Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas vietnamilaiset kehutaan maasta taivaisiin! Mihin unohtui rikollisuus?

Vierailija
25.08.2019 |

Vietnamilaiset ovat yliedustettuina monissa rikoksissa! Löytyy ihan Oikeusministeriön tutkimuksia aiheesta. Jo kansalaisuuden saaneet näkyy tilastoissa suomalaisina. Huumekauppaa yms. mutta vietnamilaisia kaikki vain aina kehuvat!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006214058.html

Hienoa että nuo jutun vietnamilaiset ovat ahkeria työntekijöitä ja maahan sopeutuneita mutta silti alkaa ällöttää tämä että tästä ryhmästä ei koskaan sitä toista puolta kerrota.

Voisiko IS tai joku muu lehti kirjoittaa joskus tästä vietnamilaisten pimeästä puolestakin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumekauppa on uhriton rikos, rai skaus ei.

Vierailija
2/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs ihmiskauppa sitten? Myös s-rikoksissa vietnamilaiset on yliedustettuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietnamilaiset on afgaaneihin, irakilaisiin ja somaleihin verrattuna oikeasti kunniakansalaisia.

Vierailija
4/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietnamilaiset ovat erityisen ahkeria ihmiskaupassa eli orjuuttavat. Tuodaan Vietnamista ihmisiä töihin omaan ravintolaan tai muuhun bisnekseen, tuntipalkka on euron ja huoneen vuokra 300 euroa kuukaudessa (huoneessa asuu 5-10 ihmistä), jolloin työntekijä jää koko ajan velkaa tai tienaa vain vähän. Passit otetaan pois ja pelotellaan poliisilla, jottei ihminen uskalla mennä poliisin puheille. Mutta eihän tämä suomalaisia haittaa, tärkeintä on, että saa ruokaa halvalla...

Vierailija
5/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kertoa jostain ryhmästä? Noilla jutun vietnamilaisilla ei ole mitään tekemistä rikollisuuden kanssa.

Vierailija
6/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietnamilaiset on afgaaneihin, irakilaisiin ja somaleihin verrattuna oikeasti kunniakansalaisia.

Älä yleistä. Opiskelen matematiikkaa yliopistossa Suomesaa ja meillä on kolme afganistanilaista opiskelijaa, aivan huippuja matematiikassa. Kaikki ateisteja ja aivan yhtä länsimaalaisia kuin minä, mahtavia tyyppejä. Puhuvat natiivitason englantia ja ovat asuneet Iranissa ja käyneet siellä kansainvälistä koulua. Afgaaneja kuitenkin kansallisuudeltaan. Opiskelevat suomeksi ja osaavat suomea aivan loistavasti. Toki iso osa on sitten enemmän niitä ei-niin-kivoja, mutta älä yleistä kaikkia.

Vierailija
7/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vietnamilaiset ovat erityisen ahkeria ihmiskaupassa eli orjuuttavat. Tuodaan Vietnamista ihmisiä töihin omaan ravintolaan tai muuhun bisnekseen, tuntipalkka on euron ja huoneen vuokra 300 euroa kuukaudessa (huoneessa asuu 5-10 ihmistä), jolloin työntekijä jää koko ajan velkaa tai tienaa vain vähän. Passit otetaan pois ja pelotellaan poliisilla, jottei ihminen uskalla mennä poliisin puheille. Mutta eihän tämä suomalaisia haittaa, tärkeintä on, että saa ruokaa halvalla...

Kauheaa. Vietnamilaiset on laitettava vastaaottokeskuksiin missä heitä elätetään ja mistä he voivat rauhassa käydä nussimassa lapsia.

Tiesithän, että Vietnamissa tytöt menevät naimisiin keskimäärin 9-11-vuotiaina? Ja minusta on kuvottavaa, jos mielestäsi orjuus on ok, kunhan orja on ulkomaalainen.

Vierailija
8/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa. Vietnamilaiset on laitettava vastaaottokeskuksiin missä heitä elätetään ja mistä he voivat rauhassa käydä nussimassa lapsia.

Naisten oikeudet Vietnamissa ovat samaa tasoa kuin lähi-idässä, joten miksipä ei.

Vierailija
9/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesithän, että Vietnamissa tytöt menevät naimisiin keskimäärin 9-11-vuotiaina? Ja minusta on kuvottavaa, jos mielestäsi orjuus on ok, kunhan orja on ulkomaalainen.

Meinasin tulla sanomaan samaa. Naisia ja lapsia saa hakata mennen tullen. Avioliitot sovitaan eikä morsiamen mielipidettä kysytä, perhe päättää. Hyvin nuoret tytöt menevät naimisiin. Että juu on ihanaa porukkaa.

Vierailija
10/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä. Opiskelen matematiikkaa yliopistossa Suomesaa ja meillä on kolme afganistanilaista opiskelijaa, aivan huippuja matematiikassa. Kaikki ateisteja ja aivan yhtä länsimaalaisia kuin minä, mahtavia tyyppejä. Puhuvat natiivitason englantia ja ovat asuneet Iranissa ja käyneet siellä kansainvälistä koulua. Afgaaneja kuitenkin kansallisuudeltaan. Opiskelevat suomeksi ja osaavat suomea aivan loistavasti. Toki iso osa on sitten enemmän niitä ei-niin-kivoja, mutta älä yleistä kaikkia.

Tämä palsta pullistelee persuja ja muita öyhöttäjiä. Olet todennäköisesti huomattavasti älykkäämpi kuin yksikään

tässä ketjussa kirjoittava rasisti.

Tunnen itsekin erään henkilön, joka on kotoisin Afganistanista. Hän on normaali, mukava, rehellinen työtä tekevä ihminen. Ottaa päähän lukea tällaista p#skaa.

Vierailija
11/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä törmään vähemmistöihin lähinnä työmatkoillani kulkiessani julkisilla kulkuvälineillä. En ole koskaan joutunut kärsinyt vietnamilaisten takia. Ihan muut kansallisuudet ovat yliedustettuna tässä omassa tilastossani.

Vierailija
12/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä törmään vähemmistöihin lähinnä työmatkoillani kulkiessani julkisilla kulkuvälineillä. En ole koskaan joutunut kärsinyt vietnamilaisten takia. Ihan muut kansallisuudet ovat yliedustettuna tässä omassa tilastossani.

Voi rakas, oletko ihan varma, että erotat kansallisuudet toisistaan? Itse olen opettanut ulkomaalaisille suomea 22 vuotta, ja huomaan vähintään viikottain, kuinka suomalaiset eivät erota edes kiinalaista japanilaisesta, puhumattakaan afgaania vietnamilaisesta. Oma silmäni on vuosien mittaan harjoittunut töissä ja erotan itse hyvin eri kansallisuudet.

Ihan yhdessä Ylenkin jutussa oli kuvassa aivan selvästi afganistanilaisia, mutta koko ajan puhuttiin thaimaalaisista...

Vierailija
13/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi rakas, oletko ihan varma, että erotat kansallisuudet toisistaan? Itse olen opettanut ulkomaalaisille suomea 22 vuotta, ja huomaan vähintään viikottain, kuinka suomalaiset eivät erota edes kiinalaista japanilaisesta, puhumattakaan afgaania vietnamilaisesta. Oma silmäni on vuosien mittaan harjoittunut töissä ja erotan itse hyvin eri kansallisuudet.

Ihan yhdessä Ylenkin jutussa oli kuvassa aivan selvästi afganistanilaisia, mutta koko ajan puhuttiin thaimaalaisista...

Näissä tapauksissa ei jää epäilystäkään.

Vierailija
14/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sinä erotat mutta kukaan muu ei voi erottaa?

Vierailija
15/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat sentään töissä vai olisko parempi jos toimettomana maleksivat kauppakeskuksissa ja toreilla kuten monet muut kaukaa tulleet?

Vierailija
16/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihersuvakilla peppukipua kun yksi ulkomaalaisryhmä erottuu edukseen.

Omista Lähi-Idän/Afrikansarven lemmikeistä ei saa juttuja miten kovasti perustavat yrityksiä ja ahkeroivat.

Ratkaisu: dissataan vietnamilaisia

Vierailija
17/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että meillä on aika perustavaa laatua oleva eriävä näkemys uhrittomista rikoksista.

Vierailija
18/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki kaikki kansakunnat ole pohjimmiltaan ihan yhtä perseestä, vaikka ihmiset toki parhaiten viihtyvätkin kaltaistensa seurassa.

Vierailija
19/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama demografia joka vaatii huumeita vapaiksi kiljuu vietnamilaisten huumekauppaa vastaan.

Vierailija
20/31 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia rikollisia Suomessa ovat suomalaismiehet.

Pitäisikö teidän käytöksenne perusteella leimata kaikki suomalaiset juopuneiksi tappelijoiksi, joiden vuoksi joku päätyy päiviltä?