Onko raskaushimot pitäneet paikkansa? Suolaista=poika, makeaa=tyttö?
Minulla piti. Himoitsin raskauden aikana kaikkea suolaista. Loppuraskaudesta tosin halusin jatkuvasti erästä Pirkan mehujäätä, joka maksaa 55 senttiä.
Kommentit (48)
Ei pidä yhtään paikkaansa. Homot ja ällötykset henkilökohtaisia ja joskus jopa vaaraksi molemmille, sekä äidille että sikiölle.
Itselläni oli esikoisen aikana alkuraskaudesta voimakas suolanhimo (mikropopparit ja salmiakki) ja kun niiden syönti oli tottakai lopetettava hetimiten, tuli appelsiinihimo. Ällösin sipuleita ja tosi monia hajuja ja ruokia. Noudatin kuitenkin ravintosuosituksia tiukasti kieltolistan osalta, kun raskaus vahvistui ja ennen raskautta foolihappoa jne. -Tyttö tuli.
Ei pitäneet. Poikaa odottaessani himoitsin sipulia tytön kanssa voin niin huonosti etten todellakaan himoinnut mitään.
Molemmat poikia, toiselta hapan ja makea, toiselta suolainen ja rasva.
2 tyttöä. Kaikki ruoka oksetti ja ällötti paitsi suolakurkku ja suolakeksi, koko odotusajan. Never again.
Hohhoijaa, mistähän näitä kuuleekaan.Veikkaan tooosi tutkittu juttu...
Ei pidä paikkaansa ainakaan mun kohdalla. Minulla on sekä tyttöjä että poikia, kaikissa odotuksissa makea on ällöttänyt ja tehny huonon olon.