Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaisko ottaa pikavippi joka paikasta ennen luottotietojen polttamista?

Vierailija
25.08.2019 |

Sais vähän käyttörahaa sukan varteen.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on sama kuin jos olet menossa vankilaan ja tuomio jo tulossa niin ihan hyvin vois vielä rötöstellä ja tehdä henkirikokosen.

Vierailija
2/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Itse otin ja siitä on 12v. Luottarit palautuu 3v päästä uo-ukon mukaan.

Mikäs tässä on elellessä, ei niitä tietoja tarvitse mihinkään. Puhelinliittymän sai 100e takuumaksulla ja auton vakuutukset kun maksoi 1v etukäteen, nyt ne tulee laskulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan on sama kuin jos olet menossa vankilaan ja tuomio jo tulossa niin ihan hyvin vois vielä rötöstellä ja tehdä henkirikokosen.

No ei nyt ihan sentään neiti logiikkaihme. Ap

Vierailija
4/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaistesi takia en sääli velkakierteestään valittavia.

Vierailija
5/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Voudille on ikävä maksella niitä velkoja loppuikäsi. Tietysti jos olet satavuotias, tai kuolemansairas ilman omaisia, niin ehkä sitten.

Vierailija
6/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt ihan sentään neiti logiikkaihme. Ap

Ei hämmästytä lainkaan ettet näe yhtäläisyyttä, koska olet tarpeeksi tyhmä ajaaksesi tilanteesi avauksen kuvailemaan.

Vierailija
7/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Voudille on ikävä maksella niitä velkoja loppuikäsi. Tietysti jos olet satavuotias, tai kuolemansairas ilman omaisia, niin ehkä sitten.

Pyrinkin välttelemään voudille maksamista. En aio enää koskaan mennä oikeisiin töihinkään, joten ei tule olemaan vaikee voudin välttely. Sillä ei ole mitään merkitystä minulle, että meneekö ulosottoon kymppitonni tai vaikka miljoona euroa. Ap

Vierailija
8/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue laki velkojen lopullisesta vanhenemisesta vuodelta 2015. Kaikki velat erääntyvät lopullisesti 15 vuodessa eräpäivästä. Ainoastaan jos velkojana on yksityishenkilö (hyvin harvinaista), lopullinen erääntyminen on 20 vuodessa eräpäivästä.

Vierailija
9/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyrinkin välttelemään voudille maksamista. En aio enää koskaan mennä oikeisiin töihinkään, joten ei tule olemaan vaikee voudin välttely. Sillä ei ole mitään merkitystä minulle, että meneekö ulosottoon kymppitonni tai vaikka miljoona euroa. Ap

Kuulostaa suunnitelmalta, mutta mitä jos sun ajatusmaailma jostain syystä muuttuu? Haluatkin opiskella tai perustaa perheen ym.?

Vierailija
10/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat syytteen velallisen epärehellisyydestä. Ja päästä ehkä tutustumaan vankilaa. Niin siinä tapauksessa "go for it".

Vierailija
11/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa noin teoriassa että mitä tapahtuu niille veloille jossa asianomainen kuolee ja omaisia ei ole, kirjataanko ne luottotappioihin? Siis pikavippifirmoissa.

Vierailija
12/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat syytteen velallisen epärehellisyydestä. Ja päästä ehkä tutustumaan vankilaa. Niin siinä tapauksessa "go for it".

Laskujen maksamatta jättäminen on siviilioikeudellinen asia. Et voi joutua vankilaan "velallisen epärehellisyydestä" vaikka laskuja olisi maksamatta 500 tonnin edestä.

Vierailija
13/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa noin teoriassa että mitä tapahtuu niille veloille jossa asianomainen kuolee ja omaisia ei ole, kirjataanko ne luottotappioihin? Siis pikavippifirmoissa.

Ne ovat verovähennettäviä luottotappioita, eli ei ole oikeastaan pikavippifirmalle mitään väliä maksetaanko ne vai ei. Tietenkin tuotot jäävät saamatta, mutta eivät he pääomaa *menetä* senttiäkään.

Vierailija
14/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa suunnitelmalta, mutta mitä jos sun ajatusmaailma jostain syystä muuttuu? Haluatkin opiskella tai perustaa perheen ym.?

No minulle nuo asiat ovat ihan selkeitä ollut aina. En todellakaan aio opiskella mitään, enkä varsinkaan hommata lapsia. Minulla on jo haluamani asiat elämässäni, eikä ne vaadi luottotietoja tai työelämää. Ap

Vierailija
15/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen kyllä itsekin miettinyt miten paljon helpommalla selviäisi pk-seudulla luottotiedottomana.

-voi matkustaa ilmaiseksi hsl-alueella, sakkomaksut vaan sinne letkan jatkeeksi

-voi varastella aika monta kertaa/kk ilman pelkoa sakkomuunnoista, myyjäthän ei saa perään lähteä

-aina on prepaideja yms

Ennen olin rehellinen ihminen mutta nyt alkaa tuntua että koko maa pyörii epärehellisten ehdoilla ja kaikki haitat ja kulut kaatuu tunnollisten niskaan.

Vierailija
16/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo niin vain enää onnistu. 

Vippifirmoilla on yhteistyötä ja jos olet toisesta jo lainannut, niin et saa toisesta. Eli useimmat firmat lainaavat vain niille, joilla on A, luottotiedot B, ei vippejä muista yrityksistä. 

Vierailija
17/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata ottaa, jos joskus haluaakin maksaa velat pois.

Vierailija
18/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä  olen harkinnut samaa. Ja tietysti kannattaa nostaa rahat käteiseksi sit mukaa, kun tilille kilahtaa. Pikavippifirmoja ja vastaavia on tuhottomasti. Kuinkahan paljon olisi realistista saada kasaan lyhyessä ajassa? 10-15000 kai ainakin? Ei siis ole mitään tuloja, mutta luottotiedot kunnossa.

Vierailija
19/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulle nuo asiat ovat ihan selkeitä ollut aina. En todellakaan aio opiskella mitään, enkä varsinkaan hommata lapsia. Minulla on jo haluamani asiat elämässäni, eikä ne vaadi luottotietoja tai työelämää. Ap

Tupakka, viina ja villit naiset?

Vierailija
20/82 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikavippien ottajat pitäis heittää katolta alas. Kuvottavia vätyksiä.