Mies on lähtenyt lasten kanssa anopille mököttämään.
Lähdin eilen miehen vastusteluista huolimatta viettämään iltaa kavereiden kanssa ja mies jäi lasten kanssa kotiin niinkuin minä lukuisia kertoja.
Tämä oli minun ensimmäinen lapsivapaani koskaan, lapset ovat nyt 7v, 4v ja 2v. Olen viimeksi ollut ilman lapsia jossain ennen kuin aloin odottamaan esikoista. Mies on saanut mennä menojaan, kun on halunnut.
Kuukausi sitten ilmoitettiin ystävän polttaripäivä, jolloin sanoin miehelle että menen päivänä x ystäväni polttareihin. Se oli ok. Toissapäivänä kuitenkin alkoi vastustelu ja lähdin sitten kuitenkin vastusteluista huolimatta polttareihin. Nyt mies on raahannut lapset anoppilaan ja hänen mielestään olen hylännyt perheeni. Mua ahdistaa ihan hirveästi kaikki tämä.
Kommentit (50)
Kai huomautit, että hän on "hylännyt" perheensä lukuisia kertoja ennen sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän täytyy olla provo. Ensimmäinen lapsivapaa 7 vuoteen? Eihän tällaista usko kukaan.
Olisikin provo. Mun vanhemmat on menehtyneet ja miehen vanhemmat ei lapsia hoida eikä mies anna palkata lastenhoitoapua.
Joku aikaisemmin kysyi saanko käydä töissä, niin saan kyllä mutta mies haluaa että jokaisen lapsen kassa on 3 vuotta kotona. Muuten alkaa syyllistäminen huonosta äitiydestä.
Rehellisesti sanottuna olen aivan loppu koko äijään, mutta lasten takia en uskalla lähteä.
-Ap
Lasten takia nimenomaan kannattais lähteä. Tuollaista paskaako haluat heidän elämänsä olevan?
Miehesi on sairas ja tarvitsee hoitoa. Lähde suhteesta ennen kuin uuvut täysin. Molemmilla on oikeus omaan vapaa-aikaan, jolloin toinen hoitaa yhteisiä lapsia. Eivätkö miehesi omistushaluiset piirteet paljastuneet ennen kuin hankitte kolme lasta? Kuulostaa hieman epäilyttävältä. Tuollaisena suhteellanne ei ole tulevaisuutta.
Mitä sä täällä poraat julkisesti sun parisuhdeasioita, jotka sun pitää hoitaa ihan itse? Sulla sentään on mies ja muksut :D..! Tää palsta on täynnä tällaista kuraa ja alla olevia thredejä:
"suunnitteilla vauva 2019-2020."
"mies pierii, en saa unta..mitä tehdä"
"syntyvyys alenee."
"en saa miestä, koska iso nenä"
Keksikää nyt jotain järkevämpää ja ajatelkaa pari kertaa aiheita mitä postaatte. Ja jotain muuta ku henkilökohtaisia ongelmia ja vauvoihin liittyvää...hyi, kaikkia ei kiinnosta edellä mainitut märinät.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä täällä poraat julkisesti sun parisuhdeasioita, jotka sun pitää hoitaa ihan itse? Sulla sentään on mies ja muksut :D..! Tää palsta on täynnä tällaista kuraa ja alla olevia thredejä:
"suunnitteilla vauva 2019-2020."
"mies pierii, en saa unta..mitä tehdä"
"syntyvyys alenee."
"en saa miestä, koska iso nenä"
Keksikää nyt jotain järkevämpää ja ajatelkaa pari kertaa aiheita mitä postaatte. Ja jotain muuta ku henkilökohtaisia ongelmia ja vauvoihin liittyvää...hyi, kaikkia ei kiinnosta edellä mainitut märinät.
Mitä SINÄ teet tämmösellä palstalla?? 😅
Ole tyytyväinen, että mököttävät anopille, eikä sinulle. Nauti lapsivapaastasi.
Turhaan ahdistaa , äidilläkin on oikeus lapsivapaaseen. Miehes on ääliö.