on ystävä, jonka lapset ovat 9 ja 7. Koskaan ei olla nähty ilman muksuja, isänsä ei suostu katsomaan omiensa perään. Ei siinä mitään, me ollaan tunnettu liki 40 v, jaksan kyllä odottaa.

Vierailija
37/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap alat katselemaan itsellesi ja lapsillesi asuntoa. Sinun ja miehesi suhde ei ole millään tavalla terve. Mies ei myöskään osaa eikä halua hoitaa omia lapsiaan, koska pakenee heti äidilleen lasten kanssa kun ensimmäisen kerran 7 vuoteen pitäisi niitä itse hoitaa. Lisäksi määrää sinun tekemisesi ja olemisesi - nyt ei olla missään a.r.a.b.i.m.a.a.s.s.a vaan Suomessa, herää nyt ja lopeta alistuminen.

Tuo ei muuta kuin pahene tuosta, JUOKSE!

Vierailija
38/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kaheleita kommentteja tässä ketjussa. Jos et ole koskaan ollut omalla ajalla, on ihan luonnollista, että mieheltä tulee jokin muutosahdistusreaktio. Ihmiset ovat sellaisia, myös me kaikki muut kuin miehesi. Ensireaktio ei ole sama asia kuin että hän ei pidemmän päälle ole ihan ok tämän asian kanssa. Palstan hullut nyt vain analysoivat puhki ihan tyhjästä ja eivät voi vastustaa kiusausta leimata joku mies jollain omalla paskaleimallaan.

Vierailija
39/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en sääli äitiäni. Tunnen vain ärtymystä. Joskus jopa vihaa, kun mietin kuinka huonon naisen mallin hän antoi typerällä alistumisellaan. Hän oli aikuinen ja vastuussa lastensa kehityksestä. Hänen olisi pitänyt kasvaa aikuiseksi itse ennen lasten hankkimista. Ei ole kasvanut vieläkään, 7-kymppisenä...

Mutta synnytti kuitenkin sinut.

Menikö sekin väärin?

Vierailija
40/50 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ap. n kaltainen mies mutta koska hänkään ei yksin missään kulje, siis ravintoloissa, niin ei suo sitä mullekkaan. Toki muuten yksin saa mennä esim kauppaan, asioille, syömään tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi